RaduSPR Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Va salut, Am achizitionat o Honda CR 250 si din pacate astazi in teste i-am rupt pompa de frana spate, mai exact tija care actioneaza si am pierdut pistonasul si ce mai era pe acolo.... Daca cumva aveti de vanzare o pompa de frana......banuiesc ca se potriveste de orice motocicleta cu o adaptare minora....si cea care s-a distrus astazi era tot adaptata. Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ekkemu Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Va salut, Am achizitionat o Honda CR 250 si din pacate astazi in teste i-am rupt pompa de frana spate, mai exact tija care actioneaza si am pierdut pistonasul si ce mai era pe acolo.... Daca cumva aveti de vanzare o pompa de frana......banuiesc ca se potriveste de orice motocicleta cu o adaptare minora....si cea care s-a distrus astazi era tot adaptata. Va multumesc anticipat. La motoarele de hardendur/cross asa tre sa fie lantzul de larg? Am mai vazut si la altele ... si e o curiozitate mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) La motoarele de hardendur/cross asa tre sa fie lantzul de larg? Am mai vazut si la altele ... si e o curiozitate mai mult. Banuiesc ca da...eu asa am luat-o si nu am apucat sa-i fac nici un reglaj, dar ma gandesc ca da, ca bascula spate culiseaza destul de mult. o sa ma documentez inainte de a ajusta ceva. Editat Decembrie 3, 2007 de RaduSPR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Va salut, Am achizitionat o Honda CR 250 si din pacate astazi in teste i-am rupt pompa de frana spate, mai exact tija care actioneaza si am pierdut pistonasul si ce mai era pe acolo.... Daca cumva aveti de vanzare o pompa de frana......banuiesc ca se potriveste de orice motocicleta cu o adaptare minora....si cea care s-a distrus astazi era tot adaptata. Va multumesc anticipat. Salut Radu 1.cea care s-a distrus era adaptata si ai pierdut-o dar vrei una tot adaptata...curios. Eu as da telefon la un magazin si as intreba cat costa una noua pentru cr 250. In domeniul cross o sa gasesti tot felul de "experti" care o sa te "rezolve" cu adaptari de tot felul mergand pe principiul "merge bah si asa pe camp, ca nu te duci cu ea la bal". 2.inainte de a o mai forja pe campuri verifica : starea pinioanelor, a lantului, uleiul din transmisie, nivelul apei + antigel, filtru aer, toba, daca scapa ulei doar pe toba (e normal) sau si prin alte parti, da jos rotile vezi daca sunt cele originale sau mai gasesti diverse distantiere in plus adica "adaptarile". Daca nu sunt butucii originali vei lua teapa cand vei comanda pinionul spate ca nu o sa aiba aceleasi gauri cu alea din butuc. Vezi daca ai piulite la osia din fata si la cea din spate sa nu-ti zboare roata in mers (la cr'ul meu lipsea piulita din fata...mergea si asa, nu?) Am luat si eu un cr de 125 de curand si am avut tot felul de surprize vizavi de seriozitatea vanzatorilor si a adaptarilor facute. Si mai vezi ca anul poti sa-l verifici luand seria de pe sasiu si sunand la reprezentanta honda. Si nu in ultimul rand : nu te zgarci la ulei, ultima data am luat un castrol racing 727 parca, era vreo 850 de mii fata de 550 de mii cat era cel normal ptr 2 timpi. Ai un motor in 2 timpi care merge in ture si uleiul bun ii va prelungi viata semnificativ. Si lantul intradevar trebuie sa fie mai cu burta ca la cele enduro sau stradale din cauza cursei lungi a amortizorului spate dar un lant prea lasat poate sa insemne sfarsitul lui sau poate insemna ca trebuie intins. Ia legatura cu unul care se pricepe si nu-l lasa in voia sortii (eu l-am ignorat si era sa-mi sparga chiulasa) Cam asta pot sa-ti spun din putina experienta care am avut-o cu cr'ul meu. S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Salut Radu 1.cea care s-a distrus era adaptata si ai pierdut-o dar vrei una tot adaptata...curios. Eu as da telefon la un magazin si as intreba cat costa una noua pentru cr 250. In domeniul cross o sa gasesti tot felul de "experti" care o sa te "rezolve" cu adaptari de tot felul mergand pe principiul "merge bah si asa pe camp, ca nu te duci cu ea la bal". 2.inainte de a o mai forja pe campuri verifica : starea pinioanelor, a lantului, uleiul din transmisie, nivelul apei + antigel, filtru aer, toba, daca scapa ulei doar pe toba (e normal) sau si prin alte parti, da jos rotile vezi daca sunt cele originale sau mai gasesti diverse distantiere in plus adica "adaptarile". Daca nu sunt butucii originali vei lua teapa cand vei comanda pinionul spate ca nu o sa aiba aceleasi gauri cu alea din butuc. Vezi daca ai piulite la osia din fata si la cea din spate sa nu-ti zboare roata in mers (la cr'ul meu lipsea piulita din fata...mergea si asa, nu?) Am luat si eu un cr de 125 de curand si am avut tot felul de surprize vizavi de seriozitatea vanzatorilor si a adaptarilor facute. Si mai vezi ca anul poti sa-l verifici luand seria de pe sasiu si sunand la reprezentanta honda. Si nu in ultimul rand : nu te zgarci la ulei, ultima data am luat un castrol racing 727 parca, era vreo 850 de mii fata de 550 de mii cat era cel normal ptr 2 timpi. Ai un motor in 2 timpi care merge in ture si uleiul bun ii va prelungi viata semnificativ. Si lantul intradevar trebuie sa fie mai cu burta ca la cele enduro sau stradale din cauza cursei lungi a amortizorului spate dar un lant prea lasat poate sa insemne sfarsitul lui sau poate insemna ca trebuie intins. Ia legatura cu unul care se pricepe si nu-l lasa in voia sortii (eu l-am ignorat si era sa-mi sparga chiulasa) Cam asta pot sa-ti spun din putina experienta care am avut-o cu cr'ul meu. S-o stapanesti sanatos! Merci mult de sfaturi...Starea pinioanelor ok, lant ok, antigel schimbat azi, filtru aer nou, ulei in cutie schimbat, toba ar trebui scimbata ca e peticita partea din fata pe unde s-a mai spart de-a lungul timpului, rotile nu le-am dat jos inca.....ramane sa fac rost de o pompa de frana de spate ca e riscant fara frana spate. Inca o intrebare...stie cineva unde se poate afla anul de fabricatie...serie sasiu HMMME03-2101691 Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Am si eu un cr250 . lantul la crosuri si enduro treb sa fie mai lasat ...dar nu ca la tine. cel mai sigur te pui pe moto si comprimi la maxim suspensia si apoi lantu ar trebui sa aiba un joc de 2-3cm pe verticala. Mai ales la crosuri lantul se intinde... pt ca e fortat f tare,in special de la sarituri.Nu e bine nici sal intinzi prea tare pt ca va forta cutia . Am avut si eu probleme majore la moto...mai precis sa spart piston si a stricat ceva la cilindru.Am crezut ca am omorato de tot.Am cautat 2-3luni mecanici buni si solutii. Si intrun final am dat de specialistii pe care ii cautam. Au service-ul si magazinul in Miercurea-ciuc , miau spus cai cam cel mai aprovizionat magazin din tara.Aduce orice produs de la Auner la pretul de catalog....si poti face comanda la orice piesa...cam orice model.E specializat pe enduro si cross. Repara orice la motocicleta....mie mia schimabt camasa la cilindru si a iesit bestial. Cateva reparatii le fac in Austria...asa cum mia facut si mie cilindru.Preturile sunt bune si seriozitate maxima. Nr de tel de la magazin: 0266 310015 Suni acolo siti spune exact ce si cum...iti poate aduce exact pt modelu tau pompa sau iti poate recomanda pompa de la alte modele. Bafta la dat si rezolvat prbl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gecko Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Am si eu un cr250 . lantul la crosuri si enduro treb sa fie mai lasat ...dar nu ca la tine. cel mai sigur te pui pe moto si comprimi la maxim suspensia si apoi lantu ar trebui sa aiba un joc de 2-3cm pe verticala. Mai ales la crosuri lantul se intinde... pt ca e fortat f tare,in special de la sarituri.Nu e bine nici sal intinzi prea tare pt ca va forta cutia . Am avut si eu probleme majore la moto...mai precis sa spart piston si a stricat ceva la cilindru.Am crezut ca am omorato de tot.Am cautat 2-3luni mecanici buni si solutii. Si intrun final am dat de specialistii pe care ii cautam. Au service-ul si magazinul in Miercurea-ciuc , miau spus cai cam cel mai aprovizionat magazin din tara.Aduce orice produs de la Auner la pretul de catalog....si poti face comanda la orice piesa...cam orice model.E specializat pe enduro si cross. Repara orice la motocicleta....mie mia schimabt camasa la cilindru si a iesit bestial. Cateva reparatii le fac in Austria...asa cum mia facut si mie cilindru.Preturile sunt bune si seriozitate maxima. Nr de tel de la magazin: 0266 310015 Suni acolo siti spune exact ce si cum...iti poate aduce exact pt modelu tau pompa sau iti poate recomanda pompa de la alte modele. Bafta la dat si rezolvat prbl. confirm si eu seriozitatea celor din miercurea ciuc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Dupa cum arata motocicleta (modelul de carenaj si tipul de furca ) este din 1989. Vezi poza de mai jos. Cauta pe www.bikepics.com si o sa o gasestei. Insa nu stiu daca nu cumva o sa mai ai si alte surprize adica seria de cadru sa arate alt an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.