-
Content Count
7,028 -
Joined
-
Last visited
-
deconectezi bateria cateva minute si o sa se initializeze fara dificultate. e operatiune de baza dupa ce umbli pe acolo. Ca sa nu astepti cel mai bine scoti borna cand te apuci de lucru
-
il scoti, pui multimetrul pe el (are 2 circuite rezistive) si ii dai bobarnace avand cursorul pe pozitia de ralanti. daca fluctueaza indicatia multimetrului - e defect. si daca nu fluctueaza e posibil sa nu fi nimerit pozitia problematica. nu e asa scump unul si e belea cunoscuta.....
-
nu iti iese nimic la diagnoza. aplica metodele consacrate - curatire corp injectie si schimbare TPS. pe rand, in ordinea costurilor
-
in cazul in care nu iti merge claxonul - vezi ca are firul intrerupt intre claxon si soricelul care tine forma de cablu principala. Reparatia e simpla.
-
Inspecteaza etrierul fata si vezi daca are ghidajul de cauciuc. Nu e o idee foarte buna sa mergi fara el.
-
mai baieti masurati putza in alta parte deschideti si voi un topic cu amortizoare de ghidon va povestesc acolo cate ceva (dati link pm ca nu o mai ard pe forum de ceva vreme)
-
@ alecsutzyu - nu imi aduc aminte tipul castii si nu are absolut nici o relevanta. Nu cred ca ar fi rezistat vre-un tip de casca la genu ala de intamplare. Daca tot discutam despre echipament - sunt cateva chestii observate de mine si pe care o sa le am in vedere in permanenta. La prima vedere nu sunt asa evidente Problema 1: casca era un model cu inchidere double D. Am taiat curelus in momentul in care a venit salvarea, cu foarfeca speciala din ambulanta. Greu de deschis in pozitia aia fara a manevra capul mai mult decat trebuie, mai ales ca sistemul nu era cunoscut m
-
Albastru = traiectoria mobrei; rosu - locul unde a ramas Andrei; Mov directia in care eram eu (eram poate ceva mai departe); Impactul a fost putin in fata masinii albe
-
- nu erau 2, era singura mobra la momentul ala in zona aia de centura - inca nu era in curba cand a ajuns pe jos. Can masina era pe ultima treime de curba el ajunsese deja pe contrasens - masina nu avea daune de la bara in sus. Dauna cea mai mare era in dreapta jos, intre jumatate si roata. O urma semirotunda in radiatoare pe dedesupt - motocicleta a continuat drumu aproximativ rectiliniu, semn ca nu a atins sau a atins foarte putin masina, Plasticele ei incepand (din amintiri) cu oglinda langa sant, carena stanga imediat langa marginea drumului, becul de far pe zona din aprop
-
Riderul este decedat. Am fost a 2-a masina dupa cea de care s-a lovit si primul care a ajuns la el pentru prim ajutor - maxim 20s dupa impact. Cand a venit salvarea mai avea puls la 200bpm dar a decedat la scurta vreme dupa aia. In prima instanta am vazut doar motorul prin aer care s-a oprit la aprox 30m de locul impactului (era sa omoare curva din zona reflexe bune la fata aia)
-
departezi placutele; bagi axul prin etrier; infigi roata cu discul in etrier si bagi putin piciorul sub ea sa te ajute la aliniere; bagi axul prin roata si il infigi pana ajungi pe partea aialalta apoi te ocupi de aliniat cu intinzatorul de pe dreapta. maxim 2 minute in total. Puneti camere noi la fiecare schimbare de cauciuc si nu mai aveti probleme cu penele decat in caz de cui zdravan. Marcile de cauciucuri dejanteaza diferit - poti alege una mai moale Am facut o singura pana - cui de 15 cm luat pe la padure dincolo de snagov. Mers pana acasa pe pana cu 60- 80 (cauc