santy Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 Am si eu o mare problema: RELEUL. La motocicleta mea (suzuki gsx 250 din 1980) nu se poate opri farul, el porneste deodata cu motocicleta si se opreste deodata cu aceasta. Dar releul e cam belit si nu suporta farul. Vara trecuta am circulat fara far si nu-mi murea motorul. In schimb, daca il puneam (adica il insurubam la loc) in 2-3 ore bateria era descarcata. Am vorbit cu un prieten in germania si mi-a adus un releu de DR 250. Veti vedea in poze diferentele. Am fost cu cele 2 relee la un electrician, cica unul foarte bun si nu a stiut sa-mi spuna cum se monteaza (din cauza firelor, al meu, cel defect, are fire, adica pornesc din el, iar celui primit ii trebuie papuci si fire.) Dar cum sa le montez? Veti observa un fir negru, unul rosu si... care ar fi trebuit (cred) sa fie la fel, 2 albe si 1 galben. Ma puteti ajuta? Multumesc anticipat cel din stanga e originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
santy Postat Decembrie 18, 2004 Autor Share Postat Decembrie 18, 2004 spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
santy Postat Decembrie 18, 2004 Autor Share Postat Decembrie 18, 2004 Cel primit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 18, 2004 Share Postat Decembrie 18, 2004 tu ai acolo un releu dublu, adica are cate o sectiune pentru fiecare faza. Imi e greu sa imi dau seama de codul culorilor fara manualul motocicletei dar iti spun sigur ca poate fi inlocuit cu 2 relee simple(normal deschis) de 12v/30A pe care le gasesti la magazinele cu piese pentru alarme auto. Si releul tau poate fi 'citit' de un electrician cu ceva creier. cele 5 fire sunt: 1 plus de forta, de la baterie 2 fir care merge la faza lunga 3 fir care merge la faza scurta 4 fir de comanda pentru faza lunga - vine din bord 5 fir de comanda pentru faza scurta - vine din bord astea trebuie cautate pe noul releu. Mergi la orice electrician auto cu un minim de creier si experienta. Daca nu te rezolva iti propun 2 solutii: 1-iti arat cum faci schema cu relee separate; 2-trimiti piesa in bucuresti si iti identific eu pinii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
santy Postat Decembrie 22, 2004 Autor Share Postat Decembrie 22, 2004 firul negru e sigur negativ (se leaga de cadru) si cica cel rosu e pozitivul am desfacut un gs 500 si m-am uitat la releu. are negru intr-un capat, rosu in capatul opus si cele 3 identice la mijloc. dar la mine rosul nu e la capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 tu ai acolo un releu dublu, adica are cate o sectiune pentru fiecare faza. cred ca faci confuzie.......este vorba de regulatorul de tensiune.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 23, 2004 Share Postat Decembrie 23, 2004 cred ca faci confuzie.......este vorba de regulatorul de tensiune.... citeste ce zice omul. spune ca nu se poate opri farul. asta inseamna ca e releul de forta pentru aprindera farului, care are comanda de la ghidon si inchide in partea de forta alimentarea becurilor. Regulatorul nu are treaba cu becurile, el actioneaza doar intre alternator si baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
santy Postat Decembrie 23, 2004 Autor Share Postat Decembrie 23, 2004 Cand pornesc motorul porneste automat si farul. Este vorba despre releul regulator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Decembrie 24, 2004 Share Postat Decembrie 24, 2004 citeste ce zice omul. spune ca nu se poate opri farul. asta inseamna ca e releul de forta pentru aprindera farului, care are comanda de la ghidon si inchide in partea de forta alimentarea becurilor. Regulatorul nu are treaba cu becurile, el actioneaza doar intre alternator si baterie asa este construita motocicleta......sa se aprinda farul cand pornesti motorul,.............asta e ca chestia aia in care te opreste politaiul si te i-a la rost de ce mergi ziua cu farul aprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.