Jump to content

Dru

Membru
  • Content Count

    248
  • Joined

  • Last visited

About Dru

  • Rank
    KUngFuBUnny

Contact Methods

  • Yahoo
    iskanderbis@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj! (there's no place like home)
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Shadow VT 600 C si Suzuki SV 650
  • Numar Moto
    BN - XX - DRU - si - BN - XX - MYH
  • Club
    None.

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Tula 250 / MZ ETZ / Suzuki GSX 600 F '94.
  • Interests
    Gamer Pasionat.
  1. Dru

    Anunturi GARAJE !

    Caut de inchiriat garaj complet, in Gheorgheni, zona Nicolae Pascaly, Bistritei, Interservisan, Actorului, Godeanu. Orice fel de info e apreciata. Multumesc.
  2. Pretul e relativ ok, avand in vedere ca piesele or fost in jur de 400 de lei. Nu ma simt furat, sincer. Is multumit ca am prins un mecanic bun, fara ifose... asta dupa ce in alta parte or inceput sa faca misto de motor, ca e de duzina, ca nu merita facut..
  3. Eu am motorul la service la Mechatronics in Cluj.. Ca si preturi nu pot sa ma pronunt, inca nu am primit scorul final (motorul e inca acolo). Daca e sa ma ghidez dupa preturile de pe Shadow, o sa ma coste ceva.. Schimb ulei + filtre(benzina, ulei, aer), schimbate garniturile culbutori pe ambii cilindri, curatat si sincronizat ambele carburatoare, plus diverse reglaje si verificari - 670 de lei.
  4. Da da, cilindrul fata. Canalul ala de evacuare era intr-adevar infundat. Bujie noua si merge. Cu ocazia asta am bagat o revizie mai ca lumea: - verificat compresie - 100% in parametri, - jocuri la supape (cilindrul fata ok, cilindrul spate cam la limita superioara - schimbam pastilele), - distributie - ok - rulmenti roti + jug - servisare furca (semeringurile invechite, si putin crapate) - filtru de aer (cel vechi cred neschimbat de la primul proprietar din italia, dupa cum arata)
  5. Hello. Care a mai patit sa ii mearga intr-un cilindru, si cand se scoate bujia sa ii fie ruginita? Bujie noua, maxim o luna de folosinta.
  6. Mersi, urmeaza sa ma bag mai tare in motorul asta cu banii, de luna viitoare. Luna asta inca fac upgrade de suspensii si frane la masina, plus ca abia am scos Shadow-ul de la revizie. Ulei si bujii am noi, placute frana fata spate si discuri in stare foarte buna, cauciucuri cam 50%.. Alte probleme care apar la modelul asta mai sunt? Pe lista de facut pana acum am rulment roata fata uzat, garnituri furca invechite si cu inceput de crapaturi, rulmentul de la furca pare de asemenea sa fie uzat. Ma gandesc la furtune de frana noi... alte sugestii?
  7. As adauga, daca se poate: - ulei motor, filtre (benzina, ulei, aer), lichid de frana, lichid de racire, ulei furca, bujii!!!!!! - poti sa schimbi uleiul de furca relativ usor dar daca vrei sa schimbi si semeringurile atunci e mai complicat.. o servisare furca ii in jur de 2 300 de lei, mai bine o duci la un mecanic, sunt cateva sute de miligrame de ulei per telescop + garniturile. La al meu shadow am o parte din filtre scoase din toba si suna super bine.
  8. Motorul are 30.800 de km reali. Asta stiu sigur, pt ca am acte doveditoare de service-uri facute in italia pana sa ajunga motorul la fratele meu. Fratele meu l-a cumparat de la un prieten de-al lui, roman, direct din italia, nu prin vreun samsar sau firma de profil. 2 proprietari anteriori, 1 italian si romanul de mai sus. Saracul motor mai mult a stat pe dreapta dupa primul proprietar, pt ca romanul s-a insurat si dupa insuratoare nu l-a mai pornit cativa ani buni. De acolo si pretul de achizitie la care l-a luat fratele meu (600 de euro in 3 rate) Multumesc de sfaturi.
  9. Te rog sa pui o poza si eventual sa spui cum ai reusit sa il instalezi. Mersi fain. LE: eventual imi poti da un link, sa vad si eu despre ce e vorba?
  10. Salutare umbraci. Revin cu o intrebare care am mai pus-o si acum vreo 2 ani, fara raspuns. Are careva un kilometraj original de Shadow de vanzare? Al meu l-a spart cineva iremediabil, si kilometrajul cu care ma descurc de 4 5 ani merge doar pana la 130, plus ca-i lipseste becul de side stand si de faza lunga. M-am tot uitat pe olx/okazii s.a.m.d, si n-am avut noroc. Singura optiune pare a fi unu aftermarket de pe ceva site-uri din america, si m-ar duce catre 100 de dolari. Multumesc. P.S. si offtopic : am Shadowul asta de 9 ani, impliniti in aprilie, si inca nu m-am s
  11. Salutare. Recent m-am trezit proprietar de SV 650. First gen, '99.. Un soi de ocazie, sa zicem.. Motorul l-am preluat de la fratele meu, cand a plecat in italia. Merge super bine, trage superb. Vreo 30.000 de km doar, stare generala buna. Un rulment ar trebui schimbat, eventual servisata furca, dar alea sunt oricum planuite pt urmatoarea luna. O singura problema am pe care nu stiu cum sa o abordez. Din ce citesc pe ici pe colo, cica ar fi o problema comuna. Sau dupa cum mi s-a spus la un service: o non-problema. Imi clantane lantul de la distributie, la pistonul din fata. Pr
  12. In esenta ai nevoie de 2 suporti de metal pe parti, ce se prind de bascula, sau de aripi, sau de sissy bar. Suportii astia se pun ca sa nu iti balangane gentile liber pe aripi. Ceva de genul arata. Asta ii un model mai frumos, cu prindere de sissy bar. https://www.louis.de/artikel/abstandhalter-satteltaschenhalter-fuer-honda-vt-600-c-shadow/10024300?filter_bike_id=0272&list=124047981&filter_article_number=10024318 Daca zici ca stai in germania, e simplu. Dai o fuga pana la louis sau la polo motorrad si te ajuta oamenii sa-ti iei suportii potriviti pt motor si pt gentile ce le ai
  13. Sa-ti traiasca. Eu o am pe-a mea din 2007 si sunt foarte multumit. (in afara de consumabile nu am avut probleme majore) O singura chestie de care sa tii cont: are tendinta de a pierde fata. Din proprie experienta iti spun, ia curbele cu atentie.
  14. Buna ziua colegi. Asa din greseala, sau vreun noroc chior, nu aveti careva vreun kilometraj de shadow pe care sa nu il folositi? Piesa noua, piesa veche, de pe dezmembrare, nu prea conteaza. Ideea e sa functioneze. Mie mi-a spart iremediabil cineva kilometrajul acum cativa ani, si am folosit unul ce se potrivea, dar nu chiar 100% (fara senzor cric, km pana la 130 la ora doar, peste se da acul peste cap.) In esenta functioneaza si asta la fel de bine, doar ca imi vopsesc motorul + fac ceva modificari si as face o treaba buna pana la capat. Daca stiti careva ceva, sau aveti vreunul
×
×
  • Create New...