Sari la conținut

problema urgenta!


ghost
 Share

Postări Recomandate

.....am o problema mare de tot si urgenta....

.....dat fiind faptul ca maine vreau sa merg cu motorul la sinaia,..........azi am dac cateva ture cu ea, mai in blana............la un moment dat a inceput sa arunce cu antigel sa sa se ridice temperatura.........

...............am dat jos carenele si am verificat instalatia de racire..........este undeva o cutie....am presuspus ca este termostatul.....m-am gandit ca este blocat........am dat jos cutiuta cu 3 tuburi si nu este nimic in ea....!!!

......intrebarea mea este daca motorul meu are termostat sau nu are..!?!!?!??!?..

.........daca are, este posibil sa-l fi luat cineva jos????..

.......daca nu este (inainte a mers) ....poate sa mearga in continuare fara el!?????

............apa iese pe la o fisura aparuta in vasul de expansiune......

......este posibil ca presiunea sa fie asa mare incat sa crape vasul????

......motoarele au termostat???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Termostatul nu ajuta decat la incalzirea mai rapida a motorului, nu are cum sa ajute la o racire mai rapida, deci nu are legatura cu problema ta.

Vasul de expansiune cred ca este expus la presiunea lichidului de racire, iar daca este etans (nu sufla abur) poate ceda din cauza suprapresiunii. De lipit.. nu stiu ce sa zic.. din ce material este ?? Daca e plastic, ai putea incerca o lipire la cald, topire locala (cu pistolul de lipit). Vezi daca nu are vreo supapa de suprapresiune blocata (cauza spargerii vasului). Mai mult nu stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...vasul este de plastic.......supapa functioneaza....adica are un arc si culiseaza sus jos.............la ex bmw-ul meu, fara termostat fierbea motorul....

............am incercat sa lipesc cu pistolul, dar nu tine..........acum i-am pus niste bizon.....din acela cu 2 tuburi de se combina......se usuca deabia maine......oare va tine??.......alte solutii???//..

........cam ce presiune trebuie sa fie acolo????

...... cum pot face diferenta daca presiunea este pur si simplu de la apa, sau sunt gaze de la vreun cilindru????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha....nu-ti porneste ventilatorul...ia cand se ridica temp porneste-l mainual apoi cauta pe fir defectiunea sonda sau alimentarea ventilatorului :blink:

porneste la 100 grade............dar pana acolo arunca toata apa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cu ventilator ???

Daca e cu ventilator, e cu totul alta treaba. Termostatul la un sistem de racire cu ventilator are actziune exact inversa. Este de fapt o "termocupla" si are rolul ca atunci cand detecteaza ca temperatura motorului a depasit sa zicem 85 de grade, inchide circuitul electric care alimenteaza ventilatorul.

 

Daca este fara ventilator, termostatul consta intr-o supapa actionata de dilatare si inseriata pe circuitul apei, in apropierea pompei de apa. Cand temperatura depaseste 85 de grade, elementul sensibil se dilata, deschide supapa si lichidul incepe sa circule in tot sistemul.

 

La tine cred ca este mai degraba vorba de un sistem fara ventilator, iar acolo, in T-ul acela era o supapa de tip bistabil - adica deschide fie un "circuit mic", un scurtcircuit care doar plimba putin apa langa pompa si prin motor, dar NU si prin radiator, fie deschide "circuitul mare", care include si radiatorul. Oricum, operarea nu este de tip bistabil, adica cu doua pozitzii, ci trebuia sa faca un reglaj continuu. Daca insa piesa lipseste, atunci nu se mai poate asigura un debit constant prin radiator. Pauza indelungata a produs o colmatare usoara a radiatorului (care nu ar fi o problema, pompa ar fi putut sa bage daca ar fi avut termostatul, dar cum acesta lipseste, toata apa o ia pe calea de minima rezistentza - prin motor, doar o mica parte mai trece prin radiator). Cum ai putea remedia asta : pui o rezistentza suplimentara (o duza obturatoare) pe conducta care merge la motor, pentru ca apa sa fie fortzata sa treaca si prin radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ai putea remedia asta : pui o rezistentza suplimentara (o duza obturatoare) pe conducta care merge la motor, pentru ca apa sa fie fortzata sa treaca si prin radiator.

cred ca este o logica in asta

.............dar nu o sa mearga motorul prea rece???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....l-am lipit......pe acolo nu mai curge.......dar curge prin alta parte....

.......ce nu inteleg eu, de ce motorul e la 80 grade si radiatorul este aproape rece?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are termostat......

..........dupa ce am lipit vasul pusca apa pe langa chiuloasa........acum am terminat de lucru......ma duc la sinaia..........

thanks for help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare ca baga compresie in instalatia de racire....N-are treaba termostatul cu revelionul..Pai pina acum a mers, nu? Verifica garnitura de chiulasa, nu te juca..Daca ai desfacut chiulasa era bine sa schimbi si garnitura...Oricum, nu-i a buna, n-are voie sa sufle pe nicaieri..Daca ai pus garnitura bine, incearca aventual s-o mai stringi..Oricum am vazut destul de tirziu postul asta, ar fi bine sa nu-l scoti la drum pina nu e clara problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...