Sari la conținut

B.M.W./E.M.W. R35


hoinar
 Share

Postări Recomandate

A trecut vremea aia cand puteai sa gasesti, la un mos de la tara, o astfel de motocicleta si eventual si la cateva milioane. Acum este mai greu de gasit. In general cei care le au cam stiu ce motocicleta au si cat ar costa in realitate. Unii chiar baga niste preturi de te nebunesc...

Gasisem un DKW 350 (ala dupa care a fost facut IJ-ul) nereconditionat, dar nu arata asa rau, nu era ruginit, dar nici bine nu arata. Se vedea clar ca trebuie reconditionat. Cerea mosu' 4500 euro pe el!

Mai tarziu am aflat de la alt mos ca nici nu mai avea multe din piesele originale fusesera inlocuite cu unele de IJ.

Acum cica a fost vandut pe bucati la niste colectionari din tara.

Daca totusi vrei sa cauti, SUCCES!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunicul meu era preot in Sangeorgiu de Padure in anii '40, si el mi-a povestit faza, ca intr-o seara, un tanar ofiter german de Blitzkrieg Divizion (stiti, cei cu motocicletele cu atas), singur, a aparut in sat. Frontul nu mai era, veneau rusii, el fugea cum a putut, dar nu mai era timp. A intrebat pe bunicul meu, daca nu este cineva in sat, la care sa ascunde, pana trec rusii, iar bunicul meu a mers cu tipul la un prieten de incredere, care stia limba germana. Ofiterul a stat la el vreo saptamana, in pivnita, pana cand a plecat armata rusa, i-a dat mancare, bautura, haine civile, etc. Cand pleca, tipul in semn de respect si multumire, i-a dat motocicleta lui (si oricum, n-a mai putut sa faca nimic cu ea). Prietenul bunicului meu a banuit ceva, ca va fi problema din asta (veneau comunistii, iar motorul - motor facut exclusiv pentru armata germana, cu mitraliera pe atas, cu tot), si a dezmembrat bike-ul total, bucatile a carat sus, in podul casei. A stat acolo timp de 50 de ani, pana la sfarsitului regimului comunist. Numai cei din familie, si prietenii cei mai apropiati au stiut despre el. In '92-'93, fiul omului a adus jos motocicleta, si au pus pe roti, nici n-au trebuit s-o restaurizeze. A pornit la prima pedala!! Tipul a avut relatii bune, a reusit sa-l inmatriculeze, iar acum umbla cu el, original 100%, cu insignele germane, cruce de fier si svastica pe atas, suport de mitraliera, etc... Are un BMW militar original, cu vreo 2-3000 de km!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ia, daca esti generos cu oamenii!!!! :cheers:

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a dezmembrat bike-ul total, bucatile a carat sus, in podul casei. A stat acolo timp de 50 de ani, pana la sfarsitului regimului comunist.  In '92-'93, fiul omului a adus jos motocicleta, si au pus pe roti, nici n-au trebuit s-o restaurizeze.

 

Dupa 50 de ani de depozitare chiar n-a ruginit nimic, nu s-a exfoliat nici un pic de vopsea...??? Ca sint procese normale.

Ma rog...restaurata sau nu, sa-l poarte sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A trecut vremea aia cand puteai sa gasesti, la un mos de la tara, o astfel de motocicleta si eventual si la cateva milioane. Acum este mai greu de gasit. In general cei care le au cam stiu ce motocicleta au si cat ar costa in realitate. Unii chiar baga niste preturi de te nebunesc...

Gasisem un DKW 350 (ala dupa care a fost facut IJ-ul) nereconditionat, dar nu arata asa rau, nu era ruginit, dar nici bine nu arata. Se vedea clar ca trebuie reconditionat. Cerea mosu' 4500 euro pe el!

Mai tarziu am aflat de la alt mos ca nici nu mai avea multe din piesele originale fusesera inlocuite cu unele de IJ.

Acum cica a fost vandut pe bucati la niste colectionari din tara.

Daca totusi vrei sa cauti, SUCCES!!!  :banana:

Si eu am gasit un anuntz pt. un auto de prin anii `30 sau `40, dar arata exact ca o gramada de fiare vechi, nu cred ca se mai putea restaura. Pretzul era aberant, si evident n-a cumparat nimeni mormanul de fiare.

Asa ca prost e cine da, nu cine cere. Dar destept este doar cel care vinde, nu cel care doar cere...

 

:cheers: :banana: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 50 de ani de depozitare chiar n-a ruginit nimic, nu s-a exfoliat nici un pic de vopsea...??? Ca sint procese normale.

Ma rog...restaurata sau nu, sa-l poarte sanatos.

E bine, sigur, ca era ruginita putin. Dar nu a trebuit sa fie restaurat. Nici macar revopsit!! Daca restaurezi o motocicleta, fiecare piesa trebuie sa fie renovata, fixata, blabla, ca sa arate bike-ul, cum a iesit din fabrica, + sa functioneaza. Revopsirea, sau schimbarea setului nu e renovare, restaurare, ci reconditionare. Tipul a luat piesele in starea cum au fost pe pod, a asamblat, si gata, motorul mergea. Full original...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasisem la un moment dat un mos prin Bucuresti care avea un Puch de 175cc de prin '36-'38. Un ciclindru, doua pistoane, cu biela in "Y". O piesa de colectie. Mosu era cam rablagit, nu mai mergea pe motor (trecuse de 75 de ani) si zicea ca vrea sa o dea unui pasionat. Motocicleta arata exact ca atunci cand era folosita de armata austriaca, mai putin vopseaua originala peste care daduse mosu cu pensula, ca altfel nu ar fi putut sa circule cu ea pe vremea comunistilor. In rest: 20.000 de kilometri, perfect intretinuta si cu mici reparatii. Ultima oara cand am vorbit cu el mi-a spus ca a luat-o fi-su si incerca sa o vanda pe sub mana unor nemti pentru vreo 5000 de euroi.

 

Dar eu cred ca mai sunt chilipiruri pentru cine cauta.

 

 

Succes,

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...