TaChe Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Adica ce vreau sa spun: As fi interesat sa aflu opinii despre cele doua modele puncte forte, puncte slabe! Orice informatie despre cele doua modele m-ar face sa va fiu recunoscator! Astept cu nerabdare opiniile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Sa traiesti. Tot eu sunt. Se pare ca tu treci exact prin ce am trecut eu inainte sa cumpar KTM-ul Adventure. 1. BMW este o motocicleta buna dar nu este BMW in totalitate. 2. Motorul este un Rotax austriac modificat in foarte mica masura de BMW adica: modificat chiuloasa petru ca in opinia BMW patru supape sunt mai bune decat cinci cu cit a fost el conceput de austrieci. Rotaxul este un motor fiabil dar din pacate vremea lui a apus de mult. Acelasi motor echipeaza Aprilia Pegaso 650 dar nemodificat. 3. O alta modificare facuta de BMW este ca au dotat motocicleta cu un sistem de gestionare a aprinderii propriu (CDI BMW). 4. Sistemul de rulare si amortizare este departe de cel al KTM-lui unde este universal recunoscut ca este THE BEST. 5. ABS-ul optional si manerele incalzite sunt frectii pentru o motocicleta care se vrea cu veleitati enduro. Pe asfalt uscat fara praf, fara pete de ulei, fara mazga ABS-ul functioneaza ireprosabil in linie dreapta. In momentrul in care faci o fandare pentru evitarea unui obstacol aparut, PAAAAA, pici la fel de bine cu tot cu ABS. Este recunoscut ca ABS-ul mareste distanta de franare in conditiiile unui carosabil umed, cu praf cu mazga etc .... deci nu uscat. Ma grabesc. Mai vorbim pe tema asta. Scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Am revenit. In concluzie BMW-ul este o motocicleta buna. Atentie la sevice-ul romanesc. Am avut auto BMW si cunosc toti mecanicii de la BMW. Vinerea trecuta am asisitat la o cearta dintre client de F650 DAKAR si conducerea BMW. Omul revenea cu moto la sevice a nustiu cata oara cu defecte care nu au fost rezolvate din cauza slabei pregatiri a mecanicilor. Solutia a fost.... trimitem moto in Germania. Si bine si rau..... Dupa parerea mea BMW-ul este un TOURING si apoi ENDURO. KTM este exact invers. Acum depinde de ce vrei.... BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 (editat) Bine ati venit Dl Silvester Z. Editat Ianuarie 28, 2005 de ketemeu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EGLY Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Eu va scriu mai mult despre KTM (pentru ca la acela ma pricep) Incepind din 2004 motocicleta are doua discuri pe fata (o mai buna frinare pe sosea) si aripa "cobirita" la nivelul rotii (stabilitate mai mare la viteze mari). Marele avantaj al Adventure-ului este ca poate fii folosit si in enduro, fiind un motor foarte dinamic si cu foarte multe posibilitati de reglaj al telescopului (36 pe fata si 7 pe spate (ma refer la amortizor nu la pretensionarea arcului)) Fiabilitatea o dovedeste si faptul ca am vazut si la Barcelona - Dakar in anul acesta motoare Adventure care au pornit la clasa MARATON si au si terminat! Salut Zsolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 sint posesor de gs650 si viitor (sper) de ktm. despre ktm e clar, despre bmw nu pot spune mai mult decit s-a spus. eventual: f confortabil la drumuri mai lungi atit sosea cit si un forestier. intra si unde nu crezi ca ar putea dar e prea greu si pierzi distractia ca tra sa fii atent sa tii de el. la revizii merg si stau cu ei sa vad ce fac ca sint prastie baietii. in rest e ok, fara probleme doar ca are limitele lui in teren. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 ABS-ul este util mai ales pe carosabil alunecos cum este soseaua umeda, mazga, praful suo petele de ulei (nu se blocheaza roata, deci nu-ti fuge fata). S-a demonstrat prin testari ca pe carosabil uscat si curat (aderenta buna si constanta) distanta de franare cu ABS este mai mare decat fara (cand se blocheaza rotile). La Off Road ABS-ul te incurca, de aceea este decuplabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K_Atti Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Am si eu o parere, daca tot e discutie libera. Am testat si KTM dar mai putin, si cu BMW Dakar m-am dat o vara. Deci la capitolul KTM ADV.vs. BMW Dakar: 1: minus pt.KTM + pt.BMW = saua incomoda la KTM la drum lung (dar se poate suporta) 2:minus KTM + BMW = trepidatiile (vibratiile la motor, slabesc suruburile, si la KTM cam la fiecare 1000 km, trebuie verificate) si in rest vin plusurile la KTM si minusurile la BMW dar acestea le stiu mai bune cei de la KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 28, 2005 Share Postat Ianuarie 28, 2005 Eu am 13000 Km si nu am strans niciodata nici un surub. Vibratiile sunt din cauza ca cei de la KTM au vrut sa fie cat mai usoara si sa fie cit mai putine inertii in motor. In legatura cu ABS-ul ai incercat vreodata LA motocicleta nu la masina, sa pui o frana de urgenta. ESTE NASPA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Ianuarie 28, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2005 Ce am inteles: BMW mai mult pentru strada, iar KTM merge si pe strada si pe camp la fel de bine! Alta chestie am intrebat de BMW pentru ca am tot auzit ca ar avea motoare foarte fiabile(peste 100000km), iar voi spuneti ca ar fi cam depasite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sc11 Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 parerea mea e ca si motorul la bmw dc il intretii cum se cuvine te tine o viata. poate sint de conceptie nu prea noua, nu zic. dar din 2002 parca (de la ultima varianta de gs) nu se mai fac la aprilia, le fac ei in germania. cred ca nu motorul trebui sa fie chei de cautare si alegere. ambele sint ok. din nou - parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Ianuarie 30, 2005 Share Postat Ianuarie 30, 2005 Variantele Adventure de la KTM au mai mult accent pus pe fiabilitate fiind si mai linistite ca motoare. BMW-ul are cuplul maxim mai de jos, mai multe kg si avand rezervorul sub sa are centrul de greutate mai coborat. Toate acestea il face mai bun pentru incepatori. Pe masura ce evoluezi in priceperea de a tine un motor pe enduro ti se potriveste mai bine KTM-ul. Atentie insa ca acesta din urma este si mai inalt si oricati metri de picioare ai avea ca incepator pe enduro te vei bucura de o motocicleta mai joasa. KTM-ul in Romania are service mai bun si piese mai ieftine. E mai bun de tavaleala deci..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 KTM 640 Adventure are o autonomie mare (rezervor 28L). Rezervorul BMW-ului este destul de mic, datorita pozitionarii sub sa. Mai este si problema pasagerului. Amandoua au ceva probleme aici, dar de natura diferita. BMW-ul are o sa destul de comoda, dar amortizorul spate e slab si nu prea mai face fata si la pasager. KTM are amortizorul excelent, dar pasagerul incape cam greu pe sa... Fiecare reflecta filozofia producatorului: BMW face in general motociclete de sosea, fiabile si confortabile. Confortul ocupa un loc important la BMW. Asadar au facut o motocicleta confortabila, chiar daca asata a insemnat ceva crestere in greutate si unele componente (suspensiile) de calitate "normala". KTM face motociclete off-road de competitie. Deci au pus accentul pe calitatea sistemului de rulare si pe performanta in general. Confortul e cumva pe planul doi, dar suspensiile sunt de top, e usoara si extrem de rezistenta. Un punct in minus la KTM: instalatia electrica. Din informatiile pe care le-am strans, BMW-ul poate duce tot felul de fitze gen mansoane incalzite, vesta electrica etc. Instalatia KTM-ului este cam la limita, duce lejer un GPS si poate si mansoane incalzite dar cam atat. Asta poate sau nu sa te intereseze. Mi-am pus si eu problema alegerii intre cele doua motociclete, mult timp am fost "setat" pe BMW dar dupa ce am batut web-ul in lung si-n lat, am decis ca Adventure-ul imi trebuie. Sper sa reusesc sa-l iau anul asta... Buna reprezentare a KTM in Romania (distributie si service) a fost un motiv in plus. http://www.adventurebiker.com/ http://www.fowb.co.uk/indexBike.htm http://www.advrider.com/Bikes/Bikes.html Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 KTM = HUMMER-ul motocicletelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Ianuarie 31, 2005 Share Postat Ianuarie 31, 2005 Iar BMW-ul GS este Mercedes-ul clasa G a motocicletelor. BMW-urile sunt foarte ergonomice si rezisti mult mai multi km in seaua lor decat pe KTM-uri.Intr-adevar, daca vrei sa cari pasager+bagaje, trebuie sa-ti iei un arc+amortizor spate mai performant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.