emylyo Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 O sa ne plimbam pe A2 si o sa iesim si pana la Calarasi la bac si posibil si un pic de aer la Silistra.DacA SUNT AMATORI 0727364388. --- Mesaj completat în 24 Nov 2007 08:41 -------------Hai baietii !Deja vor pleca spre noi din Brasov,Ploiesti,Targoviste!Se anunta vreme buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumy Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 salut!ce ai stabilit cu ei? unde va intalniti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Cu tine cred ca am vorbit la telefon.La Drajna ma intalnesc cu ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumy Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 da cu mine ai vb la tel.ei stabilil cam la ce ora?eu am vb cu cineva din targoviste,dar nu vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Ceata si umezeala nu au permis iesirea.Incercam maine poate suntem mai norocosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 si maine s-a anuntat aceeasi vreme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 eu am fost pana la Alexandria ...cam de la 30km de Alexandria a inceput cu ceata serioasa . Alexandria e mai departe de Dunare decat Calarasi. concluzia: nu frigul ne strica distractia toamna/iarna, ci ceata si inghetul. Uite de aia era bine sa ma fi facut mama in spania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...