raca_teo Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 Am nevoie urgent de ajutor intrucat am ajuns la capatul puterilor... Detin un scuter Honda Spacy 125 an fabricatie 1996. Scuterul l-am achizitionat in martie. Totul a fost OK pana acum 1 luna cand m-a lasat motorul si a fost nevoie de o segmentare. Pana la urma am cumparat segmentii si garniturile necesare si le-am montat. Am facut rodajul ca tot omul da motorul face figuri mari. Compresia e buna, forta are dar are un consum de 12l/100km. L-am dus la o groaza de service-uri dar toti mi-au dat acelasi raspuns: "nu stiu frate ce-are"(asta ar fii prima problema). In al doilea rand cand plec de pe loc motorul se ineaca si scoate fum negru(asta ar fii din filtrul de aer murdar). La fel face si cand reduc acceleratia si accelerez din nou, filtrul l-am curatat, acelasi lucru... Alta problema ar mai fii ca la gropi si damburi consecutive, motorul intra in frana de motor brusc(aer fals datorat faptului ca e galeria de admisie crapata... am dat comanda azi de una noua, sper sa fie de la asta...). Si o ultima problema ar fi ca motorul nu merge de loc rotund... cand sta pe loc, relatiul variaza foarte tare si dupa vreo 5-6 secunde motorul moare, daca ii maresc relantiul, mai patesc sa raman cu motorul accelerat. Baietii de la service-uri mi-au curatat carburatorul, au reglat jiglerul de amestec aer-benzina, mi-au luat banii, si motorul merge la fel de prost...(dar ei sunt ferm convinsi ca e ceva din carburator dar nu-si pot da seama exact ce e) Ce dracu sa fac...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 21, 2007 Share Postat Septembrie 21, 2007 cu galeria de admisie crapata nu e posibil sa aiba un relanti stabil.In acest caz nu e posibila nici reglarea corecta a amestecului in relanti. Fumul negru poate fi cauzat si de nivelul de benzina prea mare in carburator (cui poantou uzat sau reglaj necorespunzator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raca_teo Postat Septembrie 21, 2007 Autor Share Postat Septembrie 21, 2007 (editat) aham... pai in cazul asta o sa astept sa-mi vina galeria de admisie sa vad cum se comporta... da consumul cum se explica?... adica am verificat galeria si benzina nu curge prin crapatura, in schimb am dat jos admisia de aer si la accelerari puternice, o parte din benzina ce vine in sus pe langa cuiul pontou e aruncata pe galeria de aer... poate fi asta cauza? Editat Septembrie 21, 2007 de raca_teo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.