alfo Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 salutare stie careva cate garnituri sunt toate pt reparatia motorului sau de unde pot cumpara asa ceva si set motor cu tot ce trebuie pt reparatie generala a motorului ? datimi si mie de stire merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 set garnituri gasesti mai ieftin la louis si cuprinde garnitura: chiulasa, baza cilindri,capac distributie ,simeringuri supape,capac ambreiaj, o ringuri etc sau poti comanda OEM (set originale)la orice dealer suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 Setul complet de garnituri il gasesti la Louis, cod 10043180 - e chiar la reducere acum, la 70 de euro, eu am dat 100+. Segmenti gasesti de exemplu langa Cotroceni (nu mai stiu cum se cheama magazinul, vorbeste cu Thomas). Tot de acolo ia-ti si semeringurile de la supape - 99% sigur sunt uzate daca ai ajuns la punctul in care ai nevoie de reconditionarea motorului. La fel pentru cuzineti. Rectificare supape/scaune si honuire cilindri faci la orice atelier care face treaba asta si pentru auto. Banuiesc ca nu este atat de uzat motorul incat sa se puna problema de alezat cilindrii la cota +0.5 sau +1.0, dar daca e cazul atunci iti trebuie si cilindri noi. Daca ai nevoie de mai multe piese insa (de ex. si segmenti si cuzineti), arunca un ochi si pe www.cmsnl.com (se plateste cu card pe net, transoprtul costa ~34 de euro si se face prin UPS) - s-ar putea sa te duca mai ieftin. De curiozitate insa, ce compresie ai de ai ajuns la concluzia ca trebuie sa refaci motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Setul complet de garnituri il gasesti la Louis, cod 10043180 - e chiar la reducere acum, la 70 de euro, eu am dat 100+. Segmenti gasesti de exemplu langa Cotroceni (nu mai stiu cum se cheama magazinul, vorbeste cu Thomas). Tot de acolo ia-ti si semeringurile de la supape - 99% sigur sunt uzate daca ai ajuns la punctul in care ai nevoie de reconditionarea motorului. La fel pentru cuzineti. Rectificare supape/scaune si honuire cilindri faci la orice atelier care face treaba asta si pentru auto. Banuiesc ca nu este atat de uzat motorul incat sa se puna problema de alezat cilindrii la cota +0.5 sau +1.0, dar daca e cazul atunci iti trebuie si cilindri noi. Daca ai nevoie de mai multe piese insa (de ex. si segmenti si cuzineti), arunca un ochi si pe www.cmsnl.com (se plateste cu card pe net, transoprtul costa ~34 de euro si se face prin UPS) - s-ar putea sa te duca mai ieftin. De curiozitate insa, ce compresie ai de ai ajuns la concluzia ca trebuie sa refaci motorul? ...pari destul de in domeniu sa spun asa .... eu inca nu am probleme sau cel putin nu le sesizez la GS meu ..totusi as vrea sa te intreb cum imi dau seama daca trebuie schimbate anumite garnituri ..si alte chestii ... il voi duce in service pentru o revizie ... dar inainte sa ma abureasca aia ... ce crezi ca ar trebui sa stiu ... cat este o compresie normala pe motoru asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 E o vorba ca daca merge, nu-l repara. Compresia standard la GS e intre 10 si 14, cu max 2 diferenta intre cilindri. Pentru mai multe detalii, arunca un ochi prin manualul Haynes de aici: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.