barak Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 (editat) Dupa o iesire prin oras de cca 10 Km m-am oprit la un prieten si am observat ca picura ceva din partea din fata a motocicletei. La o inspectie mai atenta am observat ca scurgerea nprovine din partea de jos a fagurelui radiatorului. Locul exact nu l-am putut localiza deoarece era scurs lichid de racire pe o zona mai mare. Cand am verificat rezervorul lichidului de racire acesta parea gol. Va dati seama ca m-a cam trecut un fior ca am mers pe "uscat" desi dupa pauza se putea atinge blocul motor fara a se lasapielea lipita pe el. Dupa ce am lasat motorul sa se raceasca am facut cca 1 km pana la prima benzinarie de unde am luat antigel concentrat si apa distilata, am facut amestecul si am inceput sa torn in rezervorul lichidului de racire. M-am bucurat cand am vazut ca a intrat doar cca 200 ml (capacitatea sistemului de racire este de 1.7 l). Asta inseamna ca mai aveam ceva lichid in instalatie si nu sunt sanse de stricaciuni mari. Dupa inca 30 min de pauza am mai facut 2-3 Km si am oprit sa verific cat lichid mai am in rezervor. Inainte sa apuc sa verific cat lichid mai am am observat cum curge lichidul din radiator. Nu mai picura ci era un sir continuu. Cand am ridicat motocicleta de pe cricul lateral pe cel central a curs mai usor dupa care s-a oprit...nu stiu daca neaparat din cauza pozitiei sau din cauza ca nivelul lichidului a ajuns in dreptul sparturii. Am incercat sa completez cu lichid insa nu am pierdut mai mult de 50ml..sou cel putin atat am reusit sa pun in instalatie pana a fost din nou plina Am mai verificat furtunul de refulare al rezervorului lichidului de racire gandindu-ma ca poate a dat pe afara si pe acolo, insa furtunul era uscat.In cele din urma am ajuns acasa dupa inca o oprire. Motocicleta este un Kawasaki ER5 Twister din 2001, 500 cmc, 2 cilindri, 4 timpi. Acum vin intrebarile: Ce s-a intamplat? Am verificat furtunele de la radiator si sunt uscate...Parerea mea este ca s-a spart fagurele radiatorului. Dar cum? A mai patit cineva pe nepusa masa asa ceva? Am mers zilnic, fara probleme tehnice, fara cazaturi...deci? De la o benzinarie am cumparat LEAK STOP...cauta fisurile din radiator si furtune si le astupa. Este recomandata folosierea ei? Pe ce perioada? Lichidul de racire pe care l-am folosit pentru completare era primul pe care l-am gasit. In cartea tehnica zice ca trebuiesc folosite cele pentru radiator si motor din aluminiu. Pe cutie nu scrie nimic de genul asta...Exista antigel special pt moto? Si cea mai importanta intrebare.... Unde se poate repara aceasta defectiune in Bucuresti? M-ar interesa un service unde sa ma duc cu moto si dupa ce rezolva problema sa o si testez 10-30 min ca sa fiu sigur ca nu mai exista scurgeri Asfalt uscat fara probleme! Editat Septembrie 3, 2007 de barak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 (editat) Am folosit si eu STOP LEAK dar la o Dacia si a fost ok. Se recomanda antigel pt radiatoare din aluminiu dar si celalant (pt rad.din alama)merge. Posibil sa se fi spart de la vibratii sau ai dat intr-o groapa !! Editat Septembrie 4, 2007 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 4, 2007 Share Postat Septembrie 4, 2007 Si cea mai importanta intrebare.... Unde se poate repara aceasta defectiune in Bucuresti? M-ar interesa un service unde sa ma duc cu moto si dupa ce rezolva problema sa o si testez 10-30 min ca sa fiu sigur ca nu mai exista scurgeri Asfalt uscat fara probleme! exista un atelier pe calea grivitei (pe partea dreapta cum te duci de la gara de nord spre iesirea din oras) imediat dupa cimitir (in zona podului grant) Toni il cheama pe tipul de acolo. desi nu are preturi dintre cele mai ieftine, face treaba buna cu orice tip de radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barak Postat Septembrie 4, 2007 Autor Share Postat Septembrie 4, 2007 Ma gandesc sa pun lichid de racire pt radiator de aluminiu dupa ce scap de aceasta problema. Probabil agentii anticoroziune sunt diferiti pentru radiatoarele de alama fata de cele de aluminiu. @draku Merci de informatie. Ai idee daca Toni se descurca sa il dea jos si sa-l puna la loc. Mi-ar fi de folos o adresa macar dar si mai bine un numar de telefon. Sper sa o rezolv cat de repede si in seara asta sa fiu din nou in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.