Mirc_El Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 (editat) Am o problema la scuterul meu, Honda Dio. Cand ii pornesc motorul, ramane accelerat chiar si dupa timpul cat ar trebui sa-si revina la turatie normala in urma functionarii socului automat. In momentul in care se astupa partial priza de aer (cu degetul) de la intrarea in filtrul de aer, se reduce turatia motorului si ramane asa, la turatie normala. Dupa aceasta, cand il accelerez brusc, si ii dau revenire brusca la acceleratie, motorul revine la turatia de relanti; daca accelerez lent, motorul se tureaza si ramane turat, chiar daca aduc acceleratia la normal. Astupand din nou partial priza de aer, motorul revine la turatia de relanti. Cand ramane turat are atata forta la roata din spate ca deabea o opresc din frana. Daca ii dau drumu la frana, iar incepe sa se roteasca. La ce credeti ca trebuie umblat? (oare socul automat n-o mai functiona corect?) Editat August 16, 2007 de Mirc_El Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flroctavian Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 Am o problema la scuterul meu, Honda Dio. Cand ii pornesc motorul, ramane accelerat chiar si dupa timpul cat ar trebui sa-si revina la turatie normala in urma functionarii socului automat. In momentul in care se astupa partial priza de aer (cu degetul) de la intrarea in filtrul de aer, se reduce turatia motorului si ramane asa, la turatie normala. Dupa aceasta, cand il accelerez brusc, si ii dau revenire brusca la acceleratie, motorul revine la turatia de relanti; daca accelerez lent, motorul se tureaza si ramane turat, chiar daca aduc acceleratia la normal. Astupand din nou partial priza de aer, motorul revine la turatia de relanti. Cand ramane turat are atata forta la roata din spate ca deabea o opresc din frana. Daca ii dau drumu la frana, iar incepe sa se roteasca. La ce credeti ca trebuie umblat? (oare socul automat n-o mai functiona corect?) vezi ca la carburator are un surubel din care ii reglezi relantiul se poate sa fie de acolo incearca si vezi poate e de acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 incearac sa reglezi din relati si din aer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat August 16, 2007 Share Postat August 16, 2007 de retinut! daca umbli la aer(mai bine stai in loc) si nu mai sti cum era initial, strange surubu la maxim si apoi destrange`l 2,5 rotatii. dupa mine, problema ta e din cauza socului care ramane cuplat (ar trebui sa se decupleze automat cand se incalzeste motoru). daca gasesti socul si il poti opri, fa`o, altfel consulta un mecanic. sanatate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mirc_El Postat August 16, 2007 Autor Share Postat August 16, 2007 (editat) Multumesc pentru raspuns. Am descarcat manualul service scuterului in rusa si l-am tradus partial in engleza; merita incercat sa umblu la socul automat, sau e mai bine sa vorbesc cu un mecanic? (daca e cineva interesat de manualul scuterului Honda Dio, pot sa il uploadez ) Editat August 16, 2007 de Mirc_El Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.