livanu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie? Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator. am ventilator, si curgea apa pana sa intre in functiune ventilatorul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 am ventilator, si curgea apa pana sa intre in functiune ventilatorul!!! schimba capacul la radiator.se f.utu garnitura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 + verifica si termocupla, poate s-a decalibrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 va salut! ce bujie imi recomandati pt 4t (exc400)? sau cea originala isi face treaba cel mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 va salut! ce bujie imi recomandati pt 4t (exc400)? sau cea originala isi face treaba cel mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 sau varianta iridium cod: CR8EIX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akruno Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Problema de pronire: 525 exc 2003-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton -bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o) -cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste -eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi? ia un fir(ceva mai gros) si pune-l pe borna de plus,iar celalalt capat pe borna de plus a electromotorului(adica undeva deasupra,unde ai acel cablu gros ce pleaca din releu). Asa sari peste releu(va fii pe direct)si elimini din ele. daca-ti invarte este releul,daca nu,electromotorul,bateria...si trebuie sapat mai departe. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 se observa in mersul motorului sau la pornirea lui daca trebuie reglat jocul supapelor?? (e vb de exc400) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 se observa in mersul motorului sau la pornirea lui daca trebuie reglat jocul supapelor?? (e vb de exc400) DA. Trebuie numai "auz bun". La pornirea la rece observi imediat si cel mai buine daca desfaci capacul si verifici. Merita "pierdute" cateva minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salut baeti, am si eu o intrebare Asi vrea sa cumpar si eu un KTM 450 exc am si gasit unul dar are 330h de functionare pistonul schimbat la 300 de ore, sunt multi orele acestia sau nu? Si merita cumparat sau mai bine unul cu mai putine ore de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Depinde cum a fost exploatat acel motor.Am prieten care are 550 ore pe motor si se aude ceas iar alt prieten la 200 ore a pus in fund motorul cu prajeala fara rost si apa trasa pe la filtru de aer. Un piston costa 180-220 eur si nu il schimbi asa.....ca scrie la manual, deci, daca omul a schimbat pistonul la 300 ore inseamna ca ceva a fost acolo Parerea mea, mai cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Mersi de raspuns, mai caut sa vad ce gasesc pana la 3500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut baeti, am si eu o intrebare Asi vrea sa cumpar si eu un KTM 450 exc am si gasit unul dar are 330h de functionare pistonul schimbat la 300 de ore, sunt multi orele acestia sau nu? Si merita cumparat sau mai bine unul cu mai putine ore de functionare? Daca stii sigur ca este schimbat pistonul si motocicleta este revizuita, de ce nu? Pistonul la EXC intra la categoria CONSUMABILE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) am si eu cateva operatiuni de facut la un 450 EXC la care as avea nevoie de cateva sfaturi de la cineva mai experimentat, asa ca incep: - as vrea sa o mai cobor putin ca sunt situatii in care imi este greu sa urc pe ea sau sa pun piciorul jos mai ales printre gropite (am 80kg si 1,8m) - cum e mai usor sa scot pinionul de pe fata, sa desfac lantul sau sa scot roata spate? ca imi cam curge semeringul (cred) si tot incerc sa-l curat dar nu prea stiu cum - as vrea sa pun un bec martor pentru functionarea ventilatorului pentru ca atunci cand opresc mobra si ventilatorul merge in continuare im haleste tot curentul sau exista si alte metode in afara de cea cu releul de dacie? - ale voastre consuma ulei? daca al meu consuma un pic e cazul de secmenti noi? apreciez orice sfat Editat Mai 17, 2011 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzasb Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 (editat) Salut, Vreau sa imi fac niste clebere pentru ktm, sti-ti cumva unde as putea gasi(ieftine ca altfel imi fac eu da mi-e frica sa nu fac mai mici imaginile, nici odata nu-mi iese marimea perfecta pentru stikere). Am facut eu ceva, ceva(cu tiparul luat de pe un site:D). Ce spune-ti? http://xenduro.com/images/true.png P.S. Nu am mai updatat site-ul, din cauza lenei:)) Editat Mai 17, 2011 de mitzasb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Mai 17, 2011 Autor Share Postat Mai 17, 2011 am si eu cateva operatiuni de facut la un 450 EXC la care as avea nevoie de cateva sfaturi de la cineva mai experimentat, asa ca incep: - as vrea sa o mai cobor putin ca sunt situatii in care imi este greu sa urc pe ea sau sa pun piciorul jos mai ales printre gropite (am 80kg si 1,8m) - cum e mai usor sa scot pinionul de pe fata, sa desfac lantul sau sa scot roata spate? ca imi cam curge semeringul (cred) si tot incerc sa-l curat dar nu prea stiu cum - as vrea sa pun un bec martor pentru functionarea ventilatorului pentru ca atunci cand opresc mobra si ventilatorul merge in continuare im haleste tot curentul sau exista si alte metode in afara de cea cu releul de dacie? - ale voastre consuma ulei? daca al meu consuma un pic e cazul de secmenti noi? apreciez orice sfat poti sa desfiletezi(detensionezi)telescopul spate,dar grija mare sa pastrezi SAG-ul in limitele normale,altfel nu va functiona niciodata PDS-ul corespunzator.alta metoda este o sea mai joasa,sau anvelope cu talonul mai mic..oricum nu vei avea decat o coborare de 2-4 cm,cu toate ca la inaltimea ta nu ar trebui sa fie probleme. pinionul fata in desfaci foarte usor daca eliberezi axa spate de distantierele din bascula(nu este nevoie sa scoti axul complet,lantul relaxandu-se suficient ptr a scoate f usor pinionul) termina-te cu prostii de becuri,intrerupe firul de plus al ventilatorului cu un fir pe care il legi pe butonul de semnalizare,cand ai prit motorul si auzi ventilatorul ca mai merge il opresti din buton.totul este sa nu uiti sa il pornesti cand pleci iar de pe loc(chestie de obisnuinta,la mine a intrat in reflex) este normal ca de la un schimb la altul motorul sa mai haleasca ulei,consuma unele chiar de noi,deci nu e de speriat,dar daca completezi la fiecare iesire si in urma motorului ramane un miros specific de ulei ars,eventual fum alb,segmentii,eventual pistonul trebuie inlocuiti/inlocuit..un semn ca motorul consuma ulei este daca exista urme cleioase in interiorul esapamentului..un motor care functioneaza in parametrii trebuie sa aiba esapamentul complet uscat in interior.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 poti sa desfiletezi(detensionezi)telescopul spate,dar grija mare sa pastrezi SAG-ul in limitele normale,altfel nu va functiona niciodata PDS-ul corespunzator.alta metoda este o sea mai joasa,sau anvelope cu talonul mai mic..oricum nu vei avea decat o coborare de 2-4 cm,cu toate ca la inaltimea ta nu ar trebui sa fie probleme. pinionul fata in desfaci foarte usor daca eliberezi axa spate de distantierele din bascula(nu este nevoie sa scoti axul complet,lantul relaxandu-se suficient ptr a scoate f usor pinionul) termina-te cu prostii de becuri,intrerupe firul de plus al ventilatorului cu un fir pe care il legi pe butonul de semnalizare,cand ai prit motorul si auzi ventilatorul ca mai merge il opresti din buton.totul este sa nu uiti sa il pornesti cand pleci iar de pe loc(chestie de obisnuinta,la mine a intrat in reflex) este normal ca de la un schimb la altul motorul sa mai haleasca ulei,consuma unele chiar de noi,deci nu e de speriat,dar daca completezi la fiecare iesire si in urma motorului ramane un miros specific de ulei ars,eventual fum alb,segmentii,eventual pistonul trebuie inlocuiti/inlocuit..un semn ca motorul consuma ulei este daca exista urme cleioase in interiorul esapamentului..un motor care functioneaza in parametrii trebuie sa aiba esapamentul complet uscat in interior.. nu as desfileta telescopul spate din acelasi motiv pe care l-ai expus si tu, nu vreau sa risc sa stric comportamentul mobrei in teren accidentat o sa ma mai gandesc la o sa mai joasa sau o sa incerc sa ma obisnuiesc asa e logic ce spui cu pinionul si cu ventilatorul oprit manual dar sincer imi e cam frica sa nu-l uit oprit, asa ca o sa prefer sa o pornesc la carja daca nu mai are zeama deloc impresia mea este ca la fiecare tura pierd ceva ulei, e drept ca nu are nici un semn din cele enumerate de tine, fumu e ok, toba curata etc dar f ciudat este ca desi am impresia ca pisca ceva ulei pe la pinion, in cutie nivelul nu scade deloc in schimb scade la motor putin (max 100g la tura) se poate intampla ca din motor sa se scurga pe undeva ulei care sa pare ca vine de la axul pinionului, data viiotoare am sa incerc sa fac si niste poze foarte merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 exc 450 are ulei separat de motor si cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 exc 450 are ulei separat de motor si cutie? dap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Doar daca e dupa 2008-2011, modelul pana in 2008 nu are baie separata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 stie cinvea ce trebuie facut daca pica ulei pe la ax pinion fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 (editat) Este un simering care trebuie schimbat sau curatat. Curatarea se face cu o folie subtire(film) pe care o introduci intre simering si ax, dar daca stii ca nu l-ai schimbat de ceva timp, mai bine inlocuieste-l ca e ieftin si procedura este usoara. Editat Mai 22, 2011 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.