BugsBunny Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Salut ma numesc Teodorescu Mihai sunt din Cluj-Napoca , am 43 ani , sunt inginer agronom si am 2 copiii, ma bucur ca exista un forum ca acesta si pot sa va spun ca citesc demult topicurile cu mult interes VA SALUT PE TOTI!, m-am hotarat sa imi fac cont deoarece a aparut o dilema :doresc sa cumpar un scooter pt oras pt ca cu masina nu ma mai descurc am ales un Aprilia sr50 r de pe united motors am trimis un email la ei dar de 3 saptamani nu primesc nici un raspuns , nu am cum sa ajung la reprezentanta sa discut cu ei,ar fi vreo varianta de a cumpara scuterul fara sa fac un drum pana la bucuresti sau imi poate da cineva o solutie cum pot sa il iau nou din cluj , vreo reprezentanta ? Va multumesc , Teodorescu Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Salut ma numesc Teodorescu Mihai sunt din Cluj-Napoca , am 43 ani , sunt inginer agronom si am 2 copiii, ma bucur ca exista un forum ca acesta si pot sa va spun ca citesc demult topicurile cu mult interes VA SALUT PE TOTI!, m-am hotarat sa imi fac cont deoarece a aparut o dilema :doresc sa cumpar un scooter pt oras pt ca cu masina nu ma mai descurc am ales un Aprilia sr50 r de pe united motors am trimis un email la ei dar de 3 saptamani nu primesc nici un raspuns , nu am cum sa ajung la reprezentanta sa discut cu ei,ar fi vreo varianta de a cumpara scuterul fara sa fac un drum pana la bucuresti sau imi poate da cineva o solutie cum pot sa il iau nou din cluj , vreo reprezentanta ? Va multumesc , Teodorescu Mihai mai trimite-le mailuri ... poate poate or raspunde !!! ps : SR 50 r ... buna alegere bafta la achizitionare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...