g.chivu Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 sal.....cand probabil toata lumea calareste pe soarele asta frum de nov, eu stau in fata calc pt ca.....(si acum vine problema).......mi-am pornit motorul regulamentar dupa 7 zile de poaie cu shocu la max, in jur d 1000 de turatii, si n-am avut rabdare sa se incalzeasca....si am pornit(k bou)....si cand am bagat a2a si am accelerat mi-a murit motoru, era k la pornire cu shocu la max tras.......am mai tot incercat. mentionez k am benzina, baterie sau cheia in contact......... astept cu mai multa caldura decat afara o rezolvare. merci mult!.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matei_matei Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 (editat) sal.....cand probabil toata lumea calareste pe soarele asta frum de nov, eu stau in fata calc pt ca.....(si acum vine problema).......mi-am pornit motorul regulamentar dupa 7 zile de poaie cu shocu la max, in jur d 1000 de turatii, si n-am avut rabdare sa se incalzeasca....si am pornit(k bou)....si cand am bagat a2a si am accelerat mi-a murit motoru, era k la pornire cu shocu la max tras.......am mai tot incercat. mentionez k am benzina, baterie sau cheia in contact......... astept cu mai multa caldura decat afara o rezolvare. merci mult!.......... ca s fie mai eficienta treaba, mentionez eu ca nenea de mai sus are cbr 600 f din 96... asa, ca uitase sa zica Editat Noiembrie 22, 2007 de matei_matei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 ...am mai tot incercat... pai si ce s-a intamplat cand ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian_me Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 problema asta am avut o si eu , dar nu chiar la fel( putin mai cald afara, si fara soc la maxim),(cam ciudat ,nu mi s a recomandat de catre nimeni sa trag soc la maxim,plus de asta urca foarte mult in ture fiind si rece nu cred ca e bine),dupa parerea mea, l ai inecat zdravan,eu l a fel am facut, cu soc, neincalzita,m am apucat sa accelerez putin, buf a murit, dau l a contact si putin gaz, car car .. buf,iau socu... nimic, si am incercat si se auzea doar alternatorul,....in concluzia situatiei am dat rezervoru filtru si alte cele , am scos bujiile si ghici bujiile afumate si benzinate, ( fostu propietar nu s a ocupat) daca ai bujiile prea vechi, trebuie sa le schimbi neaparat.A si nici o data sa nu mai faci greseala de a acceclera cand e rece si cu socul tras.motor pe carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuvila Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 sal.....cand probabil toata lumea calareste pe soarele asta frum de nov, eu stau in fata calc pt ca.....(si acum vine problema).......mi-am pornit motorul regulamentar dupa 7 zile de poaie cu shocu la max, in jur d 1000 de turatii, si n-am avut rabdare sa se incalzeasca....si am pornit(k bou)....si cand am bagat a2a si am accelerat mi-a murit motoru, era k la pornire cu shocu la max tras.......am mai tot incercat. mentionez k am benzina, baterie sau cheia in contact......... astept cu mai multa caldura decat afara o rezolvare. merci mult!.......... acelasi drac a fost si la mine ...(i am shimbat bujiile dupa foarte multe rasuciri de crichet si surubelnita )...si acum o ia la sfert de cheie ...deci schimbai bujiile,ar m ai tre sa verifici daca i carbu reglat ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.