Jump to content

binox

Super Membru
  • Posts

    2,919
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=v_cPdP3V4yk&feature=youtu.be

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    FJR1300

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ56, Gs550, VFR750F,FJR1300

Recent Profile Visitors

3,083 profile views

binox's Achievements

  1. Tot astia au cedat si la mine doar ca nu au fost abuzati si au fost folositi extrem de rar. Restu nu a cedat ca nu avea cand la cat de rar au fost folosite. Acasa am o trusa de tubulare de la Proxxon, luata demult de la Louis + un set de chei fixe combinate tot Proxxon. Pe astea le-am folosit la motociclete, biciclete si masini, mult mai mult decat cele de la Yato si inca sunt in stare f buna. Probabil am nimerit eu ceva Yato fake sau poate un lot mai prost ca se mai intampla in China...
  2. La Hilti au un sistem asemanator doar ca functioneaza Astia de la Yato probabil l-au copiat fara sa-l inteleaga Am si eu o curiozitate in legatura cu Yato. Vad ca destul de multi sunt multumiti de calitate. Eu am de la munca o trusa de chei "universala" Yato cu tubulare, fixe, bit-uri etc. E folosita in regim de electronist deci foarte rar, cu toate astea clichetii au cedat extrem de repede desi nu au fost abuzati, cutia de plastic e prost conceputa, se amesteca mereu cheile prin ea, imi da impresia de proasta calitate. Chiar saptamana asta am folosit (dupa mult timp) clichetul mare cu o tubulara de 13 si mi-a cazut un surub din ea de m-am chinuit sa-l pescuiesc dintr-un tablou electric. Exista si Yato fake? Trusa asta de o am a fost luata de la ceva distribuitor de scule nu din targ. Culmea e ca din targ mai am ceva prelungitor Yato si 1-2 tubulare care arata mai bine decat cele din trusa.
  3. Scula asta se poate folosi si la taiat metal ( teava, cornier etc)?
  4. E posibil sa nici nu-l poti repara dar nu vei afla asta decat dupa ce-l desfaci. Ar trebui vorbit cu un mecanic experimentat in reparatii de genul asta, sa-ti detalieze un pic costurile in cateva ipoteze plauzibile ca sa vezi daca are rost sa incerci sa-l repari. Alt motor ai putea lua de la firmele specializate in dezmembrat motociclete accidentate. Acolo teoretic motoarele vandute erau cel putin functionale inainte de accident. In Franta de exemplu sunt multe astfel de firme, probabil si prin alte tari.
  5. Peste asta poti da, in parcul Ekebergparken din Oslo. Tot prin acelasi parc mai erau si niste monitoare pe care rulau filmulete "de arta" care pe TV ar fi fost incadrate la +16 sau + 18 ani.
  6. Mie nu mi se pare a fi motor de motocicleta, pare ceva construit din fabrica cu acel reductor pt elice incorporat. Nu stiu sigur daca e motor dedicat pt aviatie,ar putea fi si pt alte scopuri tehnice,(motopompa, ventilator pe benzina, etc)
  7. Fain Cat timp ai lucrat la ea?
  8. In comunitatile mai mici in general criminalitatea e mult mai redusa decat in orasele mari si asta e valabil si la noi. Partea proasta e ca si infractorii stiu asta si printre ei sunt unii care au obiceiul sa dea raite in zonele astea pentru ca-s mai putin securizate si pot fura mai usor. In Franta de exemplu observasem ca la supermarketurile din zone mai departate de marile orase nu aveau porti antifurt (alea care tiuie cand treci cu un produs securizat). Oamenii isi facusera probabil o analiza de risc de unde a rezultat ca in zona aia nu ar fi nevoie, desi acelasi lant de magazine in orasele mari folosea porti antifurt.
  9. Eu ma refeream la suportii pt public,unde nu ai control asupra celor care mai folosesc acelasi suport. Tu pui bicicleta intr-un deala si o gasesti prinsa intre alte doua biciclete parcate ulterior. Asta-i relativ pt ca un suport public, deala prost conceput nu va fi folosit niciodata la capacitate maxima pt ca nu prea ai fizic cum, decat daca vine un grup si-l ocupa organizat pe tot. Daca faci calculul cu media reala de biciclete parcate la un deala fata de unul mai bine conceput s-ar putea sa dea alt rezultat. Eu cel putin nu le folosesc decat daca nu am alternative ( un copac, un stalp un gard, etc). Corect doar ca la un suport bine conceput iti optimizezi sansele. De exemplu in cazul tau 2 biciclete si un singur lant, la suportul ala ati putut securiza doar cadrele si rotile spate, lasand neasigurate rotile fata care-s cele mai vulnerabile . La un suport de tip "U" intors ati fi putut asigura in aceleasi conditii rotile fata si cadrele.
  10. In cazul asta e ok Pt mine astia-s cam cei mai naspa(dpdv practic, nu comentez aspectul estetic) suporti, au la Lidl asa ceva, nu-i folosesc niciodata. Ba chiar m-am plans la un moment dat echipei care se ocupa cu constructia magazinelor, au recunoscut ca ei nu folosesc si nu si-au dat seama ca nu-s practici Bicicletele sunt f inghesuite, e practic imposibil sa nu le atingi/zgarii si sunt dificil de legat. Pt mine cei mai comozi sunt cei de tipul celor postati mai sus, de care sprijini bicicleta si o poti lega f usor fara sa te apleci sau sa tragi de bicicletele vecine ca sa-ti faci loc. Au asa ceva la Mega Mall si pe la unele cladiri de birouri premium. Am vazut si modelul acela in forma de bicicleta undeva prin Iasi, parca la Politehnica.
  11. Daca vrei ca biciclistii sa-ti aprecieze suportii, data viitoare fa ceva asemanator cu cei din poza de mai jos. Designul "clasic" cum e al tau e tare incomod de folosit, trebuie sa te apleci , e greu sa securizezi toata bicicleta, daca nu ai o chestie foarte lunga de legat, o roata ramane neasigurata. Daca ramane loc liber intre 2 biciclete e practic inutilizabil ca nu se chinuie nimeni sa se strecoare acolo. Daca nu esti atent sunt sanse sa-ti strambi discul, sau chiar roata, ori tu ori altul care incearca sa-si faca loc printre biciclete. Daca suportul nu e destinat legarii bicicletei ci doar "depozitarii" e ok cu conditia sa se lase un loc liber intre biciclete. ( de ex la un magazinas sau bodega la tara, merge.)
  12. Inainte sa cumperi o geanta cu magneti trebuie sa fii constient ca oricat de atent vei fi, rezerveorul se va zgaria si matui inevitabil daca nu-l protejezi suplimentar ( folie). Daca te gandesti sa folosesti pouch-ul impermeabil pentru telefon/navigatie trebuie sa stii ca vara sunt sanse f mici ca telefonul sa-ti functioneze asa pt ca se incinge foarte tare de la soare si lipsa ventilatiei.
  13. Am transformat o lopata de inox de la Lidl(100ron) intr-o ancora de barca cu design inspirat oarecum din modelele Mantusmarine ( la dimensiuni similare costa 168$ una de inox). Pt cine are nevoie de o lopata buna recomand modelul asta, e dintr-un otel foarte rezistent si elastic, n-am reusit sa-l indoi deloc la rece, doar la cald dupa ce l-am incins bine in forja si chiar si asa foarte greu s-a indoit. In interior, unde se imbina teava cozii cu lopata mai are si o intaritura din fier beton grosut. Pare genul de lopata care te tine o viata
  14. http://www.super-bikes.ro/contact Primul numar e al lui.
  15. Da si tu mai multe detalii ca nu suntem ghicitori, cam cum s-a auzit, pt cat timp s-a auzit, cum a afectat sunetul functionarea, cat timp a mai functionat dupa incident etc. E normal sa ceara bani dar nu e normal sa nu-ti gaseasca problema. Nu stiu peste ce mecanici ai dat si cum a fost interactiunea cu ei dar nu mi se pare normal sa platesti fara o rezolvare. Din cate ai spus pana acum pare o problema pe care un mecanic decent ar trebui sa o poata diagnostica in maxim cateva ore. Cel putin prima parte a problemei, cea cu pornitu ca apoi pot aparea alte probleme mai greu de diagnosticat. In cateva ore un mecanic ar trebui sa-ti poata zice cu siguranta ca motocicleta are una din problemele urmatoare: -nu are compresie -nu are scanteie -distributia e dereglata -nu se alimenteaza cu benzina ( si la varianta asta ar trebui sa-ti spuna relativ rapid si de ce) -probleme la alimentarea cu aer( filtru foarte infundat, filtru lipsa/gaurit, airbox spart etc) -evacuare infundata Apoi in functie de cum va intelegeti poate merge mai departe cu diagnosticarea. Daca nu a fost in stare sa identifice rapid una din cauzele astea, ori e incompetent, ori e hot, ori nu reusiti sa comunicati si va blocati in frici ( el cu frica de a nu fi platit pt munca lui, tu cu frica de a fi jecmanit si/sau de a ramane cu problema nerezolvata).
×
×
  • Create New...