Jump to content

bcristian

Super Membru
  • Content Count

    1,017
  • Joined

  • Last visited

About bcristian

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bontas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    BMW R 1100 RT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GS 500 E Yamaha TDM 850 BMW R 1100 RT

Recent Profile Visitors

531 profile views
  1. Greseala uzuala la PPR nu e sa curga, pentru aia trebuie sa fii chiar neatent. Problema e sa incalzesti prea mult si sa impingi prea tare, caz in care face un "guler" pe interior care reduce semnificativ debitul apei. La aer nu conteaza, cel putin nu pentru ce scule poti avea pe acasa sau intr-un atelier.
  2. Inainte sa iau RT-ul, cam la fel cautam si eu: mobra folosibila atat touring cat si in oras, zilnic Am ajuns la optiunile BMW RT, Honda ST si Yamaha FJR. Am ales RT-ul pentru ca are ABS, ST-ul l-am ocolit dupa ce am aflat de problema cu voblatul la viteza mare cand ii vine, mai ales ca aveam obiceiul sa incarc mobra peste limitele din carte si la greutate si la viteza.
  3. Pentru un spatiu care nu trebuie incalzit permanent, aeroterma bate orice la randament si usurinta in folosire. Pentru tine, electrica e singura varianta, cele pe gaz sau motorina sunt pentru spatii mult mai mari. Rahatul ala de soba cu gaz e odioasa, gazele arse eliminate te iau de cap imediat (am si eu una, cei mai prost cheltuiti bani vreodata).
  4. Cel mai probabil, mobra ta nu mai incarca. Si merge doar pe baterie, pana se termina si aia si se opreste. Verifica atat alternatorul cat si releul.
  5. Te-a mancat in cwr. Daca cretinul tragea de volan spre tine, ce dracu' faceai? Ala prost s-a nascut si asa moare, nu-l schimbi tu.
  6. Se poate si cu electrod, cu invertor, un pic de atentie si curentul reglat corect. Asa l-am reparat pe al meu cand s-a rupt (oboseala si material subtire).
  7. Pentru cine o mai avea nevoie in viitor. Rulmenti roata fata R 1100 RT stanga (partea cu ABS-ul) 3025 2RS dreapta 6204 2RS semering (e doar pe stanga) 45x60x7 BAFUD2X7
  8. Eu folosesc Pilot Road GT 4 pe fata si 3 pe spate (nu exista 4 pe 18'' pentru spate). Merge f bine.
  9. Am o banuiala ca o supapa s-a intalnit cu pistonul...
  10. Nici unul dintre ele nu m-ar face sa trec de la 1100 la 1150, avand in vedere si dezavantajele/riscurile. Desi cele 6 trepte tare mi le-as dori, restul sunt (din punctul meu de vedere) nesemnificative. Servofrana eu o incadrez la chestii de evitat, de departe. Acum cateva saptamani ce vorbeam intamplator cu cineva care injura ca a dat 6k pe un 1150 si i-a crapat minunatia de servofrana si il costa inca 2k. Roata de 18'' inseamna intr-adevar ca nu ai Pilot Road 4 ci doar 3. Nu prea conteaza pe spate, eu am dat de cateva ori cu cricul (aia e prima chestie care atinge) de asfalt si asa, fara sa ating limitele anvelopei.
  11. Din pacate nu ai cum sa-ti dai seama fara sa desfaci toata mobra ca sa ajungi la ambreiaj. Nu se manifesta in nici un fel pana cand e prea tarziu, adica ajunge sa barbiereasca dintii.
  12. Ca sa se preteze la drumuri mai lungi cu nevasta, dupa cum a zis?? Parerea mea, evita 1150. Ori 1100 ori 1200. La jumatate au dat gherle cu alinierea cutiei, si daca nimeresti o de-aia cam poti sa arunci mobra. Se strecoara bine in oras, chit ca-i ditamai vaca, principala limitare sunt oglinzile, care-s la nivel cu mai toate conservele.
  13. Mi-e lene sa pun poza, dar confirm ca in cartulia de la BMW 1 l la mie e normal. R 1100 RT. Boxer mare, racire pe aer, aia e. Nici a mea nu ajunge acolo, dar de consumat consuma ulei. Cat de mult depinde de ulei, vreme si cum te dai la ea. Acum de exemplu folosesc un Repsol 15W40 turbodiesel, asa are cel mai mic consum, cam 0.1 la mie. Verificatul nivelului uleiului e distractiv de asemenea, trebuie sa o muti de pe un cric pe altul pana se stabilizeaza.
  14. Uleiul din furca de RT nu are rol de amortizare, ci doar de ungere. Altfel spus, merge orice ulei hidraulic sau de cutie automata. Pe ultima varianta am mers eu, cel mai ieftin ulei de automata pe care l-am gasit, la vreo 25 ron/l. Merge f bine. Cand ai s-o demontezi ai sa vezi de altfel ca furca nu contine nimic, e o simpla teava bagata intr-un tub, fara nici un fel de valve sau arcuri.
×
×
  • Create New...