myhay1208 Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Salutare ! Sunt nou pe aici si nu stiu daca am postat corect , si e posibil sa se mai fi raspuns la ceva ce as dori eu sa intreb . dar vreau sa imi raspundeti si mie clar . Intrebarea mea e urmatoarea : Am calat motorul din greseala si vreau sa stiu se mai poate face ceva ? Singurele piese care prezinta urma sunt cilindrul si camasa ( nu stiu exact cum se numeste pt ca nu ma pricep asa de bine) . in rest totul e ok in motor, nici o alta zgarietura ... va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) Salutare ! Sunt nou pe aici si nu stiu daca am postat corect , si e posibil sa se mai fi raspuns la ceva ce as dori eu sa intreb . dar vreau sa imi raspundeti si mie clar . Intrebarea mea e urmatoarea : Am calat motorul din greseala si vreau sa stiu se mai poate face ceva ? Singurele piese care prezinta urma sunt cilindrul si camasa ( nu stiu exact cum se numeste pt ca nu ma pricep asa de bine) . in rest totul e ok in motor, nici o alta zgarietura ... va multumesc! pai schimbi camasa si pistonul (cu tot cu segmenti si rulment).. cam atat (zic eu..) Editat Decembrie 3, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Salutare ! Sunt nou pe aici si nu stiu daca am postat corect , si e posibil sa se mai fi raspuns la ceva ce as dori eu sa intreb . dar vreau sa imi raspundeti si mie clar . Intrebarea mea e urmatoarea : Am calat motorul din greseala si vreau sa stiu se mai poate face ceva ? Singurele piese care prezinta urma sunt cilindrul si camasa ( nu stiu exact cum se numeste pt ca nu ma pricep asa de bine) . in rest totul e ok in motor, nici o alta zgarietura ... va multumesc! in afara de cele 2 peise (camasa si piston) nu prea cred ca avea ce sa se strice ! cred ca ar trebui sa fii mai explicit ... " prezinta urme" ... adica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 'din greseala"....afla intii de ce s a calat...daca stii ..ok...schimba cilindru,piston,segmenti,si rulmentii daca ai mai mult de 6-7 mii km...nu uita sa pui garnituri noi la cilindru+chiuloasa...ai grija la rodaj..eventual da i mai mult ulei...si nu o forja aprox 500km...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Pai am zgariat cilindrul si camasa . Am mers cam 10 km fara ulei . in rest totul este in stare buna de functionare . aveti idee cat ma costa o camasa si un piston ? Setul calat daca se poate spune asa e de la MALOSSI . parca e de 80 cc nu stiu exact . Si de unde pot face rost de o curelusa pentru pompa de ulei ? din cauza curelei a cedat motorul . Are vreo 2200 km parcursi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ce jucarie ziceai ca ai??arata cumva asa cureaua de la pompa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 Da aia cred k e cureaua ca alta nu am mai vazut pe acolo( in afara de cea mare de transmisie) . Si inca ceva ... am gresit knd am zis k am 2200 de km .. am 20200 km. Cat despre model , e un ZIP de la piaggio cu motor NSL1M de 49,4 cc initial. Eu l-am primit cu un set malossi de 80 cc ... nu am apucat sa merg prea mult cu el asa k am ajuns decat la 60 de km/h ... Si cam cat ma costa cureaua aia ? Eu vreau sa stiu daca se mai poate face ceva cu setul de 80 cc ca sincer imi pare rau ca l-am stricat . in orice caz am setul original si o sa il pun pe ala dar pierd putere , viteza ... Astept si eu raspuns . Mulumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 pentru ca ai 20200 km trebuie sa schimbi si rulmentii...cureaua e in jur la 10euro...esti din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 Nu sunt din Bucuresti . Sunt din targoviste si pe acolo nu prea amauzit de service pt scutere dar o sa mai caut . Dar nu ar fi o problema daca as stiu unde pot sa o gasesc in bucuresti ca as veni daca nu reusesc nimic pe la mine pe aici . Si la ce rulmeti te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Nu sunt din Bucuresti . Sunt din targoviste si pe acolo nu prea amauzit de service pt scutere dar o sa mai caut . Dar nu ar fi o problema daca as stiu unde pot sa o gasesc in bucuresti ca as veni daca nu reusesc nimic pe la mine pe aici . Si la ce rulmeti te referi ? salut,culrelusha aceea este exact cum s-a spsu mai sus aproximativ 10 e si o gasesti la piaggio ( in buc ) ,suni la ei 0213116172 si vezi daca au pe stoc si intrebi daca pot sa-ti trimita prin curierat ( care costa in jur de 15 ron ) . in legatura cu setul eu zic sa incerci ceva inainte sa-l schimbi : pune ulei in rezerov in functie de cata benzina aproximezi ca ai si anume pui 20 ml la 1 l benzina ,dupa ce ai facut asta scoti bujia si pui cu o siringa vreo 5-10 ml ulei .dupa care pornesti motorul . da-mi un beep pe 0726768993 ( te sun eu inapoi ) sa-mi spui cum merge . unui prieten de-la meu i s-a intamplat acelasi lucru si inca mai are setul respectiv insa la tin ee nasol ca ai mers mult fara ulei ORICUM INCEARCA CE TI-AM SPUS FIINDCA NU AI NIMIK DE PIERDUT .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 Uite cam asa arata cilindrul . Poate ca in poza pare ca e mai zgariat decat in realitate . Imediat cum imi iau cureaua o sa incerc cu setul de 80 cc . Dar se va pierde ceva putere si viteza nu ? Si inca ceva ... daca il pun pe asta trebuie sa schimb segmentii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Uite cam asa arata cilindrul . Poate ca in poza pare ca e mai zgariat decat in realitate . Imediat cum imi iau cureaua o sa incerc cu setul de 80 cc . Dar se va pierde ceva putere si viteza nu ? Si inca ceva ... daca il pun pe asta trebuie sa schimb segmentii ? Ala e pistonul si nu e asa de zgariat. Eu am mers cu un piston mai zgariat ca asta, insa aveam segmentii ok. Ai tai arata cam rau, incearca sa vezi cum iti va merge motorul cu ei si daca merge greu si scoate mult fum schimba-i! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 imi pare rau ca le cam incurc , nu prea ma pricep la motoare asa de bine . Deci pistonul e bun , asta inseamna k imi iau segmenti . Sper ca in cel mai scurt timp o sa rezolva problema si o sa va spun si cum merge scuterul dupa ... daca mai sunt ceva probleme si nu prea sunt eu sigur o sa intreb intai pe voi ca nu vreau sa stric ceva pe acolo ... multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 scoterul tau are ceva km parcursi asa ca eu te sfatuiesc sa schimbi si rulmentii de la ambielaj..mai ales ca nu au avut ungere ..cei 10km...daca il desfaci verifici si ambielajul(chiar daca se invirte acum)...preferi sa ti mearga acum...dar nu te poti baza 100%..poate sa ti pice oricind...gaseste un prieten..care se pricepe cit de cit...referitor la set...mai bine stringi un banut...pina in primavara...si ti cumperi altul...parerea mea...DAI UN BAN DAR STAI IN FATA gindeste te daca merita sa muncesti de doua ori...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Pai o sa iau alt set dar pana cand voi avea banii necesari il tin pe asta asa cum o mai merge daca mai merge . Prefer sa pun intai intrebari decat sa umblu direct la el . Ma pricep nitel la si la mecanica , deci as putea sa il fac si eu dar cum am zis mai sus , prefer sa intreb intai decat sa imi bag eu nasul si sa fie mai rau . acum scuterasul meu saracu e desfacut , de vreo 1 saptamana ca m-am gandit ca nu mai are rost sa montez la loc totul cat timp nu am toate piesele . Mersi pt sfat loza . abia astept sa il fac ... dar acum sper ca si vremea va fi mai buna sa dau o tura sa vad cum merge . si inca ceva , scuzati-ma daca e cumva off topic , la ce viteza maxima sa ma astept de la setul de 80 cc? Editat Decembrie 8, 2007 de myhay1208 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Pai o sa iau alt set dar pana cand voi avea banii necesari il tin pe asta asa cum o mai merge daca mai merge . Prefer sa pun intai intrebari decat sa umblu direct la el . Ma pricep nitel la si la mecanica , deci as putea sa il fac si eu dar cum am zis mai sus , prefer sa intreb intai decat sa imi bag eu nasul si sa fie mai rau . acum scuterasul meu saracu e desfacut , de vreo 1 saptamana ca m-am gandit ca nu mai are rost sa montez la loc totul cat timp nu am toate piesele . Mersi pt sfat loza . abia astept sa il fac ... dar acum sper ca si vremea va fi mai buna sa dau o tura sa vad cum merge . si inca ceva , scuzati-ma daca e cumva off topic , la ce viteza maxima sa ma astept de la setul de 80 cc? 80 cc pe ZIP ... un scuter micut , asteapta-te in primul rand la demaraj !!! viteza ... mult peste cat o sa mergi tu scuterashul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 Mitza nu inteleg la ce te referi , daca mai esti pe forum raspunde si mie mai clar... demaraj stiu ca are , imi zicea unchiul meu care l-a adus k s-a ridicat pe o roata dar nu prea cred , e posibil ? motorul initial de 49 cc are 2,9 kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 daca pui setul ala...prajit..nu te astepta la prea mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 Pai am de gand sa il pun pe ala , vad cum se comporta si daca vad ca nu prea functioneaza cum trebuie trec la 49 cc:D...asta e ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 Mitza nu inteleg la ce te referi , daca mai esti pe forum raspunde si mie mai clar... demaraj stiu ca are , imi zicea unchiul meu care l-a adus k s-a ridicat pe o roata dar nu prea cred , e posibil ? motorul initial de 49 cc are 2,9 kw zip de 80 cc ... se ridica 100% pe o roata ! acum nu stiu cat de bine o sa iti mearga ala de l-ai pus tu in poza ... daca iti merge si daca "te tine" o sa faci wheelieeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 aaaaa si inca ceva ... am uitat sa va intreb ... daca trec la 49 cc trebuie sa mai inlocuiesc ceva in motor ( ma refer la role , variator , eu stiu ...) ? ma gandesc sa nu dauneze pe la motor fiind ca ele probabil au fost puse sa faca fata setului de 80 cc si la 49 ma gandesc ca ar ptea fi vreo problema ... Ma scuzati daca pun intrebari aiurea dar vrea intai sa aflu ce se poate intampla si eventual sa rezolv macar jumatate din problema , decat sa ma apuc eu sa fac cine stie ce prostie si sa stric mai rau , ca pana la urma zip-ul pe care il am e singurul si momentan nu cred ca o sa imi iau altceva din lipsa de fonduri , deci trebuie sa pretuiesc ceea ce am ... . De putere m-a lamurit mai devreme mitza , deci poate sa se ridice pe o roata , dar cu viteza ? A mai avut careva Zip cu motor 2t ? ca am cautat eu si am vazut ca majoritatea Zip-urilor au motor 4t si nu seamana deloc cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 exista posibilitatea ca jiglerul pe care il ai acum(set de 80)sa fie mai mare...daca pui setul de 49...posibil sa inece..oricum ....necesita reglaj la carburator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_rulzzz Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 ZIP in 4 timpi sunt mai rare ca alea in 2 timpi ... cel putin modelele mai vechi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 suni la ei 0213116172 si vezi daca au pe stoc si intrebi daca pot sa-ti trimita prin curierat NU raspunde nimeni la numarul ala , am sunat pe la 6 dupa amiaza si pe la 5 si nu a raspuns nimeni , sigur este bun ? Si in legatura cu beep-ul , o sa te sun eu daca merge si vorbim atunci ... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 NU raspunde nimeni la numarul ala , am sunat pe la 6 dupa amiaza si pe la 5 si nu a raspuns nimeni , sigur este bun ? Si in legatura cu beep-ul , o sa te sun eu daca merge si vorbim atunci ... merci hmm ,ciudat, cei drept au am apelat la nr asta in mai cand am avut nevoie de o piesa,in fine ,curelusa aia o gasesti usor.(asta e nr d ela service piaggio : 0724561013 )cu beepul te astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.