Jump to content

ZIDU'

Super Membru
  • Content Count

    7,028
  • Joined

  • Last visited

About ZIDU'

  • Rank
    Sustinator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    ij 56 + bmw f650 dakar

Recent Profile Visitors

2,622 profile views
  1. deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru
  2. il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta.....
  3. nu iti iese nimic la diagnoza. aplica metodele consacrate - curatire corp injectie si schimbare TPS. pe rand, in ordinea costurilor
  4. in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla.
  5. Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el.
  6. mai baieti masurati putza in alta parte deschideti si voi un topic cu amortizoare de ghidon va povestesc acolo cate ceva (dati link pm ca nu o mai ard pe forum de ceva vreme)
  7. @ alecsutzyu - nu imi aduc aminte tipul castii si nu are absolut nici o relevanta. Nu cred ca ar fi rezistat vre-un tip de casca la genu ala de intamplare. Daca tot discutam despre echipament - sunt cateva chestii observate de mine si pe care o sa le am in vedere in permanenta. La prima vedere nu sunt asa evidente Problema 1: casca era un model cu inchidere double D. Am taiat curelus in momentul in care a venit salvarea, cu foarfeca speciala din ambulanta. Greu de deschis in pozitia aia fara a manevra capul mai mult decat trebuie, mai ales ca sistemul nu era cunoscut m
  8. Albastru = traiectoria mobrei; rosu - locul unde a ramas Andrei; Mov directia in care eram eu (eram poate ceva mai departe); Impactul a fost putin in fata masinii albe
  9. - nu erau 2, era singura mobra la momentul ala in zona aia de centura - inca nu era in curba cand a ajuns pe jos. Can masina era pe ultima treime de curba el ajunsese deja pe contrasens - masina nu avea daune de la bara in sus. Dauna cea mai mare era in dreapta jos, intre jumatate si roata. O urma semirotunda in radiatoare pe dedesupt - motocicleta a continuat drumu aproximativ rectiliniu, semn ca nu a atins sau a atins foarte putin masina, Plasticele ei incepand (din amintiri) cu oglinda langa sant, carena stanga imediat langa marginea drumului, becul de far pe zona din aprop
  10. Riderul este decedat. Am fost a 2-a masina dupa cea de care s-a lovit si primul care a ajuns la el pentru prim ajutor - maxim 20s dupa impact. Cand a venit salvarea mai avea puls la 200bpm dar a decedat la scurta vreme dupa aia. In prima instanta am vazut doar motorul prin aer care s-a oprit la aprox 30m de locul impactului (era sa omoare curva din zona reflexe bune la fata aia)
  11. departezi placutele; bagi axul prin etrier; infigi roata cu discul in etrier si bagi putin piciorul sub ea sa te ajute la aliniere; bagi axul prin roata si il infigi pana ajungi pe partea aialalta apoi te ocupi de aliniat cu intinzatorul de pe dreapta. maxim 2 minute in total. Puneti camere noi la fiecare schimbare de cauciuc si nu mai aveti probleme cu penele decat in caz de cui zdravan. Marcile de cauciucuri dejanteaza diferit - poti alege una mai moale Am facut o singura pana - cui de 15 cm luat pe la padure dincolo de snagov. Mers pana acasa pe pana cu 60- 80 (cauc
×
×
  • Create New...