Sari la conținut

Set Motor Si Celelelte Garnituri Si Tot Ce Trebe Pt Motor De Gs 500 E


alfo
 Share

Postări Recomandate

salutare stie careva cate garnituri sunt toate pt reparatia motorului sau de unde pot cumpara asa ceva si set motor cu tot ce trebuie pt reparatie generala a motorului ? datimi si mie de stire

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

set garnituri gasesti mai ieftin la louis si cuprinde

garnitura: chiulasa, baza cilindri,capac distributie ,simeringuri supape,capac ambreiaj, o ringuri etc

sau poti comanda OEM (set originale)la orice dealer suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setul complet de garnituri il gasesti la Louis, cod 10043180 - e chiar la reducere acum, la 70 de euro, eu am dat 100+.

 

Segmenti gasesti de exemplu langa Cotroceni (nu mai stiu cum se cheama magazinul, vorbeste cu Thomas). Tot de acolo ia-ti si semeringurile de la supape - 99% sigur sunt uzate daca ai ajuns la punctul in care ai nevoie de reconditionarea motorului. La fel pentru cuzineti.

 

Rectificare supape/scaune si honuire cilindri faci la orice atelier care face treaba asta si pentru auto.

 

Banuiesc ca nu este atat de uzat motorul incat sa se puna problema de alezat cilindrii la cota +0.5 sau +1.0, dar daca e cazul atunci iti trebuie si cilindri noi.

 

Daca ai nevoie de mai multe piese insa (de ex. si segmenti si cuzineti), arunca un ochi si pe www.cmsnl.com (se plateste cu card pe net, transoprtul costa ~34 de euro si se face prin UPS) - s-ar putea sa te duca mai ieftin.

 

De curiozitate insa, ce compresie ai de ai ajuns la concluzia ca trebuie sa refaci motorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Setul complet de garnituri il gasesti la Louis, cod 10043180 - e chiar la reducere acum, la 70 de euro, eu am dat 100+.

 

Segmenti gasesti de exemplu langa Cotroceni (nu mai stiu cum se cheama magazinul, vorbeste cu Thomas). Tot de acolo ia-ti si semeringurile de la supape - 99% sigur sunt uzate daca ai ajuns la punctul in care ai nevoie de reconditionarea motorului. La fel pentru cuzineti.

 

Rectificare supape/scaune si honuire cilindri faci la orice atelier care face treaba asta si pentru auto.

 

Banuiesc ca nu este atat de uzat motorul incat sa se puna problema de alezat cilindrii la cota +0.5 sau +1.0, dar daca e cazul atunci iti trebuie si cilindri noi.

 

Daca ai nevoie de mai multe piese insa (de ex. si segmenti si cuzineti), arunca un ochi si pe www.cmsnl.com (se plateste cu card pe net, transoprtul costa ~34 de euro si se face prin UPS) - s-ar putea sa te duca mai ieftin.

 

De curiozitate insa, ce compresie ai de ai ajuns la concluzia ca trebuie sa refaci motorul?

...pari destul de in domeniu sa spun asa .... eu inca nu am probleme sau cel putin nu le sesizez la GS meu ..totusi as vrea sa te intreb cum imi dau seama daca trebuie schimbate anumite garnituri ..si alte chestii ... il voi duce in service pentru o revizie ... dar inainte sa ma abureasca aia ... ce crezi ca ar trebui sa stiu ... cat este o compresie normala pe motoru asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...