Jump to content

binox

Super Membru
  • Content Count

    2,801
  • Joined

  • Last visited

About binox

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=v_cPdP3V4yk&feature=youtu.be

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    FJR1300

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ56, Gs550, VFR750F,FJR1300

Recent Profile Visitors

2,057 profile views
  1. Am citit si spre deosebire de altii chiar am inteles ce am citit. Nu vand baterii si nici nu mi-as pune baterie cu litiu pe motorul meu, dar asta nu pentru ca nu s-ar incarca pe motocicleta... Nu renunta la ele ca chiar sunt folositoare, inclusiv vara cand te prinde cate o ploaie rece pe la munte ( sau nu numai)
  2. De unde naiba ai tras tu concluzia asta? Dupa tine, cine are baterie cu litiu trebuie sa umble cu incarcatorul dedicat dupa el si sa o incarce din cand in cand ca nu se incarca pe motocicleta. Te-ai gandit mult inainte sa debitezi asa ceva?
  3. Nu ma pricep la calculele de dilatatie a metalelor si nici nu am suficienta experienta ca sa-mi dau seama daca 0.03 e pre putin dar ce pot sa-ti spun sigur e ca erori in documentatia tehnica se intamplau si in perioada comunista si se intampla frecvent si azi si nu prea apar erate...
  4. E posibil, sau poate a fost abuzat cumva. Eu am intalnit acumulator Yuasa pe motocicleta noua(CMX500) care a crapat la 6 luni si sub 1000km. Dupa simptome eram convins ca regulatorul e de vina, nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi acumulatorul.... Testul asta nu e ok, regulatorul e gandit sa functioneze cu un acumulator conectat la iesire care are si rol de filtrare a tensiunii, fara acumulator nu poate functiona corect.
  5. Incearca si cu un alt acumulator, uneori un acumulator mort da fix simptomele de regulator defect. Tensiunea aia de 13...14V e cam suspecta, cea fara acumulator este irelevanta si nu este recomandat deloc sa faci probe de genul ala. Nu strica sa incerci si cu un alt multimetru , e ceva ciudat la valorile astea. Un acumulator care ajunge repede la 9V cu motorul pornit nu prea mai are vlaga sa porneasca motorul.
  6. Distributia este corect pusa la punct? Aprinderea are reglaje? E reglata? CDI-urile si magnetoul sunt de la modelul ala sau ai pus unele care ''se potrivesc''?
  7. Sunt modele la care consumul in standby se reduce dupa o anumita perioada de stationare, de la cateva ore la cateva zile. ( de exemplu burgman 400 si FJR). Pentru o verificare corecta trebuie citit cu atentie manualul de service si lasat ampermetrul conectat permanent o perioada mai lunga. Sa ai consum in standby mai mare de 10mA cu tehnologia actuala inseamna ca proiectantii aia ori sunt slabi ori o fac intentionat sa ajungi mai des la service...
  8. Tot in sticle o sa ajunga si la mine. Stiu ca exista un oarecare risc sa bubuie vreo sticla de la prea multa presiune dar n-am patit pana acum. Sunt la a 5-a sarja , ieri am baut ultima bere ratacita din prima sarja facuta prin aprilie. Desi a stat intr-o magazie unde temperatura a depasit des 30C s-a pastrat surprinzator de bine, desi nu e pasteurizata.
  9. Ar fi trebuit sa fie Red Ale, dar se pare ca a iesit mai mult Dark Ale, poate totusi se transforma macar intr-o Dark-Red Ale, isi mai schimba culoarea pana la final.
  10. Acum vreo ora am terminat de gatit, m-am apucat de dimineata Deabia dupa aprox 2 saptamani o sa vad cat de bine am gatit...
  11. Pana la urma la ce ora a ramas? 19.00 cred ca ar fi mai ok decat 19.30.
×
×
  • Create New...