doctoroo Postat Decembrie 4, 2004 Share Postat Decembrie 4, 2004 SALUTARI!!! Stie cineva ce trebuie facut la montarea unui motor nou pe motocicleta (de la electric la toba). In cazul meu ar fi o HONDA NSR 125. Stiu ca ar fi multe de spus dar poate are cineva timp liber ca s-a cam terminat sezonul. MULTUMESC ANTICIPAT si BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2004 Share Postat Decembrie 5, 2004 (editat) intai poti sa incerci montarea pe suportii originali. daca merge trebuie sa verifici aliniamentul pinioanelor. Daca nu e in regula trebuie sa adaptezi suportii si asta se face in functie de cum arata zona. Partea electrica e posibil sa fie identica avand in vedere modelele implicate, deci sa nu ai probleme Evacuarea e cea mai sensibila. Aici trebuie sa ai cotul si toba de la motorul de 125, altfel e nasol. Pierzi performante si risti sa bulesti motorul. Daca o ai, atunci montajul il faci in asa fel in cat sa nu indoi cotul sau sa tensionezi ansamblul. La nevoie poti sa folosesti bride (bucati de tabla gaurita) sau sa faci alte prinderi cu sudura. Folosesti suruburi cu saiba grover si eventual cu 2 piulite De unde anume esti din tr? ca poate trec pe la tine cand ajung in alexandria Editat Decembrie 5, 2004 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Decembrie 5, 2004 Autor Share Postat Decembrie 5, 2004 Mersi!!! Am si toba. De fapt am luat o motocicleta aproape intreaga de la care lipsesc doar niste piese de design. Eu sunt din turnu magurele, dar acum sunt in bucuresti (student) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 5, 2004 Share Postat Decembrie 5, 2004 Am si toba. De fapt am luat o motocicleta aproape intreaga de la care lipsesc doar niste piese de design. Eu sunt din turnu magurele, dar acum sunt in bucuresti (student) in cazul asta poti sa transplantezi cu totul instalatia electrica (in cazul in care exista cava diferente, sau preventiv, in cazul in care nu iti dai seama ca exista sau nu). Fii atent si la numarul de dinti de la pinionul din spate. daca difera e bine sa pui si roata de la 125, ca sa nu modifici raportul de transmisie, desi poate iti place mai mult cu putin tunning. Regula e urmatoarea: cu cat pinionul de la motor are mai multi dinti moto merge mai repede si trage mai greu. Cu cat pinionul din spate are mai multi dinti moto trage mai bine dar are viteza maxima mai mica. Apropo, si eu tot prin bucuresti ard gazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.