Dru Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 (editat) Incep acest topic in speranta ca o sa fie oameni care sa ma ajute. Cunostinte in primul rand. Eu sunt cam foarte incepator, mai ales in domeniul mecanicii. Desigur am fratele meu langa mine ( apropo, el are 17 ani, eu 24 ), care este un mic geniu al mecanicii. Ei, povestea a inceput acum vreo 2 ani, cand un coleg de-al lui i-a adus un motor la reparat.....MZ de 125, cu roti de enduro, in stare jalnica.....Motorul stricat, pe parcurs segmentat, merge brici , toate bune si frumoase, dar cutia de viteze blocata.... Ei, nu l-a putut face, a comunicat colegului, si ei au raspuns.....fa ce vrei cu el... Bun, uitam noi de el.... Pe mine ma apuca asa dintr-o data microbul, vreau sa imi cumpar motor, dar totusi sunt incepatorul perfect. Nici scoala facuta inca. Eh, fiecare incepe odata. Caut eu posibile motorete, si la un moment dat imi aduc aminte de motor. Acuma sunt foarte hotarat sa il refac....desigur, cu sefu de fratemiu in fruntea ostilitatilor. Am zis totusi sa cer si eu o parere. Poze cu respectivul motor incerc sa pun acuma....e prima oara, sper sa reusesc... Problema cea mai mare cu motorul e ca, (scuzati cacofonia), cutia de viteze e blocata intr-o treapta..nu stiu exact care........plus e blocata volanta (ruginita unde se prinde pe pinion) - in schimb motorul face compresie, ii bun totul.... In parerea voastra mult mai experta ca a mea cel putin, ce ziceti? Se poate face ceva cu cutia aia? Bine, desigur, o sa mai am intrebari si mai incolo. Cat despre cadru, aripi si din astea, nu e prb cu reconditionarea, deoarece lucrez la Remarul 16 Februarie in Cluj, si este masina de sablat acolo. O sa iasa mai netede ca un fund de bebelus. Sper sa imi tineti pumnii pe de-a lungul procesului de restaurare , care presupun ca va fi cat de cat anevoios. Bafta mare si sa treaca anotimpul, sa inceapa sezonul, si cu voia celui de sus sa imi iau si eu carnetul Editat Noiembrie 6, 2007 de dru_kl3in Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 MZ my ass, ce ai tu acolo ii Tula, era un topic pe la Coltul Comunistelor despre ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigh rider Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Daca e MZ e grosolan modificat . Parca nu recunosc nici motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 clar e tula... daca are cutia ca la voschod e foarte simpla treaba... ii desfaci cutia, deblochezi crichetul care a sarit peste canal si strangi harta, eventual schimbi saibe pe acolo sa nu aiba joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 Ok, recunosc, nu stiu daca e mz sau nu, inca nu am primit actele pe ea sa stiu exact. Sincer, poate fi cz, mz, tula, whatever, imi place, e fier vechi, se poate arunca la gunoi, sau poate chiar reusesc sa o restaurez si sa merg cu ea. In principiu am pus o intrebare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 iote, asta-i Mz125: /index.php?...t&id=240837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Noiembrie 6, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2007 iote, asta-i Mz125: /index.php?...t&id=240837 ok ok, imi merit soarta....puteti da cu piatra toti ce nu ati fost incepatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Nu da boierule nimeni cu piatra, stabilim deocamdata despre ce e vorba ca sa stim despre ce vorbim in continuare PS: si eu tot incepator sunt, dar ma documentez intens ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 Ok, ma scuzati, ai dreptate. Nu mi-am facut temele cum trebuie. Recunosc, nu stiam ce motocicleta este, dar aseara am stat muuuult si bine si am rascolit forumul, pana am gasit topic-ul despre tula. Aveti dreptate, este o Tula get-beget. Bun. Acuma asta nu ma face sa ii dau pace, sa nu incerc sa o restaurez. Chiar as vrea sa o vad sclipind in soare. Cat despre "Ai Tula....ai belit *ula", nu stiu ce sa zic. Sper sa nu fie asa, Tula mea sa fie exceptia de la regula aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 motorul nu e problema mare... ca e simplu, aprinderea sa-ti mearga... ca ai si pornire la buton --- Mesaj completat în 07 Nov 2007 14:52 -------------cat vrei pe motoru ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoLtZzPuB Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 e o motocicleta faina spor la restaurat. Arata bine produsul final O sa fie o placere sa umbli cu ea pe dealuri si paduri Spor la lucru! ... si nu te descuraja:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Ok, ma scuzati, ai dreptate. Nu mi-am facut temele cum trebuie. Recunosc, nu stiam ce motocicleta este, dar aseara am stat muuuult si bine si am rascolit forumul, pana am gasit topic-ul despre tula. Aveti dreptate, este o Tula get-beget. Bun. Acuma asta nu ma face sa ii dau pace, sa nu incerc sa o restaurez. Chiar as vrea sa o vad sclipind in soare. Cat despre "Ai Tula....ai belit *ula", nu stiu ce sa zic. Sper sa nu fie asa, Tula mea sa fie exceptia de la regula aia.... ai orice, ai belit *ula daca nu stii sa o repari rabdare si intrebari puse cum trebuie, fara sa incerci sa te dai mare mecanic dupa 2 segmentari si o sa ajungi un as in materie de troace 2t comuniste. trust me. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Noiembrie 7, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 7, 2007 Mai, mersi frumos, chiar ma gandesc ca o sa fie ceva de lucru. Si nu am eu impresii de mare mecanic, mai mult decat diferenta dintre o surubelnita si o cheie franceza nu stiu : Am descoperit o chestie super tare....este in bistrita "cea mai buna firma" de zincari, cromari din tara (pont de la niste clienti din cluj)....chiar as duce tobe si alte chestii sa le fac sa sclipeasca. Iar cadrul, sigur o sa il sablez. Sunt curios daca si rezervorul am sa il pot sabla... O fi prea subtire tabla? Voi ce ziceti? Cat despre piese, sa speram ca nu am nevoie de altele. (vis frumos) Revin cu poze pe parcursul reconditionarii. @CoLtZzPuB....as vrea sa circul prin oras mai mult cu ea. E usoara, si la gropile din Cluj ar fi numa buna, la ce gume are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 Salut. A trecut ceva timp de cand nu am mai zis nimica despre Tula asta mica. Ei, am fost ocupat cu alte chestii mai putin importante. Dar.....pana la urma am ajuns sa o vad din nou. Am evaluat starea ei tehnica, impreuna cu fratele meu, si ne-am dat seama ca nu e in o stare chiar asa de rea pe cum ne asteptam. Cutia de viteze se poate rezolva. Iar aia imi era cel mai mare stres. Imi lipseste in schimb o chestie... Partea de pe ghidon, unde e aprinderea de far, semnalizari. Nu stiti pe nimeni sa aiba asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.