Sari la conținut

Problema Reglaj


Mirc_El
 Share

Postări Recomandate

Am o problema la scuterul meu, Honda Dio.

Cand ii pornesc motorul, ramane accelerat chiar si dupa timpul cat ar trebui sa-si revina la turatie normala in urma functionarii socului automat. In momentul in care se astupa partial priza de aer (cu degetul) de la intrarea in filtrul de aer, se reduce turatia motorului si ramane asa, la turatie normala. Dupa aceasta, cand il accelerez brusc, si ii dau revenire brusca la acceleratie, motorul revine la turatia de relanti; daca accelerez lent, motorul se tureaza si ramane turat, chiar daca aduc acceleratia la normal. Astupand din nou partial priza de aer, motorul revine la turatia de relanti.

Cand ramane turat are atata forta la roata din spate ca deabea o opresc din frana. Daca ii dau drumu la frana, iar incepe sa se roteasca.

La ce credeti ca trebuie umblat? (oare socul automat n-o mai functiona corect?)

Editat de Mirc_El
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la scuterul meu, Honda Dio.

Cand ii pornesc motorul, ramane accelerat chiar si dupa timpul cat ar trebui sa-si revina la turatie normala in urma functionarii socului automat. In momentul in care se astupa partial priza de aer (cu degetul) de la intrarea in filtrul de aer, se reduce turatia motorului si ramane asa, la turatie normala. Dupa aceasta, cand il accelerez brusc, si ii dau revenire brusca la acceleratie, motorul revine la turatia de relanti; daca accelerez lent, motorul se tureaza si ramane turat, chiar daca aduc acceleratia la normal. Astupand din nou partial priza de aer, motorul revine la turatia de relanti.

Cand ramane turat are atata forta la roata din spate ca deabea o opresc din frana. Daca ii dau drumu la frana, iar incepe sa se roteasca.

La ce credeti ca trebuie umblat? (oare socul automat n-o mai functiona corect?)

vezi ca la carburator are un surubel din care ii reglezi relantiul se poate sa fie de acolo incearca si vezi poate e de acolo ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de retinut! daca umbli la aer(mai bine stai in loc) si nu mai sti cum era initial, strange surubu la maxim si apoi destrange`l 2,5 rotatii. dupa mine, problema ta e din cauza socului care ramane cuplat (ar trebui sa se decupleze automat cand se incalzeste motoru). daca gasesti socul si il poti opri, fa`o, altfel consulta un mecanic. sanatate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.


Am descarcat manualul service scuterului in rusa si l-am tradus partial in engleza; merita incercat sa umblu la socul automat, sau e mai bine sa vorbesc cu un mecanic?

(daca e cineva interesat de manualul scuterului Honda Dio, pot sa il uploadez :cheers: )

Editat de Mirc_El
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...