dream Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 hello , poate pare un pic stupida intrebarea... tocmai mi amluat un scooter aprilia , si m ar interesa sa l spal.. stie careva o spalatorie pt scutere si motoare undeva prin zona centrala ( bucuresti) . intreb asta pt ca am auzit de la un amic cum ca nu ar fi indicat sa merg cu el la una auto.. jetul puternic nu i ar face bine ): chiar daca pare ciudat cum suna mie mi se pare totusi logic .. deaceea si intreb , eu sunt incepator . multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 sal da... chiar este stupida intrebarea poti da cu jetu cu care speli si masina... eu asa il spal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Eu am perie daia in kre intra furtunu spal scuteru d nu s stie,da fii atent knd e cald scuteru sa nu dai cu apa rece p el k s duce draq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat August 19, 2007 Share Postat August 19, 2007 Eu il fac in curte , prima data il dau cu apa si cu peria , dupa acea dau cu burete , cu sampon . Il clatesc , il lustruiesc dupa ce se usuca .Toba o dau cu ulei(arata beton si tine pana ploua ) . cauciucurile prin laterale cu crema de papuci ,lustruiesc arcul , scot mansoanele si le spal ,oglinzile cu solutie de geamuri , faru la fel , stopurile la fel etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dream Postat August 19, 2007 Autor Share Postat August 19, 2007 pina la urma mi am cumparat sampon si burete de la o benzinarie si l am spalat in curtea interioara cu o galeata. a iesit f bine. merci pentru info la toti . asfalt uscat ): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...