Jump to content

binox

Super Membru
  • Content Count

    2,805
  • Joined

  • Last visited

About binox

  • Rank
    Expert

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/watch?v=v_cPdP3V4yk&feature=youtu.be

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila/Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    FJR1300

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ56, Gs550, VFR750F,FJR1300

Recent Profile Visitors

2,100 profile views
  1. Aici :https://www.oslv.com/Products/Gearmotor-for-windshield-wipers-MRT62-43/98-25-1-en.html ai un exemplu de specificatii reale ale unui astfel de motor. Cu siguranta exista variatii de la un model la altul dar nu au cum sa fie foarte mari. Ce trebuie retinut e ca la un motor CC cu perii curentul de pornire e de cel putin 5 ori mai mare decat curentul nominal si sunt cazuri de astfel de motoare la care poate fi chiar si spre 20 de ori mai mare. Daca ai un motor cc cu perii cu curent nominal de 3A cu siguranta curentul maxim( care apare la fiecare start sau cand blochezi axul) v
  2. Daca vrei sa te si tina joystick-ul ala conecteaza-l cu relee intermediare.
  3. Ai recomandat un produs (pe care initiatorul l-a si cumparat) si un mod de utilizare incorect(cuplare directa la motor). Am atras atentia ca poate omul nu vrea sa i se strice jucaria repede. S-a bagat in seama si Easy ride cu niste argumente aiurea si tot insistati cu mistouri ieftine. Mie mi se pare de bun simt sa nu recomanzi folosirea unui contact specificat la 0.55A cu un motor care poate trage lejer un curent de 10A in sarcina si chiar mai mare la pornire iar voi spuneti ca defapt curentul la pornire e mai mic decat nominalul.....si ma intrebati pe mine de scoala....
  4. Nu stiu daca am sau nu dreptate ca nu eu am facut tabelul ala ci producatorul unui produs similar cu cel in discutie. Graficul postat de tine este clar pt un dispozitiv gandit sa reziste la minim 1A si este aiurea sa aplici acel grafic la un device cu care nu are nici o legatura. Nu sunt de acord deloc cu aceasta afirmatie pt ca nu exista sarcina pur inductiva, un motor de genul celui in discutie chiar are un curent de pornire foarte mare deorece infasurarile au o rezistenta foarte mica.
  5. Intrebarea fusese alta si rationamentul tau nu prea e corect si asta e simplu de observat daca te gandesti la faptul ca niste chestii metalice dimensionate sa reziste la 0.27A nu prea au cum sa reziste cu brio si la un curent de 20 de ori mai mare. Pe anumite intervale poti aproxima cu formula puterii dar trebuie sa te ghidezi dupa informatiile producatorului care la un produs de genul asta arata cam asa: IEC/EN operational characteristics in AC15 category: [V] 12 24 48 120 240 [A] 6 6 6 6 3 IEC/EN operational characteristics in DC13 category: [V] 12
  6. Nu spun eu , spune site-ul care-l vinde: (IE)Curent nominal de utilizare : 0,27A la 250V DC Nu stiu cum se calculeaza curentul maxim in CC fata de cel in CA in acest caz, defapt nu cred ca exista vreo formula de corelatie directa. Ma gndesc ca valoarea nominala a curenutului indicat de producator depinde de o multitudine de factori precum: forma pastilelor, materialul, dimensiunile, cursa, viteza, frecventa cuplarilor/decuplarilor, nr minim de comutari garantate, mediul ambiant(umiditate, temperatura, vibratii ), tensiunea electrica, tipul curentului etc. Motivul pt care un curent e
  7. Joystick-ul ala se va praji repede daca-l legi direct la motor( suporta doar 0.27A in curent continuu). Motorul ala cu ceva sarcina pe el poate depasi 10A, asa ca ai grija ce relee folosesti cand il vei lega la receptorul telecomenzii.( trebuie sa te uiti la valoarea suportata de contacte in curent continuu care e mai mica decat cea in curent alternativ pt ca e mai usor sa ''rupi'' un curent alternativ fata de unul continuu)
  8. Nu stiu daca au sau nu stand, sau daca te cauta la documente dar stiu ca in Germ nu prea e de glumit cu politia si spre deosebire de politistii de prin Ro au niste baieti pe acolo care chiar se pricep, stau pe forumuri, invata tot felul de smecherii etc.. Cel putin asa se lauda in emisiunile de propaganda cu actiunile politistilor :)) In Franta de exemplu erau controale cu dynotester pt motociclete ca sa verifice limitarea la 100cp cum era legea atunci. Pe astea chiar le-am vazut de cateva ori in actiune. La TV am vazut un control deasta tematic cu radarul si verificare de documente
  9. Asta ziceam, 500W nu e ''normala'', si pe langa asta mai e un aspect , vitezometrul la draciile astea minte mult daca nu-i calibrat calumea. Ca sa poti pedala cu 40km/h(mai mult de cateva secunde) iti trebuie un raport de transmisie pe care in mod normal il gasesti doar pe biciclete de tip cursiera.
  10. Cu o bicicleta electica clar se poate dar nu cu una oarecare. Teoretic bicicletele asistate electric sunt limitate la 25km/h si 250W. Dupa 25km/h motorul nu mai trage, In Ro inca e haiducie si sunt multi care folosesc bicle mult mai puternice, trotinete de +2000W etc, inca nu te controleaza nimeni. Prin vest nu cred ca e asa lejer sa mergi pe strada cu bicicleta electrica neinmatriculata care nu respecta legislatia. Referitor la masinile electrice, o problema stupida daca care inca exista este multitudinea de tipuri de statii de incarcare. Ma uitam intr-o benzinarie din Norvegia,
  11. Eu sunt mare fan bicicleta dar afirmatia asta e mult exagerata( medie 36km/h...). In ultima perioada ma deplasez de cateva ori pe saptamana la o lucrare la 12.3km distanta. Daca nu ploua merg cu bicla, si fac aproximativ 45min. Cu masina dimineata fac ceva mai putin si seara deobicei fac mai mult de 45 min.
  12. Am citit si spre deosebire de altii chiar am inteles ce am citit. Nu vand baterii si nici nu mi-as pune baterie cu litiu pe motorul meu, dar asta nu pentru ca nu s-ar incarca pe motocicleta... Nu renunta la ele ca chiar sunt folositoare, inclusiv vara cand te prinde cate o ploaie rece pe la munte ( sau nu numai)
  13. De unde naiba ai tras tu concluzia asta? Dupa tine, cine are baterie cu litiu trebuie sa umble cu incarcatorul dedicat dupa el si sa o incarce din cand in cand ca nu se incarca pe motocicleta. Te-ai gandit mult inainte sa debitezi asa ceva?
  14. Nu ma pricep la calculele de dilatatie a metalelor si nici nu am suficienta experienta ca sa-mi dau seama daca 0.03 e pre putin dar ce pot sa-ti spun sigur e ca erori in documentatia tehnica se intamplau si in perioada comunista si se intampla frecvent si azi si nu prea apar erate...
  15. E posibil, sau poate a fost abuzat cumva. Eu am intalnit acumulator Yuasa pe motocicleta noua(CMX500) care a crapat la 6 luni si sub 1000km. Dupa simptome eram convins ca regulatorul e de vina, nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fi acumulatorul.... Testul asta nu e ok, regulatorul e gandit sa functioneze cu un acumulator conectat la iesire care are si rol de filtrare a tensiunii, fara acumulator nu poate functiona corect.
×
×
  • Create New...