Baiazid Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Vreau sa imi schimb lantul si fiind dintr-o bucata trebuie sa dau bascula jos. Nu vreau replay-uri gen: de ce nu spargi lantul si nu pui o siguranta? Bascula e prinsa cu o tija cu un cap hexa la un capat si piesa asta la celalalt. Nu inteleg cum se da jos. Am facut o scula dar nu se misca piesa respectiva --- Mesaj completat în 14 Aug 2007 14:55 -------------asta ar fi schema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 se misca, dar avand in vedere ultima interventie la ea, cam la data fabricatiei, nu v-a fi usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 invarte capul hexa din capatul celalalt, si tine contra de piulita cea ciudata. ar trebuie sa se desfaca, si incearca cu mult degripant noroc. a.... eventual o cheie pneumatica daca ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 invarte capul hexa din capatul celalalt, si tine contra de piulita cea ciudata. ar trebuie sa se desfaca, si incearca cu mult degripant noroc. a.... eventual o cheie pneumatica daca ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 (editat) De curand am desfacut si eu, e simplu numai sa te prinzi de smecherie. Incerc sa explic cat mai bine (sper sa si reusesc ) Cam asa am procedat eu: 1. Destrans piulita din partea stanga a motocicletei (la mine nu a trebuit tinut contra la hexagon); 2. Destrans si hexagonul din partea dreapta a motocicletei ~ care defapt e axul, si care daca il rotesti invers acelor de ceasornic ai sa desfaci si acea piulita mare care intra in bascula (este piesa dintre ax si cadru); 3. Dupa ce ai scos axul si bascula tot nu iese, inseamna ca mai trebuie destransa acea piulita/bucsa dintre ax si cadru; La montaj sa ai mare grija, nu strangi tare acea piulita mare, ci lasi ca bascula sa aiba putin joc ca sa poti baga cu usurinta axul, altfel daca nu aliniezi perfect nu vei putea baga axul la locul lui; ~ dupa ce ai bagat axul, rotesti acea piulita/bucsa (cu ajutorul axului) pana strange bascula suficient de tare, dupa asta strangi tare si piulita pe ax .... sper ca m-am facut inteles. Daca mai pot ajuta cu ceva ...PM'me spor la treaba Editat August 14, 2007 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 stati o secunda , ca nu inteleg: ADICA DACA VREI SA SCHIMBI LANTUL TREBUIE SA DAI BASCULA JOS?! TREABA ASTA ESTE VALABILA SI LA UN VFR DE 750? va intreb pentru ca am un amic care si-a luat un vfr si era vb sa schimbe si lantul... ca pare terminat-dus... si daca trebuie facuta treaba asta cred ca-si pune mainile in cap daca se ajunge la "desfacut jumate de motocicleta" numai ca sa-i schimbi lantul... MERCY & ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Si la vfr750 trebuie desfacuta bascula daca vrei sa schimbi lantul fara sa-l deschizi ( asta daca nu are siguranta normal) numai ca arata altfel sistemul de prindere si se desface relativ usor, mai greu e la montat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.