Magic4Ce Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) ...vrei sa-mi vezi jejetele?! sau crapaturile de pe creier? ...iti spun eu cand e momentul sa mi te adresezi cu Her Doctor!...in viata asta nu cred.....0,07 este inexistent!,,,poate 0,7.. Nu are cum! Ai niste tije lungi , din aluminiu cu coeficient de dilatare mare, ai supape cu coada relativ lunga, ai camasuiala de fonta care se dilata sensibil mai putin decat aluminiul, si toata hardughia se infoaca ca dracu'! 0,15 joc la rece, cand afara sant 28 de grade , insemana 0(zero) la un drum de un ceas!cand blocul motor ajunge la 80 de grade... parerea mea eu tocmai ce am terminat cu reparatiile minore la ea. am schimbat prezoanele ca alea nu strangeau bine ca mesterul care a avut-o inaintea mea a strans pana i-a rupt filetele, am schimbat toate garniturile,cele de cauciuc au fost puse noi iar cele de carton le-am facut eu, cele care mi-au ramas in plus erau comanda gresita de Gaspar care mai avea ceva pe stoc nu mai plange ulei pe nicaieri pe la motor, poate doar pe la stutul metalic din bloc al furtunului de retur care intra in filtru de aer (sau falfaie liber printre picioare ca la Drobu ) am regalt culbutorii la 0.10 admisie si 0.15 evacuare atentie mare cand faceti reparatiile astea sa nu uitati 2 lucruri pentru care eu am trebuit sa desfac motorul de 2 ori: 1 segmentii trebuie sa fie cu deschiderea la 90 de grade fata de bolt si la 180 unul de altul 2 locul garniturii de chiulasa este intre chiulasa si cilindru nu pe maneta de frana fata "sa-mi sara in ochi sa nu o uit " in rest operatiunea e simpla. nu ai nevoie decat de minimul de scule (si o tiganeasca de 12 ca altfel stai degeaba ca nu ai cum sa-l desfaci) si un prieten sa nu te plictisesti Editat Septembrie 4, 2007 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ia baga ochiul in manual si vezi ce scrie de jocul supapelor! asta e manualul tradus, eu il am si pe cel original rusesc si la fel este! si mie mi s-a parut putin, dar nu cred ca greseau la chestiile astea, sau mai stii cat de beat era rusu ala cand a dactilografiat cartea? manual_dnepr.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 GREX , man , nu prea se aplica si cand mergi cu nipru si prin romania ... CA RUSII NU PREA VAD EI TEMPERATURA DE 38 DE GRADE...la umbra... are nevoie de tolerante mai mari... ca se incinge de-l ia dreaqu... cum e acuma , pana in 20 grade E PERFECT! merge foarte bine( cu toate ca NU SE COMPARA CUM MERGE NIPRUL LA MINUS 4 GRADE... zici ca-i altceva japoneza, pe cuvant...) o fugaresti pana te plictisesti si nu se incinge nici macar un pic ... PACAT CA TE RACESTI TU...PE LA TOATE EXTREMITATILE ... SI CAND INTRI undeva "la cald"... te dor toate incheieturile si extremitatile de zici ca ti-ai dat cu ciocanul peste degete ! eu saream pe varfuri de durere cu degetele in gura... in halul ala ma dureau... bine ... au fost ceva kilometri facuti pana in momentul ala ...TOTUSI... Da' macar stii ca merge de rupe tot!!! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 pozitia segmentilor e discutabila. Segmentul de ungere nr 2 ar trebui sa aiba deschiderea in dreptul boltului pentru ungerea boltului, ceilalti la cate 90 de grade. Deschiderea segmentului de foc sa fie in sus la cilindrul drept, la alalalt to asa. Teorii. Nici in manualul de service de M72 sau Ural 650 nu zice pozitionarea, nici in cartile vechi, dar poate cineva ne lumineaza. Manualul de reparatie al Uralului de 750 a fost tiparit si circula in America dar e cam scump, si pare-mi-se ca pistonul are deja 3 segmenti deci irelevant. <small>--- Mesaj completat în 04 Sep 2007 16:57 -------------</small><br/>Inca ceva. Am gasit, si am si folosit pasta noua abraziva de mi-am slefuit o supapa pe scaun ca o pusesem io ca sa ajung acasa . Marca romaneasca Carbochim, culoare albastra, universala (erau si alba, gri pentru inox) la 10 Ron la magazinele care desfac produse Carbochim, adica bazele de rulmenti, semeringuri, scule etc. Asta ca sa nu mai cautati prin targ.In Bucuresti la www.rulmenti.ro <small>--- Mesaj completat în 04 Sep 2007 17:00 -------------</small><br/>Iar jocul la supape este iarasi relativ, de la Nipru la Nipru, oricum sub 0.2 si peste 0.07. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 ASA-I ALEKO ! DAR sunt de 2 granulatii , e bine sa le ai pe amandoua , asta ca sa iasa "linia de contact" intre supapa si scaunul de supapa perfecta si sa inchida etans, ca altfel... sufla si strici tot... ce mai freci la supapele alea... numa sa inchida... si cu MANA ... CA ALTFEL... IAR NU-I BINE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.