Dany_s_v Postat Noiembrie 19, 2007 Share Postat Noiembrie 19, 2007 am o honda cb 400n si vreau sa stiu de ce daca scot fisa de la bujie piston stang motorul merge normal .e normal?ea fuge cu 130 fara probleme porneste usor dar ma sperie chestia asta cu fisa .bujia da scanteie buna am si inversat bujiile nimic .cine stie va rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_s_v Postat Noiembrie 19, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2007 da mai multe amanunte : cum adica merge normal? , inainte cum mergea ? ce culoare aveau bujiile? ce fise folosesti? carburatia este reglataa ,curatata? ok carburatoarele le-am desfacut si le-am curatat cu toate ca au fost destul de curate ,bujia din stanga intradevar are o culoare neagra umeda chiar si cea din dreapta este maronie deci ok ..cred ,iar fisele sunt de doa tipuri dar nu stiu exact ce tipuri doar ca atunci cand am inversat bujiile nu a intrat una decat dupa ce am desfacut piulita di capatul bujiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 pai cilindrul stanga nu iti merge bine din start. pierzi ulei, e amestecul prea bogat sau nu mai are compresie . Si da, e normal cum zici tu. cand departezi un pic fisa de bujie, lasand-o totusi sa descarce printr-un arc pe varful bujiei, scanteia e mai puternica si strapunge depunerile de pe bujie si aprinde amestecul. Insa cu cat cresti distanta, scanteia mai puternica iti va arde instalatia de aprindere: cdi, bobine, fise, bujii. verifica compresia, carburatia. dc nu e de la astea, atunci e de la ungere. eu zic totusi sa mergi la un service bun. pot fi si alte cauze, insa eu ti le spun pe cele mai frecvente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Daca merge 130 indeamna ca in sarcina merg ambii cilindri. In concluzie doar in zona relanti-ului merge doar cil drept.Cauze ar putea fi asa cum s-a mai spus compresia (in primul rand verifica jocul supapelor la rece 10 sutimi adm si 14 sutimi evacuare) carburatie defectuoasa (nivel sau reglaje) fiind un motor cu defazaj 360 grade ar trebui sa sune precum un boxer Daca il accelerezi se aude cand porneste cil stang? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_s_v Postat Noiembrie 20, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2007 va multumesc cred ca am rezolvat-o cu ajutorul lui mao-san care mi-a spus pasii ce trebuie sa-i fac .azi am umblat la reglaje la carburatoare si ...culmea la relantii aceeasi poveste insa in sarcina e ok am desfacut bujia cu pricina dupa vreo 10 km de alergat si era rosiatica si electrodul din mijloc albicios spre gri.deci cred ca totusi e varianta ca dupa o anumita turatie sau sarcina pleaca stangul fum nu mai scoate nici cand e rece ma gandesc la niste reglaje de sincron dar in zona unde stau nu exista service moto incerc cu sfaturile voastre sa o rezolv si pe asta inca o data multumesc si mai astept opinii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 masoara compresia: (cu acceleratia maxim bujiile scoase si puse la masa pt descarcare) ar trebui sa se incadreze 10-14 bari daca ai mai putin verifica jocul culbutori la motor rece (in pct mort superior 10 sutimi adm si 14 sutimi evacuare) daca jocurile se incadreaza in parametrii de mai sus urmeaza sa verifici carburatoarele. Verifica nivelul in pahare cu ajutorul unui tub transparent fixat pe stuturile drenaj in partea inferioara a camerelor de nivel (paharelor) si condu tubul in sus dupa care desurubeaza surubul drenaj si da drumul benzinei -porneste motorul .Nivelul ar trebui sa fie + - 1mm fata de garnitura dintre pahar si corpul carburatorului. Inaltimea plutitoarelor fata de corpul carb fara a apasa arcul cuiului poantou este 15,5 mm Deschiderea INITIALA reglajului a surubului amestec prescrisa de fabricant este 1,5 rotatii dar e posibil sa necesite mai putin sau mai mult(pt reglaj corect mai bine apelezi la un service dotat cu ce trebuie -colortune ,analizor CO etc) Poti verifica vizual o data demontate carburatoarele daca clapetele au aceeasi deschidere -reglaj brut(se urmareste care gaura emulsie relanti-sunt vreo 4- e obturata de clapeta si in ce masura) Dupa care poti pune vacuumetrele si sincroniza -reglaj fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_s_v Postat Noiembrie 20, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2007 unde pot gasi manometru pt masurarea compresiei sau cu ce altceva pot verifica ?si vacuumetre se gasesc in marketuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 Salut.Schimba bujiile ,cea care este umeda si mai neagra nu lucreaza corect.Nu umbla la carburatie daca nu ai mai facut acest lucru poti sa o dereglezi mai rau.Daca stai in Bucuresti dute la Honda si ia bujii in general cele de la louis sunt proaste.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_s_v Postat Noiembrie 21, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2007 salut fratilor va multumesc pt sfaturi cu ajutorul vostru am rezolvat-o...a fost din nivel am facut nivelul ca la carte si acum abia tin caii de haturi.merge ca noua cu stima si aveti grija de voi !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 Ma bucur ca te-ai descurcat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.