Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Tu cu siguranta nu esti acel Aurel, prieten cu Claudiu din Ploiesti.

Este doar o asemanare de nume.

Eu locuiesc in Buc. si motocicleta mea este un EXC 250 2t

 

asa e, o simpla coincidenta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa.

dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa.

dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa?

 

 

pui tu un furtun la o seringa normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bidonasul de ulei mineral pt ambreiaj dela KTM.

Functioneaza pe acelasi principiu.

 

poti sa fi putin mai explicit

ambreiajul meu merge tot cu dot4

si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa fi putin mai explicit

ambreiajul meu merge tot cu dot4

si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral

 

E un bidonas cu o pipeta la gura si poti forta lichidul de la niplu de aerisire in sus.

Poti folosi si o seringa cu un furtunas care sa ti se etanseizeze pe niplu acolo.

Astfel dacaumplii de jos in sus elimini mult mai eficient aerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se simte diferenta cu un buton de map switch la un exc 300 din 2008? am auzit pareri pro si contra si sunt cam nedumerit,ma refer la partea de cuplu in plus si daca se merita( si eventual unde pot gasi unul la pret acceptabil,am sunat aici la ktm in buc si au cerut 200 si ceva de lei pe el :unsure: )

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. :scratch:

 

cum pot incerca treaba asta inainte sa cumpar switchul? cum se poate face asta manual fara switch? mersi fain de raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura

ps: motorul este un exc 300 din 2008

daca ma poate ajuta cineva dau o bere :cheers:

Editat de vargoneti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura

ps: motorul este un exc 300 din 2008

daca ma poate ajuta cineva dau o bere :cheers:

 

eu cred ca cele 2 orificii care se regasesc si la rezervorul spate sunt un fel de supapa

iar daca intra aerul pe acolo nu e in regula ca ar trebui sa iasa numai lichidul in exces

sincer cred ca ai o problema la garnitura de la capac. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...