doarerau Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 Am avut problame in sensul ca a fiert bateria rau de tot si sa ars releul de incarcare .Am schimbat releul si am verificat si completat electrolitul,iar acum valoarea de incarcare depaseste 14,7V(14,5v la relanti).Motorul este versiunea pt piata americana ,facut sa mearga cu farul in faza scurta tot timpul si pozitiile aprinse. Am incercat si cu alt releu si la fel 14,5,e rau ca dupa 30 km fierbe bateria(bateria e in conditie buna 12,5V si nu face probleme la pornire,marca Varta).Din cite am citit despre valorile de incarcare nu ar trebui sa sara de 13,5V in relanti si 14V in ture. Daca cunoasteti care ar putea sa fie problema va rog sa -mi dati un sfat! Am discutat cu cineva pe tema asta si zice ca la Honda 14,5 ar fi valoare normala ???si ca e posibil sa fie slabita bateria???desi ea nu da semne de oboseala. Va multumesc anticipat pt atentia acordata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 tensiunea la bornele unei baterii cu acid intr-o instalatie electrica sanatoasa e intre 13,8 ai 14,4 v. Sunt si unele exceptii cu 13,4 v dar sunt rare. La cum se manifesta la tine - verifica contacte imperfecte pe la releul regulator. E posibil ca el sa nu "simta" tensiunea corecta pe baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doarerau Postat August 26, 2007 Autor Share Postat August 26, 2007 Am sa incerc si asta,ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 e ok sa fiarba:) ......daca tensiunea e de maxim 14.5V .....atunci totul e ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babyblade Postat August 26, 2007 Share Postat August 26, 2007 incearca o batrie cu gel, sau una fara intretinere. astea nu fireb niciodata si sunt mai bune decat cele clasice cu acid. incearca sa iei de la Exide sau Yuasa , sunt cele mai bune, yuasa sunt mai scumpe ce-i drept...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doarerau Postat August 26, 2007 Autor Share Postat August 26, 2007 (editat) Ms de sfat Lizuka,in ultima instanta aici voi ajunge,sa schimb si bateria.Pina sa -mi se arda releul nu am avut aceste probleme ,releul luat de la tine e functional si pt asta iti multumesc din nou Ma gindesc sa nu fie si alte probleme si de aceea astept cit mai multe sfaturi de la cei care au trecut prin asta. Aici e problema mea tensiunea e minim de 14-14.5V,iar in maxim ajungand la 14,9-15V --- Mesaj completat în 29 Aug 2007 12:47 -------------Multumesc tuturor celor ce m-au sfatuit.Problema pare sa se fi rezolvat dupa verificarea contactelor (existau ceva oxizi la mufa de conexiune a releului).Acum tensiunea e intre 13,5V si 14,5V. Editat August 26, 2007 de doarerau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.