Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie?

 

 

Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de pronire: 525 exc 2003

-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton

-bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o)

-cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste

-eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi?

ia un fir(ceva mai gros) si pune-l pe borna de plus,iar celalalt capat pe borna de plus a electromotorului(adica undeva deasupra,unde ai acel cablu gros ce pleaca din releu). Asa sari peste releu(va fii pe direct)si elimini din ele.

daca-ti invarte este releul,daca nu,electromotorul,bateria...si trebuie sapat mai departe.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se observa in mersul motorului sau la pornirea lui daca trebuie reglat jocul supapelor?? (e vb de exc400) :(

 

DA. Trebuie numai "auz bun". La pornirea la rece observi imediat si cel mai buine daca desfaci capacul si verifici. Merita "pierdute" cateva minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut baeti, am si eu o intrebare

Asi vrea sa cumpar si eu un KTM 450 exc am si gasit unul dar are 330h de functionare pistonul schimbat la 300 de ore, sunt multi orele acestia sau nu?

Si merita cumparat sau mai bine unul cu mai putine ore de functionare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cum a fost exploatat acel motor.Am prieten care are 550 ore pe motor si se aude ceas iar alt prieten la 200 ore a pus in fund motorul cu prajeala fara rost si apa trasa pe la filtru de aer.

Un piston costa 180-220 eur si nu il schimbi asa.....ca scrie la manual, deci, daca omul a schimbat pistonul la 300 ore inseamna ca ceva a fost acolo

Parerea mea, mai cauta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baeti, am si eu o intrebare

Asi vrea sa cumpar si eu un KTM 450 exc am si gasit unul dar are 330h de functionare pistonul schimbat la 300 de ore, sunt multi orele acestia sau nu?

Si merita cumparat sau mai bine unul cu mai putine ore de functionare?

Daca stii sigur ca este schimbat pistonul si motocicleta este revizuita, de ce nu?

Pistonul la EXC intra la categoria CONSUMABILE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am si eu cateva operatiuni de facut la un 450 EXC la care as avea nevoie de cateva sfaturi de la cineva mai experimentat,

asa ca incep:

 

- as vrea sa o mai cobor putin ca sunt situatii in care imi este greu sa urc pe ea sau sa pun piciorul jos mai ales printre gropite

(am 80kg si 1,8m)

- cum e mai usor sa scot pinionul de pe fata, sa desfac lantul sau sa scot roata spate?

ca imi cam curge semeringul (cred) si tot incerc sa-l curat dar nu prea stiu cum

- as vrea sa pun un bec martor pentru functionarea ventilatorului pentru ca atunci cand opresc mobra si ventilatorul merge in continuare im haleste tot curentul sau exista si alte metode in afara de cea cu releul de dacie?

- ale voastre consuma ulei? daca al meu consuma un pic e cazul de secmenti noi?

 

apreciez orice sfat

Editat de aurelro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa imi fac niste clebere pentru ktm, sti-ti cumva unde as putea gasi(ieftine ca altfel imi fac eu da mi-e frica sa nu fac mai mici imaginile, nici odata nu-mi iese marimea perfecta pentru stikere).

Am facut eu ceva, ceva(cu tiparul luat de pe un site:D). Ce spune-ti?

http://xenduro.com/images/true.png

 

P.S. Nu am mai updatat site-ul, din cauza lenei:))

Editat de mitzasb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu cateva operatiuni de facut la un 450 EXC la care as avea nevoie de cateva sfaturi de la cineva mai experimentat,

asa ca incep:

 

- as vrea sa o mai cobor putin ca sunt situatii in care imi este greu sa urc pe ea sau sa pun piciorul jos mai ales printre gropite

(am 80kg si 1,8m)

- cum e mai usor sa scot pinionul de pe fata, sa desfac lantul sau sa scot roata spate?

ca imi cam curge semeringul (cred) si tot incerc sa-l curat dar nu prea stiu cum

- as vrea sa pun un bec martor pentru functionarea ventilatorului pentru ca atunci cand opresc mobra si ventilatorul merge in continuare im haleste tot curentul sau exista si alte metode in afara de cea cu releul de dacie?

- ale voastre consuma ulei? daca al meu consuma un pic e cazul de secmenti noi?

 

apreciez orice sfat

poti sa desfiletezi(detensionezi)telescopul spate,dar grija mare sa pastrezi SAG-ul in limitele normale,altfel nu va functiona niciodata PDS-ul corespunzator.alta metoda este o sea mai joasa,sau anvelope cu talonul mai mic..oricum nu vei avea decat o coborare de 2-4 cm,cu toate ca la inaltimea ta nu ar trebui sa fie probleme.

 

pinionul fata in desfaci foarte usor daca eliberezi axa spate de distantierele din bascula(nu este nevoie sa scoti axul complet,lantul relaxandu-se suficient ptr a scoate f usor pinionul)

 

termina-te cu prostii de becuri,intrerupe firul de plus al ventilatorului cu un fir pe care il legi pe butonul de semnalizare,cand ai prit motorul si auzi ventilatorul ca mai merge il opresti din buton.totul este sa nu uiti sa il pornesti cand pleci iar de pe loc(chestie de obisnuinta,la mine a intrat in reflex)

 

este normal ca de la un schimb la altul motorul sa mai haleasca ulei,consuma unele chiar de noi,deci nu e de speriat,dar daca completezi la fiecare iesire si in urma motorului ramane un miros specific de ulei ars,eventual fum alb,segmentii,eventual pistonul trebuie inlocuiti/inlocuit..un semn ca motorul consuma ulei este daca exista urme cleioase in interiorul esapamentului..un motor care functioneaza in parametrii trebuie sa aiba esapamentul complet uscat in interior..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa desfiletezi(detensionezi)telescopul spate,dar grija mare sa pastrezi SAG-ul in limitele normale,altfel nu va functiona niciodata PDS-ul corespunzator.alta metoda este o sea mai joasa,sau anvelope cu talonul mai mic..oricum nu vei avea decat o coborare de 2-4 cm,cu toate ca la inaltimea ta nu ar trebui sa fie probleme.

 

pinionul fata in desfaci foarte usor daca eliberezi axa spate de distantierele din bascula(nu este nevoie sa scoti axul complet,lantul relaxandu-se suficient ptr a scoate f usor pinionul)

 

termina-te cu prostii de becuri,intrerupe firul de plus al ventilatorului cu un fir pe care il legi pe butonul de semnalizare,cand ai prit motorul si auzi ventilatorul ca mai merge il opresti din buton.totul este sa nu uiti sa il pornesti cand pleci iar de pe loc(chestie de obisnuinta,la mine a intrat in reflex)

 

este normal ca de la un schimb la altul motorul sa mai haleasca ulei,consuma unele chiar de noi,deci nu e de speriat,dar daca completezi la fiecare iesire si in urma motorului ramane un miros specific de ulei ars,eventual fum alb,segmentii,eventual pistonul trebuie inlocuiti/inlocuit..un semn ca motorul consuma ulei este daca exista urme cleioase in interiorul esapamentului..un motor care functioneaza in parametrii trebuie sa aiba esapamentul complet uscat in interior..

 

nu as desfileta telescopul spate din acelasi motiv pe care l-ai expus si tu, nu vreau sa risc sa stric comportamentul mobrei in teren accidentat

o sa ma mai gandesc la o sa mai joasa sau o sa incerc sa ma obisnuiesc asa

 

e logic ce spui cu pinionul si cu ventilatorul oprit manual dar sincer imi e cam frica sa nu-l uit oprit, asa ca o sa prefer sa o pornesc la carja daca nu mai are zeama deloc

 

impresia mea este ca la fiecare tura pierd ceva ulei, e drept ca nu are nici un semn din cele enumerate de tine, fumu e ok, toba curata etc

dar f ciudat este ca desi am impresia ca pisca ceva ulei pe la pinion, in cutie nivelul nu scade deloc in schimb scade la motor putin (max 100g la tura)

se poate intampla ca din motor sa se scurga pe undeva ulei care sa pare ca vine de la axul pinionului, data viiotoare am sa incerc sa fac si niste poze

 

foarte merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un simering care trebuie schimbat sau curatat. Curatarea se face cu o folie subtire(film) pe care o introduci intre simering si ax, dar daca stii ca nu l-ai schimbat de ceva timp, mai bine inlocuieste-l ca e ieftin si procedura este usoara.

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...