bubaq Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Deci asta e problema, am pus garnituri noi (aluminium) dupa care le-am repus pe cele vechi (cupru) dupa ce le-am inmuiat la flacara. Am pus din nou noi de aluminium si tot curge uleiul cand se face presiune. Din pacate nu mai am timp sa rectific lacasul din chiulasa (planez). Am termen pana luni. Care ar fi solutia? sa pun 2 randuri de garnituri? sa bag silicon rosu? ce rahat sa fac? cand merge curge serios, o picatura la 5 secunde. Mai e de spus ca cilindri si pistoanele sint noi, uleiul e 20w50. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Salut, se vede clar ca de la garnit de chiuloasa curge ulei? Se poate sa curga si pe la conducta de retur a uleiului din capacul de chiuloasa in carter........ --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 10:09 ------------- Deci asta e problema, am pus garnituri noi (aluminium) dupa care le-am repus pe cele vechi (cupru) dupa ce le-am inmuiat la flacara. Am pus din nou noi de aluminium si tot curge uleiul cand se face presiune. Din pacate nu mai am timp sa rectific lacasul din chiulasa (planez). Am termen pana luni. Care ar fi solutia? sa pun 2 randuri de garnituri? sa bag silicon rosu? ce rahat sa fac? cand merge curge serios, o picatura la 5 secunde. Mai e de spus ca cilindri si pistoanele sint noi, uleiul e 20w50. Multumesc. Adaug, la chiuloasa NU E VOIE sa faci aiureli de genul 2 garnituri...............si sau silicon..........ajunge si aia de aluminiu dak nu ai una buna si plana de cupru....... Vezi ff atent pe unde se scurge ulei...........si spune-mi.......... Sergiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Pai poate nu trebuia sa inmoi la flacara garnitura de cupru, ca pana strangi chiulasa calumea s-a subtiat neuniform. Mai cumpara un set de la Gaspar si pune acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 Am garnituri noi, am cumparat mai multe seturi. Am pus noi-noute, am strans cu dinanometrica cu 40 Nm si cand functioneaza motorul incepe sa curga. M-am gandit si eu sa fie de la returul de ulei, m-am uitat de mai multe ori, insa curge pe centru, nu pot fi sigur, cum sa asigur conducta de retur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Am garnituri noi, am cumparat mai multe seturi. Am pus noi-noute, am strans cu dinanometrica cu 40 Nm si cand functioneaza motorul incepe sa curga. M-am gandit si eu sa fie de la returul de ulei, m-am uitat de mai multe ori, insa curge pe centru, nu pot fi sigur, cum sa asigur conducta de retur? vezi sa fie garnitura aia mica din carter buna si pune silicon pe partea coica a conductei dar fara sa astupi gaura........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 lasa dinamometrica, tu strange calumea, la limita prezonului. Cupru nu aluminiu, fara flacara, brut si fara silicon. Cu ce strangi nu cu o tiganeasca de 12? si de transpirat tot o sa transpire, poate o sa mai dea o picatura, daca esti in pantaloni scurti te face mai atent la drum Care garnitura aia mica din carter fateee. Daca omului ii curge sub cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 lasa dinamometrica, tu strange calumea, la limita prezonului. Cupru nu aluminiu, fara flacara, brut si fara silicon. Cu ce strangi nu cu o tiganeasca de 12? si de transpirat tot o sa transpire, poate o sa mai dea o picatura, daca esti in pantaloni scurti te face mai atent la drum Care garnitura aia mica din carter fateee. Daca omului ii curge sub cilindru Aleko frate, vad ca esti impatimit de boxere, tre sa stii ca exista o garnitura mica pe in carter pe fiecare parte sub cilindrii pe care imbuca teava retur ulei ...............teava are capatul conic si acolo ziceam sa puna o urma de silicon ............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 Multumesc mult Sergiule si Aleko. O sa incerc cu putin silicon la capul conic al conductei. O sa incerc sa fac rost de garnituri noi de cupru. Nu stiu daca o sa strang mai tare, o sa vad la fata locului, cum simt piulita, daca i-am rupt filetul nu stiu ce sa-i fac. --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 12:25 -------------ps stie cineva daca se potrivesc de la ural de 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 ...la imbinare intre cilindru si qiuloasa nu are voia sa curga ulei!Daca curge atat de tare pe acolo , inseamna ca ai ulei engros in camera de ardere! si asta presupune transpalnt.. Poate curge pe la teva de retur, si din cauza temperaturii este foarte fluid si ai impresia ca este de la imbinare...alta poveste!Etanseaza teava de retur in zona de filetare in qiuloasa cu banalul caltz de canepa si niste adeziv sau silicon, iar in blocul motor, la celalalt capat al tevii pune o garnitura buna(se gasesc la magazinele de chiuvete unele care potrivesc la fix, poate chiar din cauciuc siliconic...eu am gasit...) Vezi sa nu fie rizata tzeava in zona de etansare cu garnitura... Garnituri intre cilindru si qiuloasa iti recomand de cupru, decalite(incalzite la rosu pe flacara de la aragaz si aruncate in apa...) Cele refolosite nu se mai inmoaie la fel, pentru ca au fost deja ecruisate dar merg..Qiuloasa nu se strange animalic ca o deformezi!treptat si uniform!Aluminiul din ele este de caca... Daca suprafata de etansare de pe qiulosa este deformata sau deteriorata , musai trebie sa o rectifici altfel oricate garnituri vei pune nu va etansa, si , si mai grav poate sufla presiunea din cilindru si-ti topeste qiuloasa(dar asta trebuie sa se vada si auda clar in functionare). Qiuloasa se strange treptat si in cruce, cu simt!Nu definitiv! O lasi sa se 'hodine', mergi cu ea o vreme(20minute , o ora ) si o mai strangi ca se va lasa.... Daca sufla pe undeva , o desfaci si se va vedea... Daca trebuie sa o rectifici, iti dau o reteta(cam marlaneasca dar la mine merge perfect de trei ani... ) Un cilindru de Dacia , ii iei exteriorul rotund la un polizor sau pe un strung ca sa intre in degajarea din qiuloasa, faci cu flexul vreo 50-60 de crestatturi oblice pe suprafata lui de etansare, pe care le finisezi(ascuti) cu o pila , si vei avea o freza plana pentru rectificat suprafata de asezare a cilindrului....frezezi pana se obtine o pata de contact uniforma , si ai rezolvat cu qiuloasa... Spor la frecat...hai ca am obosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 nu stiu dar Gaspar a inceput sa vanda cacaturi ...adika daca trimite si lucruri bune dar mai trimite si cacaturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 nu stiu dar Gaspar a inceput sa vanda cacaturi ...adika daca trimite si lucruri bune dar mai trimite si cacaturi.... are 'pistoc'.. ...si tre'sa mai scape de ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 (editat) Ia spune drobule, cum e cu uleiul in camera de ardere, poate e asa cum spui tu, poate ca e ulei acolo. m-am gandit si eu ca nu are de unde sa curga atata ulei pe acolo. cand am cumparat niprul curgea pe acolo, dar nu asa rau insa avea si silicon bagat. chiulasa nu pare asa dusa in acea zona, de fapt nu vad lucruri care sa ma alarmeze. ideea e ca atunci cand am desfacut chiulasa ca sa schimb garnitura am vazut cam 5 ml de ulei in camera de ardere. Segmentii sint noi ca si pistoanele ca si cilindri, nu am fortat motorul, a mers doar reprize de cateva minute urcata pe cricul central. Dupa aceea e adevarat ca nu am mai strans piulitele prezoanelor si poate ca s-a lasat. --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 15:39 -------------Cateva adaugari: cand am desfacut chiulasele (am schimbat la ambele chiulase garniturile, problema mai grava este pe cel stang, pe dreptul curge mult mai putin) nu am vazut zone afumate care sa-mi indice o rasuflare pe acolo, si nu iese fum pe esapament, nici nu-mi afuma bujia. imi pare rau ca nu am baterie la aparatul foto ca faceam o poza. --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 16:39 -------------Ok pentru ca m-am supart am luat cheia dinamometrica si am strans piulitele cu 48 N-M mergand din 2 in 2 si am pornit motorul.... curgea, am bagat capul pe dedesupt si am vazut ca picaturile de ulei vin de sus si aluneca pe lacasul format intre chiulasa si cilindru. ok locul de origine este baza tevii (corespunzatoare supapei de evacuare) prin care aluneca tijele impingatoare. Maine dau jos chiulasa si vad cum de e posibil asa ceva, eu aveam impresia ca teava este corp comun cu chiulasa. In partea dreapta pare clar, curge pe la teava de retur de ulei in partea dinspre chiulasa. Pun poza care sa indice locul de unde curge. Editat August 30, 2007 de bubaq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Ia spune drobule, cum e cu uleiul in camera de ardere, poate e asa cum spui tu, poate ca e ulei acolo. m-am gandit si eu ca nu are de unde sa curga atata ulei pe acolo. cand am cumparat niprul curgea pe acolo, dar nu asa rau insa avea si silicon bagat. chiulasa nu pare asa dusa in acea zona, de fapt nu vad lucruri care sa ma alarmeze. ideea e ca atunci cand am desfacut chiulasa ca sa schimb garnitura am vazut cam 5 ml de ulei in camera de ardere. Segmentii sint noi ca si pistoanele ca si cilindri, nu am fortat motorul, a mers doar reprize de cateva minute urcata pe cricul central. Dupa aceea e adevarat ca nu am mai strans piulitele prezoanelor si poate ca s-a lasat. <small>--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 15:39 -------------</small><br/>Cateva adaugari: cand am desfacut chiulasele (am schimbat la ambele chiulase garniturile, problema mai grava este pe cel stang, pe dreptul curge mult mai putin) nu am vazut zone afumate care sa-mi indice o rasuflare pe acolo, si nu iese fum pe esapament, nici nu-mi afuma bujia. imi pare rau ca nu am baterie la aparatul foto ca faceam o poza. ...pe stanga debuseaza presiunea de ulei , acolo ai ungere mai buna , acolo este si mai mult ulei... Daca ai cric lateral , pe stanga se va aduna ulei cand o parchezi si al pornire va scoate fum albastru... Pistoane, segmenti, cilindru noi toate , inseamna ca nu ai dece sa ai ulei in camera de ardere! Siliconul nu are ce cauta intre qiuloasa si cilindru!Tot asa ai putea pune comprese cu musețel, ar avea acelasi tezultat in camera de ardere ajunge ulei de la:segmenti /pistoane uzate, canale de segmenti largite(pistoane refolosite chiar cu camasuiala noua facuta dupa ele..) care duce la un efect de pompare a uleiului in camera, ghiduri de supape paradite, mai ales cel de pe admisie , pe unde va trage ulei cu spor.. Ulei poate sa-ti apara pe dedesupt si de la prezoane, mai exact de la suprafata de asezare a piulitelor de starangere!In capul qiuloasei este ulei , este si un pic de presiune pulsatorie , si daca suprafata de asezare a suruburilor nu este ok, va iesi ulei de-a lulgul prezoanelor si va curge exact in zona de asezare a qiuloasei.Am patit-o! A fost nevoie sa rectific si cele 4(8) locasuri de asezare a piulitelor in qiuloasa, am folosit saibe groase , oteloase ca sa nu se ampremteze in aluminiu, si sub ele saibe subtiri de cupru decalit..de atunci nici un strop. La mine este perfect uscat tot ce tine de cilidrii qiuloase capace de qiuloase, imbinari la motor....Dar compenseaza cu succes undeva in zona volantei Ochiul ager, si spor la psiho-pupu-frecat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 hahahhahaahhaaaa, crap d eras cand citesc astea. dar omul are perfecta dreptate, si cel ami important vorbste din proprie experienta. si are destula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 mda ... am si ceva ulei prelins pe prezoane dar nu e mult, ce parere ai de niste chiulase noi drobule? ideea este f simpla: muncesc la niprul asta de un an (l-am cumparat pe 5 septembrie) si nu am iesit inca pe strada cu el, am deja 2 casti, plasa cu protectii, manusi, ochelari, casca piele, etc, ai zice ca sint motociclist dar eu inca nu am iesit pe strada cu ea. pe 25 sept plec in anglia (zic eu ca definitiv), ce ar fi sa o las asa (f'tui mama masii) si dupa ce o car dupa mine sa-i cumpar nou si ce a mai ramas neschimbat (f putin)?si anume chiulase, tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 mda ... am si ceva ulei prelins pe prezoane dar nu e mult, ce parere ai de niste chiulase noi drobule? ideea este f simpla: muncesc la niprul asta de un an (l-am cumparat pe 5 septembrie) si nu am iesit inca pe strada cu el, am deja 2 casti, plasa cu protectii, manusi, ochelari, casca piele, etc, ai zice ca sint motociclist dar eu inca nu am iesit pe strada cu ea. pe 25 sept plec in anglia (zic eu ca definitiv), ce ar fi sa o las asa (f'tui mama masii) si dupa ce o car dupa mine sa-i cumpar nou si ce a mai ramas neschimbat (f putin)?si anume chiulase, tobe. Chiar nu stiu ce inseamna qiuloase noi! la gioarselle astea , toate trebuie reuzinate un pic(sau mai mult )Qiuloase noi poate insemna sfarsitul problemelor cu qiuloasele, sau noi probleme... Noi ma duce gandul la Gasparovich , care sigur are 'pistoc'... Omu' , desfa-o uita-te cu atentie , spal-o cu benzina sa fie curata , pune-o sus, si da-i pedala , si uita-te pe unde se provoaca.Apare repede , in trei minute trebuie sa se vada, si procedezi in consecinta.... Te mariti in england? pai daca te mariti acolo, si dupa aia iti cari si niprogena dupa tine ...., va trebui sa divortezi, asa ca nu are rost sa te mai mariti ,... ..... si daca tot nu te mai mariti acolo , eu zic ca nu are rost nici sa te mai duci... si daca tot nu mai are rost sa te mai duci , si esti nemaritat, cel mai bine e sa te apuci sa pornesti utilajul ...parerea mea daca si tu , dupa Sangre, ma duce si pe mine gandu' sa ma apuce o depresie --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 18:16 -------------..musai a trebui sa fac un turneu prin capitala ...chiar si numai pentru asistenta psihologica, sa vada lumea un om mai distrus , si sa-si mai revina --- Mesaj completat în 30 Aug 2007 18:21 ------------- Ia spune drobule, cum e cu uleiul in camera de ardere, poate e asa cum spui tu, poate ca e ulei acolo. m-am gandit si eu ca nu are de unde sa curga atata ulei pe acolo. cand am cumparat niprul curgea pe acolo, dar nu asa rau insa avea si silicon bagat. chiulasa nu pare asa dusa in acea zona, de fapt nu vad lucruri care sa ma alarmeze. ideea e ca atunci cand am desfacut chiulasa ca sa schimb garnitura am vazut cam 5 ml de ulei in camera de ardere. Segmentii sint noi ca si pistoanele ca si cilindri, nu am fortat motorul, a mers doar reprize de cateva minute urcata pe cricul central. Dupa aceea e adevarat ca nu am mai strans piulitele prezoanelor si poate ca s-a lasat. <small>--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 15:39 -------------</small><br/>Cateva adaugari: cand am desfacut chiulasele (am schimbat la ambele chiulase garniturile, problema mai grava este pe cel stang, pe dreptul curge mult mai putin) nu am vazut zone afumate care sa-mi indice o rasuflare pe acolo, si nu iese fum pe esapament, nici nu-mi afuma bujia. imi pare rau ca nu am baterie la aparatul foto ca faceam o poza. <small>--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 16:39 -------------</small><br/>Ok pentru ca m-am supart am luat cheia dinamometrica si am strans piulitele cu 48 N-M mergand din 2 in 2 si am pornit motorul.... curgea, am bagat capul pe dedesupt si am vazut ca picaturile de ulei vin de sus si aluneca pe lacasul format intre chiulasa si cilindru. ok locul de origine este baza tevii (corespunzatoare supapei de evacuare) prin care aluneca tijele impingatoare. Maine dau jos chiulasa si vad cum de e posibil asa ceva, eu aveam impresia ca teava este corp comun cu chiulasa. In partea dreapta pare clar, curge pe la teava de retur de ulei in partea dinspre chiulasa. Pun poza care sa indice locul de unde curge. gata , ai rezolvat-o! adeziv , ceva din doua componente care sa nu ramana foarte casant, degresezi bine toate alea si remontezi tevile de protectie cu adeziv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat August 30, 2007 Autor Share Postat August 30, 2007 ok multumesc mult de ajutor, nu ma marit, am nevasta si copil , plec sa pot trai normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 ok multumesc mult de ajutor, nu ma marit, am nevasta si copil , plec sa pot trai normal ...vazi ca englejii in continuare ignora sistemul metric, si se incapataneasa sa circule pe sensul gresit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 ESTI TARE BUBAG!!! PE CUVANT! pleci ca sa traiesti normal ASTA VROIAM SA AUD , MACAR O DATA PE FORUMUL ASTA!!! cat despre chiulasa?... EXACT LA FEL FACE SI LA AL MEU , CAND AM AVUT O TENTATIVA DE A-L PORNI... si tot nu vrea sa arda benzina... si nici nu ma mai uit la el , ca nu mai am timp de porcarii de-astea!!! eu am rezolvat-o cu o garnitura de klingerit de 0,5mm plus garnitura aia obosita de cupru... de CURS NU A MA CURS...(de fapt treaba asta o facea de la inceput da' eu am observat dupa un an ce imbecil sunt ...) acuma imi aduc aminte de ce la semafor lasam picaturi pe stanga si nici prin cap nu mi-a trecut sa ma uit la imbinarea dintre chiulasa si cilindru... (eu consideram ca nu are cum sa picure ulei prin zona aia , ca daca picura ulei TREBE SA IASA SI CEVA COMPRESIE PE ACOLO, NU?! oricum nu mi-am batut capul prea mult , si las-o dreaqu sa picure.. sunt curios cat o sa tina garnitura de klingherit... DAR AVAND IN VEDERE CA NU CIRCUL CU MOTORUL , PRESUPUN CA VA TINE MUUULT SI BINE... numa sa nu o pornesc tare ciudat niprul asta... serios V-O SPUN!!! pune-i si tu alta garnitura de cupru , strange "ca la tzara" pana zici tu stop si nu prezonul , si pune un ulei mai "compensabil" sa-ti convina sa-i mai faci "plinul " si la ulei... 20W50 MINERAL , si gata ! sa-i stea "in gat"DNEPR-ULUI daca nu-i place ! alta solutie nu vad... P.S. : NU VREA NIMENI PINIOANE DE A-4-A CU RAPORT DE 1,13?( PINIOANELE AU 25 DE DINTI CU 22) SI UN TREN FIX DE RULARE IEFTINEAUA CA SI ASTA STA DE VREO CATIVA ANI PE BIROUL MEU...(CAND AM FACUT CUTIA DE VITEZE EU AM ZIS SA SCHIMB TOT , SAU APROXIMATIV TOT... CEL CARE A MONTAT-O A FOST DE AALTA PARERE ) AM SCHIMBAT TOT NUMAI TRENUL FIX DE RULARE NU! n-am inteles-o pe asta!(si mai am vreo 2 radiatoare de racire de oltcit ieftineaua) ciao si uitati nr. meu de tel daca va intereseaza ceva: 0768799337-GABRIEL!(sau "gabi-nipru" cum imi zic amicii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 2, 2007 Autor Share Postat Septembrie 2, 2007 Concluzia topic-ului: Am dat jos chiulasele si cilidri. Ce am gasit? Cam mult ulei in cilindru, dupa parerea mea, dar nu as pune nici o baza pe aceasta parere, motorul merge fara fum. Garniturile din carter corespunzatoare capului conic al tevilor de retur ulei de la chiulase erau in stare buna, le-am schimbat totusi cu unele noi daca tot am ajuns acolo, din aceleasi considerente am schimbat si garnitura dintre cilindru si carter, si aici era totul bine. Am scos teava de retur din chiulase, am degresat cat am putut de bine filetul din chiulasa si de pe teava, am pus calti (nu ca un taran, finut) am pus putin silicon rosu (deasemenea) si am infiletat la loc. Am incercat sa desurubez tevile prin care culiseaza tijele impingatoare din chiulase insa nu a am reusit, mi-a crescut tensiunea vasculara si tot nu am reusit, doar am julit tevile de crom. Nu a ramas de facut decat sa degresez (relativ, atat cat se poate cu piesa montata) si sa pun adeziv Bison Epoxy (2 componente). Tot ce sper este sa reziste la temperatura si la vibratii pt ca imi pare cam casant. Am pus garnituri noi, din aluminium din pacate, intre cilindru si chiulase si am strans cu dinamometrica cuplu de 40 Nm si apoi 44 si 48 Nm. Am refacut reglajele la tacheti 0.1 mm. Am pornit motorul si nu mai curge nimic . 10 minute, mai mult nu am mai avut benzina, sper sa reziste. MULTUMESC TUTUROR PENTRU SPIJIN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 2, 2007 Share Postat Septembrie 2, 2007 Concluzia topic-ului: Am dat jos chiulasele si cilidri. Ce am gasit? Cam mult ulei in cilindru, dupa parerea mea, dar nu as pune nici o baza pe aceasta parere, motorul merge fara fum. Garniturile din carter corespunzatoare capului conic al tevilor de retur ulei de la chiulase erau in stare buna, le-am schimbat totusi cu unele noi daca tot am ajuns acolo, din aceleasi considerente am schimbat si garnitura dintre cilindru si carter, si aici era totul bine. Am scos teava de retur din chiulase, am degresat cat am putut de bine filetul din chiulasa si de pe teava, am pus calti (nu ca un taran, finut) am pus putin silicon rosu (deasemenea) si am infiletat la loc. Am incercat sa desurubez tevile prin care culiseaza tijele impingatoare din chiulase insa nu a am reusit, mi-a crescut tensiunea vasculara si tot nu am reusit, doar am julit tevile de crom. Nu a ramas de facut decat sa degresez (relativ, atat cat se poate cu piesa montata) si sa pun adeziv Bison Epoxy (2 componente). Tot ce sper este sa reziste la temperatura si la vibratii pt ca imi pare cam casant. Am pus garnituri noi, din aluminium din pacate, intre cilindru si chiulase si am strans cu dinamometrica cuplu de 40 Nm si apoi 44 si 48 Nm. Am refacut reglajele la tacheti 0.1 mm. Am pornit motorul si nu mai curge nimic . 10 minute, mai mult nu am mai avut benzina, sper sa reziste. MULTUMESC TUTUROR PENTRU SPIJIN. Fain! ...0,1 putin...0,2 mult mai bine , pana se lasa ce-i de lasat... Strangand qiuloasele iti va scadea jocul....poti sa le lasi la 0,2 , si asa cand se infoaca aproape dispare(eu am folosit si 0,25...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Septembrie 2, 2007 Autor Share Postat Septembrie 2, 2007 OK 0.2, o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 drobu nota 10! le ai in reparat dneprogene! in cartea de dnepr scria parca asa-mi amintesc, ca jocul supapelor e de 0.07 dar cum nu aveam lera de 0.07, intotdeauna am folosit 0.1 si la evacuare si la admisiesi nu a fost absolut nici o problema. spor la forjat rusesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 drobu nota 10! le ai in reparat dneprogene! in cartea de dnepr scria parca asa-mi amintesc, ca jocul supapelor e de 0.07 dar cum nu aveam lera de 0.07, intotdeauna am folosit 0.1 si la evacuare si la admisiesi nu a fost absolut nici o problema. spor la forjat rusesti! ...vrei sa-mi vezi jejetele?! sau crapaturile de pe creier? ...iti spun eu cand e momentul sa mi te adresezi cu Her Doctor!...in viata asta nu cred.....0,07 este inexistent!,,,poate 0,7.. Nu are cum! Ai niste tije lungi , din aluminiu cu coeficient de dilatare mare, ai supape cu coada relativ lunga, ai camasuiala de fonta care se dilata sensibil mai putin decat aluminiul, si toata hardughia se infoaca ca dracu'! 0,15 joc la rece, cand afara sant 28 de grade , insemana 0(zero) la un drum de un ceas!cand blocul motor ajunge la 80 de grade... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 DACA N-AI PE CE GATI , AI BLOCUL MOTOR DE NIPRU SAU MAI BINE CHIULASA(nu-ti mai trebuie decat o tigaie de aluminiu si vreo 2 oua si ceva sunca, SI TE-AI SCOS:) ) sau poti sa-ti faci cafeaua dimineata ASTA-I NIPRU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.