Nartik Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Am deschis topicul acesta pentru a afla cateva informatii...Ma gandeam sa reconditionez un Piaggio Ciao si vroiam sa aflu niste etape pt. vosire...Ce trebuie facut..cum trebuie tratat metalul...Ce vopsea de calitate este(la tub)ca altfel nu am cum sa o aplic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Sal vopselele din tub sunt bune dar nu dau asa o stralucire ca cele date cu pistolul.Dar am vopsit motorul unui prieten asa si a iesit bine si mobra la fel lam vopsit si sunt multimit.Cel mai bun rezultat o obtii cu in pistol de vopsit un compresor si o cutie de vopsea de oricare nu neaparat auto.Pentru moped pe carel am acuma am luat vopsea de la ambient nu de auto pentru metale si cu echipamentul care trebuia am reusit sal vopsesc si a esit mult mai lucios decat mobra.Ca sa pergatesti suprafata de vopsire este de preferat sa dai jos toata vopseaua dar nu neaparat de pe mobra lam curatat pana la metal gol cat am putut de pe mopedul meu si al amicului meu am doar zgariat suprafata cu o hartie abraziva (smirgel daca vrei sai zici asa) incepand cu 300 si treptat spre 500 ca sa elimin toate neregualitatile.Unde ai dat jos vopseaua nui problema ca la final inainte de vopsire vei da cu grund ce ii va ofera o suprafata mai aderenta pentru vopsea dar numai in locul unde numai e vopsea.Binenteles ca inainte sa dai cu vopsea,grund se degreseaza suprafata cu diluant sau benzina(de preferat diluant).Dupa ce sa uscat grundul poti sa dai cu vopsea din tub si este de preferat macar 2 straturi.Sa nu incerci sa acoperi intreaga suprafata din primul strat ca primul strat nu trebuie sa fie groasa.Dupa cat timp scrie pe tuburi poti da aldoilea strat incepi cu locurile unde nai acoperit din primul strat si il termini cu locurile unde ai dat.Daca vrei pentru un luciu si o rezistenta un pic mai buna poti da si al treilea strat nu foarte groasa doar sa fie acolo avantajul a 3 straturi este ca dacal zgari un pic putin polish si nu se va observa.Iti recomand sa nu vopsesti cand afara ploua pentru ca te poti trezi cu pete sub vopsea in timp binenteles si nici sa fie prea frig nici cald.Prea frig si vopseaua nu se usuca destul de bine prea cald si vopseaua se usuca prea repede sa fie cam intre 15-25 grade.Daca mai ai alte intrebari ma poti intreba pana atuncea bafta la renovare si sper ca produsul finit sa iasa cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nartik Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Sal vopselele din tub sunt bune dar nu dau asa o stralucire ca cele date cu pistolul.Dar am vopsit motorul unui prieten asa si a iesit bine si mobra la fel lam vopsit si sunt multimit.Cel mai bun rezultat o obtii cu in pistol de vopsit un compresor si o cutie de vopsea de oricare nu neaparat auto.Pentru moped pe carel am acuma am luat vopsea de la ambient nu de auto pentru metale si cu echipamentul care trebuia am reusit sal vopsesc si a esit mult mai lucios decat mobra.Ca sa pergatesti suprafata de vopsire este de preferat sa dai jos toata vopseaua dar nu neaparat de pe mobra lam curatat pana la metal gol cat am putut de pe mopedul meu si al amicului meu am doar zgariat suprafata cu o hartie abraziva (smirgel daca vrei sai zici asa) incepand cu 300 si treptat spre 500 ca sa elimin toate neregualitatile.Unde ai dat jos vopseaua nui problema ca la final inainte de vopsire vei da cu grund ce ii va ofera o suprafata mai aderenta pentru vopsea dar numai in locul unde numai e vopsea.Binenteles ca inainte sa dai cu vopsea,grund se degreseaza suprafata cu diluant sau benzina(de preferat diluant).Dupa ce sa uscat grundul poti sa dai cu vopsea din tub si este de preferat macar 2 straturi.Sa nu incerci sa acoperi intreaga suprafata din primul strat ca primul strat nu trebuie sa fie groasa.Dupa cat timp scrie pe tuburi poti da aldoilea strat incepi cu locurile unde nai acoperit din primul strat si il termini cu locurile unde ai dat.Daca vrei pentru un luciu si o rezistenta un pic mai buna poti da si al treilea strat nu foarte groasa doar sa fie acolo avantajul a 3 straturi este ca dacal zgari un pic putin polish si nu se va observa.Iti recomand sa nu vopsesti cand afara ploua pentru ca te poti trezi cu pete sub vopsea in timp binenteles si nici sa fie prea frig nici cald.Prea frig si vopseaua nu se usuca destul de bine prea cald si vopseaua se usuca prea repede sa fie cam intre 15-25 grade.Daca mai ai alte intrebari ma poti intreba pana atuncea bafta la renovare si sper ca produsul finit sa iasa cum vrei. Mersi frate pt. informatii se pare ca nu trebuia neaparat sa deschid un topic dar in fine. Asi prefera cu tub pt. ca n-am de unde sa iau pistol de vopsit..cum ar trebui sa fie locul in care il vopsesc?? afara/inauntru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Eu mereu afara am vopsit vara, singurul necaz era ca veneau gandaci si injuram de 14 ori ca cum le dadeam jos ramanea urma fiind vopseaua proaspata.Totusi in caz ca vine o insecta mica incearca sal dai jos cu unghia si la urmatorul strat te rogi sa nu urce in acelas loc un gandac.Ar fi mai bine intrun loc inchis si ventilat ca doar sunt vaporii toxici din tub acuma vezi tu unde vei putea vopsii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nartik Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Frate in cat timp se executa toata operatia aceasta? Plasticele nu se pot fopsi si ele? Pe la ce gen de magazine gasesc o sufa de frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Misterio Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Am deschis topicul acesta pentru a afla cateva informatii...Ma gandeam sa reconditionez un Piaggio Ciao si vroiam sa aflu niste etape pt. vosire...Ce trebuie facut..cum trebuie tratat metalul...Ce vopsea de calitate este(la tub)ca altfel nu am cum sa o aplic.... Eu iti recomand sa te duci la un vopsitor!Interesant sfat ti-a dat @madendre si sunt convins ca a fost foarte bine intentionat dar :Suprafata nu se degreseaza cu diluant ,vopsea ,acetona sau ce mai tampenii am mai auzit eu pana acum...se degreseaza cu degresant facut special pentru asa ceva!).Dupa ce sa uscat grundul -tre sa dai cu abraziv..si dupa sa dai cu fuller..poti sa dai direct cu fuller doar daca e grund care iti permite ud pe ud..Dupa cat timp scrie pe tuburi poti da aldoilea strat incepi cu locurile unde nai acoperit din primul strat si il termini cu locurile unde ai dat-pai cum vine asta fratele meu?Straturile se dau in asa fel incat sa acoperi uniform tot..nu exista zone dinastea unde nu ai dat bine in prima mana,Daca vrei pentru un luciu si o rezistenta un pic mai buna poti da si al treilea strat nu foarte groasa,Daca nu dai "foarte gros" ramane gazat sau coaja de portocala..cam atat am in mare de obiectat...sfatul meu e sa te duci la cineva sa iti faca o lucrare profi,daca vrei sa faci tu pregatirea ..ca sa nu faci greseli si sa ai probleme la vopsit da-mi pm si iti raspund cu placere! Ps:@madendre -Sa nu te simti ofensat, chiar nu am avut nici o intentie sa te jignesc sau ceva,erau doar niste observati facute sa nu munceasca omu de doua ori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nartik Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 Eu iti recomand sa te duci la un vopsitor!Interesant sfat ti-a dat @madendre si sunt convins ca a fost foarte bine intentionat dar :Suprafata nu se degreseaza cu diluant ,vopsea ,acetona sau ce mai tampenii am mai auzit eu pana acum...se degreseaza cu degresant facut special pentru asa ceva!).Dupa ce sa uscat grundul -tre sa dai cu abraziv..si dupa sa dai cu fuller..poti sa dai direct cu fuller doar daca e grund care iti permite ud pe ud..Dupa cat timp scrie pe tuburi poti da aldoilea strat incepi cu locurile unde nai acoperit din primul strat si il termini cu locurile unde ai dat-pai cum vine asta fratele meu?Straturile se dau in asa fel incat sa acoperi uniform tot..nu exista zone dinastea unde nu ai dat bine in prima mana,Daca vrei pentru un luciu si o rezistenta un pic mai buna poti da si al treilea strat nu foarte groasa,Daca nu dai "foarte gros" ramane gazat sau coaja de portocala..cam atat am in mare de obiectat...sfatul meu e sa te duci la cineva sa iti faca o lucrare profi,daca vrei sa faci tu pregatirea ..ca sa nu faci greseli si sa ai probleme la vopsit da-mi pm si iti raspund cu placere! Ps:@madendre -Sa nu te simti ofensat, chiar nu am avut nici o intentie sa te jignesc sau ceva,erau doar niste observati facute sa nu munceasca omu de doua ori! Da frate pot sa ma duc la un vopsitor..dar nu am cum..scuterul e a lu bunicamiu n-am cum sa il plimb asa de des pana la oras...Vreau sa il vopsesc eu pt. ca asa mai inveti una alta + ca si vopsitorul iti cere bani...vreau sa ii fac o reconditionare subtila (si asa ca bunicamiu nu il mai foloseste) nu vreau sa il fac de fite...multumesc de sfaturi si cand o sa ma apuc de treaba o sa mai vorbim in privat pt. niste sfaturi si alea alea.. Asfalt uscat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madendre Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Stai linistit nu ma simt ofensat defapt am invatat si eu un lucru bun (se degreseaza cu degresant facut special pentru asa ceva)eu am folosit diluant care pe momentele acelea erau bune si au functionat pana acuma dar e mai bine cu solutia aceea.Faza cu primul strat iti zic eu ca sunt locuri in care e greu sa pui vopsea in locuri inguste si sa nui curga vopseaua cum am patit eu mai bine da cum poate de bine primul strat totusi CBRhonda cum ai zis ca e mai bine sa dea pe toata suprafat e adevarat asta daca ii schimba culoarea atuncea obligatoriu pe toata suprafata. Si sa raspund la intrebarea ta Nartik pe plastic se poate da,dar nu cu vopsea obisnuita pentru ca se crapa in timp si se duce jos.La moped am vopsit in vara asta plasticurile erau albe si leam facut negre pana acuma a sarit jos pe langa suruburi cum tot umblam la motor si trebuia sa le dau jos.Eu lam vopsit cu vopsea normala acelas tip cu care am vopsit si cadrul.Plasticul lam dat cu hartie abraziva porma diluant sal degresez si a urmat vopseaua.Motorul spalam cam odata la 2 saptamani si a rezistat dar sunt vopsele speciale pentru plastic sau ai putea face sa le vopsesti tot asa cum vopsesti motorul si cand sare mai retusezi un pic cu o pensula subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) da ce naiba bai fratilor de lac la tub n-ati auzit ? eu am reconditionat jantele la ticou lu' nevastamea dupa 3 straturi de vopsea am dat cu lac si a iesit super sa vezi ce luciu a iesit Editat Noiembrie 28, 2007 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.