vargoneti Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 mersi fain de raspuns,ma gandesc ca Motorex Cross Power 2T isi face treaba pt un amestec de 60:1 in cazul acesta nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 Oare de ce crede toata lumea ca stie mai bine decat inginerii care au proiectat motorul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 deci ce marca de ulei folositi/recomandati pt amestec? mersiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aurel Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 chiar el, te sun! Salut! Tu cu siguranta nu esti acel Aurel, prieten cu Claudiu din Ploiesti. Este doar o asemanare de nume. Eu locuiesc in Buc. si motocicleta mea este un EXC 250 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salut! Tu cu siguranta nu esti acel Aurel, prieten cu Claudiu din Ploiesti. Este doar o asemanare de nume. Eu locuiesc in Buc. si motocicleta mea este un EXC 250 2t asa e, o simpla coincidenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Cat ulei intra in cutie la EXC 380 din 98? Cat de des trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 unde gasesc sau cum fac sa introduc ulei in pompa de ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 unde gasesc sau cum fac sa introduc ulei in pompa de ambreiaj? cu o seringa pe la partea de jos. scrie in manual, daca nu-l ai ti-l pot pune pe mail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa. dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 am vazut manualul si din ce am inteles, se desface aerisitorul si se introduce uleiul cu o seringa pana iese sus in pompa. dar seringa este prevazuta cu un furtun sau ce ii pun ca sa nu iasa uleiul pe langa? pui tu un furtun la o seringa normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 cineva ma poate ajuta? Cum se numeste bucsa dun bascula ce tine amortizorul la EXC-ul meu? si unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 bucsa PDS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 (editat) Multumesc. aceasta se potriveste pt EXC 380 din 98? Editat August 15, 2011 de Dox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 poate cineva sa-mi recomande o scula cu care care schimb lichidul de frana mai usor si sa scap de problema aerisirii? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Bidonasul de ulei mineral pt ambreiaj dela KTM. Functioneaza pe acelasi principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Bidonasul de ulei mineral pt ambreiaj dela KTM. Functioneaza pe acelasi principiu. poti sa fi putin mai explicit ambreiajul meu merge tot cu dot4 si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Sa puna un moderator inca un 'i' la titlul topicului. Scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 poti sa fi putin mai explicit ambreiajul meu merge tot cu dot4 si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral E un bidonas cu o pipeta la gura si poti forta lichidul de la niplu de aerisire in sus. Poti folosi si o seringa cu un furtunas care sa ti se etanseizeze pe niplu acolo. Astfel dacaumplii de jos in sus elimini mult mai eficient aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) se simte diferenta cu un buton de map switch la un exc 300 din 2008? am auzit pareri pro si contra si sunt cam nedumerit,ma refer la partea de cuplu in plus si daca se merita( si eventual unde pot gasi unul la pret acceptabil,am sunat aici la ktm in buc si au cerut 200 si ceva de lei pe el ) Editat August 23, 2011 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. cum pot incerca treaba asta inainte sa cumpar switchul? cum se poate face asta manual fara switch? mersi fain de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ai o mufa undeva sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura ps: motorul este un exc 300 din 2008 daca ma poate ajuta cineva dau o bere Editat August 29, 2011 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura ps: motorul este un exc 300 din 2008 daca ma poate ajuta cineva dau o bere eu cred ca cele 2 orificii care se regasesc si la rezervorul spate sunt un fel de supapa iar daca intra aerul pe acolo nu e in regula ca ar trebui sa iasa numai lichidul in exces sincer cred ca ai o problema la garnitura de la capac. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 stie cineva unde pot gasi ceva de genu ?(frame protection) http://www.ktmworld.com/view_multi_item.asp?name=FRAME+PROTECTION&categoryId=87&subCategoryId=88&page=2&search=&scriptName=ktm_power_parts.asp%3E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.