Sari la conținut

binox

Super Membru
  • Număr conținut

    2.952
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

3 Urmăritori

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=v_cPdP3V4yk&feature=youtu.be

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Braila/Bucuresti
  • Permis moto din
    2001
  • Motocicleta
    FJR1300

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ56, Gs550, VFR750F,FJR1300

Vizitatori Recenți Profil

3.594 citiri profil

binox's Achievements

  1. Din ce ai povestit e clar o problema de contact imperfect. Curata bine bornele bateriei si ale motocicletei cu un smirghel fin, strange ferm bornele. E posibil ca acel contact imperfect sa fie in interiorul bateriei, caz in care iti trebuie alta.
  2. Poate-ti trage aer fals pe undeva, vreun racord de admisie fisurat, poate un furtun de vacuum lipsa, fisurat sau conectat aiurea, poate vreun port de sincronizare a pierdut surubul etc. Daca dai cu un spay de pornire prin zona carburatoarelor (nu pe admisia filtrului de aer) iti vei da seama daca trage aer fals pe undeva. Mai e de verificat si circuitul socului, poate ramane blocat ceva, tija/cablu etc Abia dupa verificarile astea m-as apuca de sincroinizare iar ideal ar fi ca inainte de sincronizare sa se verifice jocul la supape si sa se remedieze daca e cazul.
  3. Inainte de a te juca la carburatoare, verifica uleiul si antigelul, atat niveluri cat si aspect sa te asiguri ca nu s-au amestecat.
  4. binox

    Mic incident iuchei

    Urletele si injuraturile sunt mult mai putin eficiente in astfel de cazuri decat claxonul. Ai avut cel putin 2s in care folosind claxonul ai fi marit semnificativ sansele de evitare a incidentului. Cand ma urc pe alta motocicleta primul lucru pe care il fac e sa testez claxonul, sa ma asigur ca functioneaza si ca stiu unde e pozitionat butonul. Reflexul asta mi l-am format dupa ce am trecut prin vreo 2-3 situatii limita care ar fi fost mult mai usor de evitat daca claxonam la timp dar ori nu a functionat claxonul ori n-am nimerit butonul in timpul necesar. Claxonez extrem de rar dar e musai sa pot claxona rapid in caz de urgenta.
  5. Pe langa umflat si desumflat am nevoie sa aspir nisipul/praful/apa din barca inainte sa o strang. Presiunea stiu ca nu o poate asigura dar aia nu e problema pt ca am si o pompa de picior cu care pot atinge presiunea necesara, pompa pe care o am oricum cu mine. Probabil solutia ar fi un chit cu ceva filtru tip ciclon atasat pe admisia suflantei.
  6. Ca trage pe acolo stiu, dar nu e ok sa plimbi prin suflanta aia praful/nisipul sau apa pe care vreau sa le aspir. Am nevoie de ceva de genul asta pentru a umfla/desumfla si aspira o barca pneumatica si as dori sa am o singura unealta pt treburile astea.
  7. Aveti vreo recomandare de vaselina care sa aiba o vascozitate relativ constanta in intervalul de temperatura -20C....+40C. Imi trebuie pt caseta cu clicheti de la bicicleta. Mie nu-mi place sa aud zgomotul clichetilor , imi place ca bicicleta sa fie cat mai silentioasa motiv pt care supraincarc cu vaselina. Azi dimineata cand am vrut sa plec cu bicicleta "de iarna" am constatat ca nu mai cupleaza clichetii din cauza frigului( si a surplusului de vaselina). Si la cea de oras mai scapa din cand in cand la temperaturi scazute dar e utilizabila. Nu mai stiu ce vaselina am pus in fiecare, probabil ce am gasit la indemana , dar clar nu e ce trebuie nici la una nici la alta.
  8. Pe mine ma fascineaza discutiile astea despre redresoare superperformante care folosesc enspe mii de algoritmi ca sa optimizeze procesul de incarcare, in conditiile in care acumulatorii sunt incarcati pe redresor doar foarte putin timp in comparatie cu perioadele lungi in care sunt incarcati in maniera "brute force" de catre alternator. E foarte interesant cum strategiile de marketing reusesc sa duca la o cerere de produse aproape inutile. La fel se intampla si in domeniul "autofiliei" doar ca la o scara mult mai mare.
  9. Defapt pun ce tine fix cat perioada de garantie Am schimbat la un moment dat acumulatorul original la un BMW 320d dupa 12 ani de la cumpararea masinii. Acel acumulator a avut si un regim dificil, masina aia fiind folosita in mare parte pt deplasari in Bucuresti pe distante scurte. La masina de munca a crapat acumulatorul in mai putin de 6 luni de la expirarea garantiei de 5 ani (nu stiu daca garantia acoperea acumulatorul). Mi s-a parut ciudat pt ca masina o folosesc aproape exclusiv extraurban. Initial m-am gandit ca poate pt ca merg rar cu ea deaia o fi crapat. Am intrebat alti 2 colegi cu masini la fel, schimbasera bateria inaintea mea desi ei le foloseau zilnic.
  10. Cred ca e un pic invers, ca sa obtii finetea ai nevoie de reglajul in timp real Eu cel putin la concluzia asta am ajuns, ca m-as descurca mai bine cu o pedala dar n-am achizitionat-o inca asa ca nu stiu sigur.
  11. Ce inseamna asta? Cam cate baterii ai schimbat? Daca deja ai schimbat mai multe si nici yuasa nu te tine mai mult de 2 ani pare ceva in neregula la motorul tau. Nu stiu daca la model sau doar la exemplarul tau. Eu in locul tau pana sa cumpar alta baterie as verifica sistemul de incarcare si consumatori ascunsi. Poate incarca prea mult, poate prea putin ,poate ai ceva gadget care-ti goleste bateria in repaus, poate ai ceva conexiuni proaste ( suruburi nestranse, mufe oxidate, etc) Daca pe parte electrica totul e ok, in functie de istoricul cunoscut sau nu al motocicletei as verifca si decompresorul/decompresoarele. Nu cunosc detalii despre modelul tau dar in general V-urile mari au ceva sistem de decompresie care ajuta pornirea, sistem care la un moment dat ar putea fi anulat in loc de reparat pe principiul ca " merge si asa". Un V mare si comprimat ca al tau, fara decompresor omoara repede bateria.
  12. N-ar fi fost nici o problema din moment ce la FJR producatorul recomanda schimbul de ulei la 10kkm iar filtru de ulei la 20kkm. Este totusi un motor de cilindree mare cu mult ulei si regim de turatii relativ redus.
  13. Pot fi multe cauze, acum depinde cat de mult te pricepi ca sa poti verifica/remedia: -carburatie dereglata (poate chiar de cei ce au servisat-o) -consum de ulei care duce la afumarea bujiilor ( poate fi pe la segmenti sau pe la simeringuri de supape) -probleme de compresie -probleme electrice ( conexiuni imperfecte care se manifesta la anumite vibratii, fise bujii fisurate, bobine de inductie cu probleme,bujii proaste(fake) etc) -joc termic al supapelor mult in afara parametrilor
×
×
  • Creează nouă...