FlorinSg Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 am un kawasaki gpz de 550............care stie de cand am scimbat uleiu la motor si iam pus de la 10 w 40 un 20 w 50 a inceput sa scoata fum mult sa fie de la ulei sau am ramas fara segmenti dar asa exact dupa ce am scimbat uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 daca nu ma insel 20w50 e mai subtire decat 10w40 si atunci se explica de ce papa mai mult ulei..........dar oricum segmentii au un grad de uzura avansata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 cum sa fie mah 20w50 mai subtire decat 10w40?! ce dreaqu mah , cum sa spui asa o prostie?! daca nu o pateam eu "pe pielea mea" poate ca n-as fi sarit asa ca ars de pe scaun... da e stiut ca 20w50 este un ulei mineral de obicei si mai gros decat cactul ala de 10w40... care se foloseste mai mult iarna... eu am pus 10w40 MOBIL semi-sintetic la nipru si dupa ce se incingea bine pe timp de vara , la relanti se aprindea becul la ulei(cica n-aveam presiune la ulei...) DAR LA RECE NU FACEA ASTA.... deci , ghost , nu te supara pe mine da' mai pune mana si citeste , ca vb. prostii si daca tot nu ma crezi ca ce spun asa e uita-te aici: http://www.whitedoglubes.com/oilinfo.htm , si mai vb dupa... scoate fum gpz de 550 pentru ca are segmentii foarte uzati si trece uleiul de ei si il arde in camera de ardere... e probabil ca uleiul vechi sa fi avut un aditiv de ingrosare a uleiului si de-asta nu-ti scotea fum... magarii de-astea faci cand vrei sa vinzi un motor si nu vrei sa vad fraierul caruia vrei sa-l vinzi, ca scoate fum ... si deci"frate e vechi , da" are km putini , e ingrijita , uite si tu nu scoate fum , nu "bate" motorul... ebuna motocicleta..." si tu credul CHIAR o cumperi... nu se face asa.... DECI : IA SI DOCUMENTEAZA-TE ,TE ROG : http://www.whitedoglubes.com/oilinfo.htm CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 motorul ala a avut dura-lube in el odata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 am zis 'daca nu ma insel' ....................se pare ca m-am inselat:) multumesc pt corectare, le mai incurc:) ......clar e ca omul probabil are segmentii uzati:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 La orice schimbare de tip de ulei e normal sa scoata nitel fum si sa pape. P.S. Ce te-a determinat sa-i bagi 20W50? Un Castrol R4 Superbike 10W50 full sintetic la 40 RON/l nu facea bine la segmentii tai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 YUP, trebe segmenti , si inca "o galeata " de DURA LUBE.... bine zis stressule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faneman Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 Nu mai glumiti cu Dura Lube pentru ca s-ar putea sa si faca cineva o asemenea prostie si sa-si faca praf ambreaj-ul (o fi bun pentru motor dar se depune pe placile de la ambreaj si dupa ce ai dat bani pe "tratament" dai bani si pe ambreaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 @faneman: n-ai inteles, motorul in cauza e din galati. cand a fost in galati a avut dura-lube in el si nu patina nici un ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.