ionut73 Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 Da, mai colega, dar eu voiam sa "insinuez" ca Transalpul nu e chiar enduro (ceea ce voi, veteranii, stiti deja) Nu stiu pe ce traseu se va merge, sunt absolute beginner in domeniu si as vrea sa stiu daca am sanse sa parcurg macar 60 - 70 km, acolo Ai sanse, dar doar cu cauciucuri cu crampoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Da, mai colega, dar eu voiam sa "insinuez" ca Transalpul nu e chiar enduro (ceea ce voi, veteranii, stiti deja) Nu stiu pe ce traseu se va merge, sunt absolute beginner in domeniu si as vrea sa stiu daca am sanse sa parcurg macar 60 - 70 km, acolo ne vedem la start... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Ai sanse, dar doar cu cauciucuri cu crampoane. Multumesc Din raspunsul tau mi s-a clarificat si traseul Anyway, timpul e prea scurt si portofelul prea subtire pentru un set nou de gume Va doresc distractie maxima, norocosilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IOAN LUTAS Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Da, mai colega, dar eu voiam sa "insinuez" ca Transalpul nu e chiar enduro (ceea ce voi, veteranii, stiti deja) Nu stiu pe ce traseu se va merge, sunt absolute beginner in domeniu si as vrea sa stiu daca am sanse sa parcurg macar 60 - 70 km, acolo daca nu ar fi noroi pe traseu ai putea si tu sa-l faci dar si pe uscat DOAR cu cauciucuri de enduro traseul este drum forestier , drum agricol , drum pe iarba si putin asfalt pe probele de legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 daca nu ar fi noroi pe traseu ai putea si tu sa-l faci dar si pe uscat DOAR cu cauciucuri de enduro traseul este drum forestier , drum agricol , drum pe iarba si putin asfalt pe probele de legatura OK Apropos de traseu, pe unde veti "tranzita"judetul Arad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IOAN LUTAS Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 OK Apropos de traseu, pe unde veti "tranzita"judetul Arad? din cate am inteles de la organizatori pana la Lipova o sa mergem pe asfalt - proba de legatura- si de acolo probabil pe campuri dar este secret traseul --- Mesaj completat în 21 Nov 2007 06:43 -------------AU MAI RAMAS 2 ZILE PANA LA START Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Deci maine 22.10 la ora 15.00 e primul start?!?! Sa stiu cind e exact.... nu s-a mai schimbat nimik in progr?!?! Daca mai are cineva detalii........ Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.T. Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 (editat) 512 ??????? inainte si dupa Editat Noiembrie 29, 2007 de E.T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Multumim de poze. Mai baga! Jo, i-ai taiat din amortizoare? ... e cam pe burta KTM-u' tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IOAN LUTAS Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Multumim de poze. Mai baga! Jo, i-ai taiat din amortizoare? ... e cam pe burta KTM-u' tau nu am probleme cu amortizoarele , probabil erau comprimate in momentul cand am fost pozat o sa pun si eu cateva poze mai tarziu --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 10:59 ------------- --- Mesaj completat în 05 Dec 2007 17:21 -------------multumim Ramona pentru aceasta cursa IMPRESII LA FINAL DE CARPATICA RALLY RAID - ALEGE VIAĂA 2007 S-a terminat ultima etapă din campionatul național Tot TEREN al României. Am să încerc să descriu ce s-a întamplat în acele zile, din punct de vedere al organizatorului. Cu minusuri Âşi imperfecțiuni mi-am atins scopul. Interesant a fost că din toți cei care păreau interesați de aceasta cursă, cei cu care colaboram într-un fel sau altul pe toate forumurile pe care le-am gasit, nu a fost nimeni. Dar au făcut un lucru bun totuÂşi: au menținut viu un subiect iar eu le sunt recunoscătoare. Începând de miercuri, 21.11.2007, în parcarea Iulius Mall a fost amenajat un Salon Auto-Moto(SUV, OFF ROAD, MOTO, ATV QUAD). La salon au fost expuse 28 maÂşini Âşi 12 moto, quad Âşi atv ale diverÂşilor dealeri din oraÂş. După conferința de presă de joi 22.11.2007, au început să apară Âşi concurenții mai vechi Âşi mai noi. Scopul meu, acela de a crea o paralelă între utilaje de serie noi (aranjate Âşi dichisite) Âşi utilajele sportivilor (pline de autocolante, modificate) a fost realizat. Ziua de joi a fost dedicată exclusiv înscrierilor Âşi verificărilor tehnice, briefingului dinaintea primei etape. Vineri la ora 9,01 s-a dat startul în prima etapa, un start la care s-au înscris 21 de echipaje ( o performanta pt rally raid-ul romanesc, Âştiu că poate suna a laudă, dar acesta e adevarul). După lungi discuții purtate cu ambele federații, discuții în care am încercat să-i conving cât de importantă este deschiderea către amatori, către cei care nu cunosc dar doresc să guste rally raid-ul, am reuÂşit să le obțin acordul Âşi, cu mici compromisuri pe care am încercat să nu le simtă concurentul am reuÂşit această performanța de 21 de echipaje, am avut concurenți chiar si din Italia. Si ce poate fi mai mulțumitor pentru un organizator? Eh, mai sunt câte ceva, le descoperiți mai jos. S-a plecat în prima etapa. Cu o excepție, cea a echipajului Team Dakar România, toată lumea s-a descurcat pe un traseu noroios, complex Âşi plin de surprize. Echipajul Team Dakar România, din păcate a suferit un accident în urma căruia pilotul Gabi Nicolae, s-a ales cu o fractură a antebratului stâng Âşi leziuni uÂşoare al coloanei vertabrale. Problema a devenit gravă de la momentul impactului ( cand au ratat un semn de atenționare Âşi au intrat cu viteză într-un canal de 4m adâncime Âşi 10 lățime)până la aducerea la spital. Medicul FRUNZĂ a ajuns la locul accidentului în câteva minute, însă Gabi trebuia transportat imobilizat până la spital pentru a se putea certifica sau nu un diagnostic prezumtiv de fractură de coloană. Salvarea, cea de-a doua chemată a ajuns destul de greu, datorită terenului accidentat iar transportul lui a fost anevoios din cauza protocolului obligatoriu (orice hop, cât de mic, putea provoca dislocații grave ale coloanei vertabrele). După vreo 5 ore de chinuri Âşi aÂşteptări, am reuÂşit să primim un diagnostic cert: nu există leziuni sau fracturi la nivelul coloanei vertabrale. Ne pare rău pentru cele întâmplate, acesta este însă prețul pe care uneori sportivii trebuie să-l plătească, dar îi mulțumim la Dzeu ca nu a fost mai grav, Âşi că ... vorba aceea ” totul e bine când se termină cu bine.” La ora 15,00 s-a dat startul în cel de-al 2 PS în spațiu amenajat din spatele complexului comercial, un start văzut în centrul oraÂşului la o oră în care traficul s-a considerat a fi la cel mai înalt grad. Asta mi-am dorit, Âşi asta am reuÂşit. A fost un spectacol frumos, drăguț a fost Âşi pilotul de la SEAT, ANDREI MITRAÂŞCĂ, care a dorit să încerce ultima noutate, primul SEAT 4x4. ÂŞi-a făcut prezența pe acolo un tinerel de 6 aniÂşori,Erik, cu un mic ATV, dar a fost un deliciu pentru toți. S-a speriat micuțul de prietenii noÂştrii care nu-i mai recunoÂşteai din cauza machiajului cu noroi, s-a speriat Âşi de zgomotul quad-urilor... Dar a meritat. A primit o cupa pt curaj. S-a terminat prima zi cu o premiere a celor care nu doreau să meargă până la Satu Mare. Sâmbătă, la ora 7,01 s-a dat startul în marea provocare, PS3, TimiÂşoara-Satu Mare. S-a întârziat mult pe traseu, datorită dificultății acestuia, însă la ora 21,00 s-a făcut inventarul participanților Âşi au fost toți. Binențeles că au fost Âşi mici aventuri, dar acesta e farmecul acestui sport. Însă ne lăudăm că nu au fost incidente majore, Âşi asta e cea de-a doua satisfacție a organizatorului. Cea mai spectaculoasă a fost aventura grupului de TimiÂşoreni, pe Quad-uri Âşi Atv-uri, cu experiență în campionatele de Off Road, care nu au înțeles regula rally raid-ului " nu se merge pe timp de noapte", Âşi, sub atenta dirijare a lui RADU FURDUI toți cei 4 au fost singurii care au facut traseul complet, conform Road book-ului primit. Binențeles ei nu au Âştiut îngrijorarea mea, faptul că deja le pregătisem o remorcă care să-i aducă la Satu Mare teferi Âşi în siguranță ( mulțumesc D-lui VIDICAN - ACR BIHOR, un mare Domn), nu auzeau telefoanele mele disperate. Au ajuns la ultimul punct de unde ne-au sunat fericiți. Stiu că am putea fi condamnați pentru faptul că ei au rămas pe traseu, însă a fost vina lor, că au nesocotit comunicările directorului sportiv Âşi a prietenei lor, adica EU. Ei au crezut că este ca la Off Road, Âşi au mers pe răspunderea lor. Eh, a fost un pic de stress dar... Totul e bine cand se termină cu bine. ÂŞi a venit Âşi seara, dupa duÂşuri fierbinți Âşi împărtăÂşiri de impresii, într-o locație aÂşa cum meritau, de lux : cu piscina la dispoziție pentru cine Âşi-a dorit, ne-am adunat cu toții la cina festivă în salonul SELECT a motelului cu acelaÂşi nume. O cină cu preparate ca de nuntă, pentru oameni stilați, cu gust, într-un aranjament minunat, dar care nu putea rămâne festivă dacă nu se termina cu un desert( o tradiție deja pentru mine)- un tort gustos cu SIGLA CARPATICA RALLY RAID 2007 ( anul trecut le pregătisem un tort în forma de jeep- patrolul lui Domide Âşi unul în formă de motor-husabergul lui ÂŞomodean). AÂşa că, ne-am distrat nițel, cu sportivi, organizatori Âşi stafu-ul de arbitri la un loc, cu ambulanța care ne-a însoțit tot traseul, cu fetele( colegele mele) de la Centrul Antidrog din Satu Mare, care m-au ajutat în pregătirea cadrului Legal al acestei etape, cu echipa GER-BOG Satu Mare. Picanteriile Âşi dulcegăriile cinei festive, ramân ale celor prezenți, că s-a lasat cu multe râsete, cu dansuri(pentru cei mai rezistenți).... eh, Âşi „totul e bine când se termină cu bine”. A sosit ziua de duminică, când am înscris la start Âşi localnicii sătmarului. ÂŞi astfel s-au adunat 28 de echipaje. Eh ce ziceți de asta? Nici mie nu-mi vine să cred. Despre ce s-a întâmplat pe traseu de data asta nu Âştiu prea multe, pentru că am rămas la organizarea festivității de premiere. Dar sigur nu s-a întâmplat nimic grav, nu au fost accidente, impresiile participanților au fost similare, un traseu corect Âşi pe gustul lor. O altă satisfacție a organizatorului, pentru că a avut o echipa tehnică de calitate. Un „duel” cu iz dulce Âşi sportiv a fost povestea zilei de duminică. O prietenie exemplu între IOAN LUĂAÂŞ(SM) Âşi RĂZVAN IRIMESCU. Ce s-a întâmplat acolo cu adevărat dor cei doi Âştiu. Eu spun doar atât, am fost trasă deoparte, de fiecare dintre ei, fără a Âşti unul de altul, Âşi rugată să felicit public atitudinea celuilalt. Pe scurt, eu am înteles aÂşa: LuțaÂş s-a oprit să-l ajute pe Irimescu, pierzând astfel un timp care l-ar fi costat titlul de Campion în clasamentul Open, iar Irimescu înaintea finishului a încetinit acordându-i prioritate celui care l-a ajutat, LuțaÂş. Eu mulțumesc personal celor doi, au dovedit ca omenia e mai presus de orice competiție. Aceasta este atitudine de „ FAIR PLAY” izvorâtă doar din suflete calde Âşi sincere. Festivitatea de premiere a fost pregatită în Centrul oraÂşului, însă datorită condițiilor meteo s-a amânat de la ora 15 la ora 17,00 Âşi s-a schimbat locația ( SEDIUL GER - BOG). Dar am fost onorați de prezenta Prefectului de Satu Mare, domnul RADU BUD, un împătimit al sportului cu motor. Nu greÂşesc când spun"ONORATI", să nu uităm că a fost zi de alegeri. O zi în care un astfel de om trebuia să fie prezent în alte locații de importanță pentru această zi, însă Âşi-a făcut timp Âşi pentru noi, ne-a ajutat la împărțirea premiilor. ÂŞi că veni vorba de premii, pe lângă cupe Âşi diplome, chiar putem vorbi de premii(o altă premieră în Rally Raid-ul românesc). Au fost oferite de B&T seturi de cauciucuri auto, moto Âşi quad; de la Temeco au fost oferite 10 premii în valoare de 6000 euro (aparatură electronică pentru maÂşină - casetofoane, boxe, amplificatoare). Tot ca Âşi noutate nimeni din cei care s-au înscris în această etapă nu a plecat cu mâna goală, toți, inclusiv asistența tehnică, au primit câte un tricou cu mânecă lungă, ca o amintire a acestui eveniment. O alta satisfacție a organizatorului (ideea am furat-o de la Off Road). Energizante ( Burn) oferite de Coca Cola, au avut la discreție. Ce să mai povestesc, nu mai Âştiu, nu-mi ajunge timpul iar cuvintele sunt puține. Au fost Âşi nemulțumiri ale organizatorului, faptul că nu am putut face mai mult, că am avut puțin timp la dispoziție, că nu am reuÂşit să-i mulțumim pe toți, că nu avem o maÂşină de asistența medicală numai a noastră, una 4x4 care să poate să intervină rapid Âşi util, că ne-ar trebui mai multe maÂşini de deschidere Âşi închidere a traseului. Însă, din fiecare cursă învățăm câte ceva Âşi încercăm să reparam pentru viitor. AÂş termina prin a mulțumi, că aÂş avea cui, dar sunt mulți de tot. Am să încep Âşi am să termin prin ai mulțumi lui Dzeu, care mi-a arătat că mă Âşi ne iubeÂşte. Toată luna noiembrie a fost o lună ploioasă, cu ninsoare Âşi frig. Săptămâna 22-25 noiembrie, a fost soare, cald, vreme de toamnă frumoasă. Când a sosit ultimul concurent în parcare la Satu Mare, duminică a început să ploua torențial. Nu gresesc nu? Este semnul lu Dzeu aÂşa-i? Cam asta a fost tot, le mulțumesc echipei tehnice condusă de NELU NASTOR, federațiilor de auto Âşi moto care până la urmă au dovedit înțelegere, Âşi în mod special D-lui IOAN OLARU, preÂşedintele CNAK, băieților mei din club, fără de care nu aÂş fi reuÂşit nimic(de la DOMIDE-NISTOR(auto), IRIMESCU Âşi BOGEANU (moto) a început totul) Âşi tuturor celor care au avut încredere în mine Âşi au participat, au contribuit într-un fel sau altul. Iar pentru cei care nu au venit din varia motive, dacă mă ajută Dzeu o să repetăm cursa Âşi în 2008 dar undeva, în luna septembrie. Cam asta a fost pe scurt povestea CARPATICA RALLY RAID - ALEGE VIATA 2007. Rețineți însă că sunt impresiile organizatorului, cele mai importante sunt cele ale participanților, pentru concurenți a fost făcut totul. Fără ei, noi ca Âşi organizatori nu am exista. Îmi cer scuze în aceste rânduri pentru toate imperfectiunile Âşi minusurile evenimentului, iar dacă am produs nemulțumiri Âşi supărări acestea au fost doar din ignoranță. Mulțumesc în numele CLUBULUI SPEED RACING Dr. RAMONA MARIÂŞ _________________ Nimic măreț nu a fost realizat fără pasiune. CARPATICA RALLY RAID - ALEGE VIAĂA 2007 CLASAMENT MOTO GENERAL 1 M Lutas Ioan 2 Q Irimescu Razvan 3 Q Bodea Sebastian 4 ATV Cristian Bogeanu 5 Q Furdui Radu 6 ATV Dabija Ovidiu 7 ATV Iovi Dinu 8 ATV Tiuca Alin CLASAMENT Moto 1 M Lutas Ioan CLASAMENT Quad 1 Q Irimescu Razvan 2 Q Bodea Sebastian 3 Q Furdui Radu CLASAMENT ATV 1 ATV Cristian Bogeanu 2 ATV Dabija Ovidiu 3 ATV Dinu Iovi Clasament Amatori 1 M Bihari Zoltan 2 M Jebelean Daniel 3 M Pargea Ovidiu 4 M Florin Valentin 5 M Lupan Paul Clasament Amatori (SM) 1 M Olah Laszlo 2 M Chis Andrei 3 M Makai Attila 4 M Sefler Rudolf 5 M Kovacs Gergo 6 M Bota Istvan 7 Q Botom Petru 8 M Orban Attila 9. M Leifer Edi OPEN AUTO 1 T1.3 A Camporese Roberto / Cangi Vincenzo 2 T1.3 A Marchegiano Carlo / Roiban Alecs 3 T1.2 A Butka Sandor / Csoma Istvan 4 T1.3 A Franco Carboni / Leonte Mihai 5 T1.3 A Gabi Nicolae / Liviu Stan 6 T1.2 D Fulicea Victor / Iancu Dan Clasament T1.3 1 T1.3 A Marchegiano Carlo / Roiban Alecs 2 T1.3 A Camporese Roberto / Cangi Vincenzo 3 T1.3 A Franco Carboni / Leonte Mihai Clasament T1.2 1. T1.2 A Butka Sandor / Csoma Istvan Clasament Auto Amatori ( TM / SM) 1 Promo Tarau Mircea / Dan Mircea 2 Promo Zani Maurilio / Nistor Ioana 3 Promo Onceoiu Sorin / Muresan Claudiu Clasament Auto Amatori ( SM) 1 Promo Orosz Zsolt/Orosz Arpad 2 Promo Pavel Claudiu / Pasca Calin 3 Promo Csoka Gabor / Peter Zsuzsanna 4 Promo Dorner Ervin / Palincas Erica 5 Promo Kovacs Tiberiu / Kovacs Attila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Ca sa nu mai deschid topic nou, ce se stie despre editia 2008 a CN de RR? Vreau si eu sa gust noroi de RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florina Rusu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Ca sa nu mai deschid topic nou, ce se stie despre editia 2008 a CN de RR? Vreau si eu sa gust noroi de RR Se stie ca in perioada 28-31 mai 2008 urmeaza la Timisoara Banat Rally Raid - a doua etapa la moto si prima etapa la auto. Asa ca daca ai chef de noroi te asteptam cu drag. Vor fi peste 600 km de proba speciala cu traseu in judetele Timis si Caras. Va fi frumos si dificil. Poti sa mai intri si pe rallyraid.ro/forum sau pe banatrallyraid.ro sa mai vezi ce se intampla si daca iti surade da un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.