mas oyama Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Va salut! In ideea ca Nipru este un motor bun si ca aprinderea conceputa de rusi strica tot meciul sa nu zic altcumva as dori sa montez CDI. Ce anume sa caut, de ce trebuie sa tin cont?se cauta dupa nr de cilindri, capacitate cilindrica? ex: CDI de pe o honda cbr 1000F, se potriveste? Avantaje (sunt sigur ca exista),dezavantaje va rog sa le impartasiti pe toate. Multumiri anticipate tuturor celor care vor veni cu sfaturi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 e posibil sa nu se "pupe" la timpii de avans fix si cel variabil. asta e in functie de motor (capacitate, nr cilindri, cursa/alezaj, etc) mai intai de toate fa rost de un grafic cu curba de variatie avans/turatie si apoi vezi sa se potriveasca cu cel al motorului de pe care iei cdi-ul. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 tu SIGUR n-ai ce face cu banii , AI PREA MULT TIMP LIBER, mai pe scurt iti pierzi timpul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 13, 2007 Autor Share Postat August 13, 2007 tu SIGUR n-ai ce face cu banii , AI PREA MULT TIMP LIBER, mai pe scurt iti pierzi timpul... tOVARASE idei, sugesti si nu critici! te rog! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardcore Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 (editat) mate eu am cdi pe nipra merge brici n ai treaba...numai k tre sa te pricepi si sa ti bati capu cu el sa se potriveasca....cu SIGURANTA NU E PIERDERE DE TIMP SI BANI!!! vezi k era mai de mult un topic facut de manuel pe forum erau mai multe date acolo Editat August 13, 2007 de hardcore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 13, 2007 Autor Share Postat August 13, 2007 al tau CDI de pe ce motor a fost luat? --- Mesaj completat în 13 Aug 2007 16:02 -------------DACA GASITI CAREVA LINKUL, ATASATI-L VA ROG AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Uite /index.php?...st&p=294054 Si, in acelasi topic, /index.php?...st&p=294458 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 13, 2007 Autor Share Postat August 13, 2007 MULTAM TARE FAIN!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexstatic Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) Aleko Tinere lasa aprinderile cioplerite sau daca vrei bobberite de fiecare in parte. Exista solutii originale de fabrica care pica perfect pe pozitie: -Solutia Ural Moto, importatorul Ural, este o aprindere electronica Ducati. www.ural.ro - Solutia Dnepr, este o aprindere electronica indigena bunicica, care la un moment data a echipat si Urale. Are Gaspar ieftinache. Solutia cu platina si aprindere tranzistorizata este o solutie intalnita si sigura, desi uneori mai ai surpriza cedarii bobinei (mie mi s-a intamplat 1 data in 25 ooo km de folosire a bobinei duplex) Editat August 14, 2007 de hexstatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 14, 2007 Autor Share Postat August 14, 2007 Da!multam hexstatic, am sa iau legatura cu Baciul Gaspar chiar ma gindeam azi la treaba asta. Pai momentan asa am si eu aprinderea pe platini si tranzistorizata, da sti-o masa de ce se deregleaza asa de repede . Oricum sunt decis sa trec pe elctonica si asa voi face , cel putin voi fi mai sigur cind o iau la drum. --- Mesaj completat în 15 Aug 2007 21:58 -------------Zis si facut! am luat legatura cu Gaspar, la 3 mil are, pret care include aprindera completa +bobina de inductie, noua stok din fabrica cu garantie"pe cuvint" 100%, randament crecut, consum redus, etc... O astept o voi monta dupa schita de montaj, exact cum zicea si hexastic, astfel de aprinderi se folosesc si pe Uraluri noi si Nipruri., si nu mai tre facuta nici o modificare, se monteaza la fix, asa mi s-a spus , om vedea! voi mai continua dupa ce o voi monta, sa vedem cit de multumit voi fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 24, 2007 Autor Share Postat August 24, 2007 veste buna! s-a montat relativ usor,dupa schita , bine ar fi de as fi stiut o tira de rusa, as mai fi citit, ca sigur au indicatii utile,la prospect si instructiunile de montare ma refer. Ce sa va spun.. multumit! porneste la sfert de pedala, trage bine chiar f. bine, gata cu rateuri... s-a meritat bani! ce am avut de facut a fost sai reglez avansul, nu l-am dat nici mare, nici mic are o gradatie de 0 ,+10, -10 am lasat-o pe linia de mijloc( 0). gata bataia de cap cu reglajul aprinderi. urmeaza buji noi NGK, e probabil si fise, desi sunt bune si astea bosch cu care e echipata, fac si schimbul de ulei cu acazia asta, si mai trag pina mai tine sezonul. multumiri celor care mi-au sarit in ajutor. hexstatic ai venit cu ideea ce mai buna, si ceea mai la indemina multumesc pe aceasta cale!!!! sa ne auzim cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.