enduro4ever Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 (editat) Cum sunt modelele astea adica cum stau cu intretinerea si ce trebuie sa verific inainte de a-l cumpara? Are aproape 20000km merge de rupe dar nu stiu ce sa verific la el .....? Ajutati-ma cei care se stiu la asta si cei care detin ca sunteti multi!!?!! Ce pret corect ar fi la el daca e din 2006 si cu 20000km ??? Mi se pare cam greu fierul asta dar vad ca merge f tare .....! Astept rasp. de la voi! Merci fain !!! Editat Decembrie 4, 2007 de enduro4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 1. 20.000 Km pentru un enduro sunt km multi. Sunt foarte multi daca sunt facuti intr-un an. Sunt si mai multi daca nu s-au facut reviziile ca la carte. Oricum este suspect de mult pentru un enduro (20000Km intr-un an). 2. Daca are 20000Km pretul trebuie sa fie destul de mic. 3. GREA? Nicidecum. Daca aveai inspiratia sa te uiti la caracterisiticile tehnice ale modelului EXC aveai surpriza sa vezi ca este o motocicleta din categoria celor mai usoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 poate e vorba doar de 2000 de km intr-un an si ti-a mai scapat un 0 in plus dar uite ce tre sa verifici: jocul rotilor(suspenzi motorul si misti rotile in stanga dreapta sa vezi uzura rulmentilor) scurgeri la motor(daca are da scutul jos si uite-te si sub motor) semeringuri telescoape fata joc in pda (bucsa telescopului spate) joc in bascula verifica rotile si implicit spitele(+ frane f si s) baga degetul in esapament si vezi daca e uscat (daca e cleios asa gen funingine cu ulei e problem) mai sunt f multe de verificat dar sunt presat de timp si nu pot sa iti mai scriu ..revin ...dar iti spun ca ori nu e 2006 ori e o problema cu cei 20.000 de km...atatia km oricat te-ai da in enduro ii faci in jur de 4-5 sezoane...mie mi se pare enorm..nu am vazut pana acum un motor de exc cu 20.000 rulati..sunt tare curios..poti sa pui 2-3 poze? vezi un caiet de intretinere daca are ce interventii s-au facut la motor ..ca pret eu nu as oferi mai mult de maaaxim 3000 eu...(tind sa cred ca a facut naveta cu el daca sunt km reali si atunci motorul e halit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 mestere atata vreme cat motorul suna ok, amrtizoarele nu curg si mobra trage de rupe nr de km e irelevant. si in aceleasi conditii eu mi-am luat 525 full options<are trapa defcta>cu 5700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 daaaa, si la 525 ul meu e trapa defecta si ma cam trage curentul.bine ca este full option. ma refer la exc acum ontopic, imi pare imposibil sa fie facuti 20.000 km in 2 sezoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 (editat) daaaa, si la 525 ul meu e trapa defecta si ma cam trage curentul.bine ca este full option. ma refer la exc acum ontopic, imi pare imposibil sa fie facuti 20.000 km in 2 sezoane. no way ..doar daca a facut naveta pe asfalt se poate scoate km asta....ganditi-va cati km faceti voi,eu fac min 2000 si urc pana la 4000 pe an da ma dau de ma plictisesc (inclusiv asfalt)... Editat Decembrie 4, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 (editat) Are mai exact 18000km facuti si suna motorul ca un pumn de suruburi... nu stiu si eu zic ca e mare pretul asta nu? Dar cat merge asta? --- Mesaj completat în 05 Dec 2007 07:25 -------------NU stiu ce sa fac .... as mai strange ceva si as lua pe asta 530 modelul 2008 dar 8500coco e mult pentru mine mai ales ca o sa dau cu el de bolovani de nu se vede pana ma invat...!!! Si mai e ciudat 530 asta ca are 700ml ulei ...f putin ulei avand in vedere ca mai si papa ceva ulei cand e in forja, ca orice motor!!! Cineva imi spune de unul ca si nou la 4500coco cred tot 2006 ....?!!! Editat Decembrie 5, 2007 de enduro4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Are mai exact 18000km facuti si suna motorul ca un pumn de suruburi... nu stiu si eu zic ca e mare pretul asta nu? Dar cat merge asta? <small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 07:25 -------------</small><br/>NU stiu ce sa fac .... as mai strange ceva si as lua pe asta 530 modelul 2008 dar 8500coco e mult pentru mine mai ales ca o sa dau cu el de bolovani de nu se vede pana ma invat...!!! Si mai e ciudat 530 asta ca are 700ml ulei ...f putin ulei avand in vedere ca mai si papa ceva ulei cand e in forja, ca orice motor!!! Cineva imi spune de unul ca si nou la 4500coco cred tot 2006 ....?!!! ..un model 2006 costa fara sa te misti 6000 de euro..asta e cota lui pe piata...al meu are de ex. 3500 de km,are toate protectiile posibile,reviziile facut ca la carte,esapament akrapovic titan carbon integral,este model 2006 si daca e sa-l vand il dau cu 6500 de eu..asa ca fa-ti o idee...iar stulewa scria ca a dat pe capra lui 5700 de eu aproximativ pe acelasi model... ps vorbim de motoare in stare excelenta(vezi ca un motor cu plastice noi nu inseamna ''ca nou'') in ceea ce priveste motorul de 530..are o particularitate..cutia de viteza este separata de motor de aceea nu intra decat 700 de grame..diferenta de la un 525 (care inghite aprox 1300 gr)..intra in cutia de viteze,chiar mai mult vreo 800-900 de gr. ..citeste topicul despre exc-uri sa te lamuresti ceva mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 5, 2007 Autor Share Postat Decembrie 5, 2007 Da stiu am vb cu un tip care are 530 si au facut saparatie intre uleiuri stiu ca vreo 700ml motor si 800-900ml intra la cutie! Nus tiu daca e bine sau rau neaparat dar cert e ca banii sunt altii si mai multi daca calculezi intra mai mult ulei si c heltuiala e putin mai mare...! Asta e era lui 530...! More money!> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 5, 2007 Share Postat Decembrie 5, 2007 Da stiu am vb cu un tip care are 530 si au facut saparatie intre uleiuri stiu ca vreo 700ml motor si 800-900ml intra la cutie! Nus tiu daca e bine sau rau neaparat dar cert e ca banii sunt altii si mai multi daca calculezi intra mai mult ulei si c heltuiala e putin mai mare...! Asta e era lui 530...! More money!> auzi..nu cred ca tre sa te cramponezi ca 525 foloseste 1300 de gr de ulei iar 530 foloseste 1600 de gr pune mana si ia-ti motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 da normal ca mi iau ceva nu....? Dar mi-e frica de sh uri desi asta care-l gasi acum e aproape full cu protectii la disc spate, scut motor, hand-guard uri, la radiator, mai are capacelele schimbate, furtunelele portocalii, .....din ASTEA dar, motorul suna cam urat la ralati asa sunt toate? Parca au suruburi in ele desfacute....in rest ...e ok, are pompita de uns lantul in mers...cu vacuum, jucarii din astea....cum verific motorul daca e ok? Ce sa verific anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 da normal ca mi iau ceva nu....? Dar mi-e frica de sh uri desi asta care-l gasi acum e aproape full cu protectii la disc spate, scut motor, hand-guard uri, la radiator, mai are capacelele schimbate, furtunelele portocalii, .....din ASTEA dar, motorul suna cam urat la ralati asa sunt toate? Parca au suruburi in ele desfacute....in rest ...e ok, are pompita de uns lantul in mers...cu vacuum, jucarii din astea....cum verific motorul daca e ok? Ce sa verific anume? totul se rezuma la pret..ma intelegi..motorul daca e din 2006 merita cumparat ca nu e vreo capra din 2000 la care sunt furtune si cabluri imbatranite,plastice obosite,etc plus omor pe rape...motorul la ktm asa suna mai ciudat ..nu este silentios ca cele japoneze...vezi si tu daca scoate fum cand accelerezi,daca porneste usor cand e rece,verifica ambreiajul ca si la asta apar unele probleme..cel mai bine ai chema un ktm-ist sa o vada,sa o probeze si iti spune omu in 5 min ..dar totusi..CAT VREA PE EA.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 totul se rezuma la pret..ma intelegi..motorul daca e din 2006 merita cumparat ca nu e vreo capra din 2000 la care sunt furtune si cabluri imbatranite,plastice obosite,etc plus omor pe rape...motorul la ktm asa suna mai ciudat ..nu este silentios ca cele japoneze...vezi si tu daca scoate fum cand accelerezi,daca porneste usor cand e rece,verifica ambreiajul ca si la asta apar unele probleme..cel mai bine ai chema un ktm-ist sa o vada,sa o probeze si iti spune omu in 5 min ..dar totusi..CAT VREA PE EA.. Omul vrea 5700 ultima strigare posibila.....intelegi....mie mi-e frica de motor nu de altele...asas de rau....am tot avut belele cu distributii, bagat seturi motor la DR-uri la XR uri....samd din cauza uleiurilor lipsa.... Aici nu e problema uleiului omul a pus motorex cica ....dar nu se vede nivelul cum e cu nivelul la KTM ? --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 09:13 -------------Nu e vorba de imbatranire aici.....ci de cox ce a luat motorul asta la vreo 15000-18000km pe hard enduro pe coclauri de nu ti vine a crede ....crede -ma ca stiu pe unde s-a dat cu el o parte din trasee.....cu un prieten de-al meu care m-a virusat si pe mine de chestii din astea.... si d aia mi-e frica sa nu iau plasa frumoasa sa bag apoi set si alte rahaturi din astea ca mi s-a luat....mai bine astept pana la primavara si mi iau noul 530 nou noutz....!!! Stiu cum merge omul meu cu al lui motor de repara saptamanal la el.....blana pe coclauri urate rau pe unde coboara bustenii din munte....si asta e nik fata de restul....iar propietarul meu de ktm cica se tinea si el bine de astalalt....deci .....surprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 Omul vrea 5700 ultima strigare posibila.....intelegi....mie mi-e frica de motor nu de altele...asas de rau....am tot avut belele cu distributii, bagat seturi motor la DR-uri la XR uri....samd din cauza uleiurilor lipsa.... Aici nu e problema uleiului omul a pus motorex cica ....dar nu se vede nivelul cum e cu nivelul la KTM ? nivelul se vede dupa ce pornesti motorul il lasi 10 minute la relanti sa se incalzeasca si ridicat de pe cric pe o suprafata dreapta la ochiul de vizitare de langa kik starter trebuie uleiul sa fie un pic mai mult de jumatate... ca bani eu 1 nu l-as cumpara fiindca sunt f multi km si sigur ajungi in service cu el...repet al meu e model 2006 are 3000 de km,toate protectiile+akrapovic de 1000 de euro si il dau in primavara la vanzare cu 6300 de euro..asa ca mai bine cauta altceva..parerea mea...nu tre sa te superi dar eu stiu ce inseamna motor de exc cu km multi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 nivelul se vede dupa ce pornesti motorul il lasi 10 minute la relanti sa se incalzeasca si ridicat de pe cric pe o suprafata dreapta la ochiul de vizitare de langa kik starter trebuie uleiul sa fie un pic mai mult de jumatate... ca bani eu 1 nu l-as cumpara fiindca sunt f multi km si sigur ajungi in service cu el...repet al meu e model 2006 are 3000 de km,toate protectiile+akrapovic de 1000 de euro si il dau in primavara la vanzare cu 6300 de euro..asa ca mai bine cauta altceva..parerea mea...nu tre sa te superi dar eu stiu ce inseamna motor de exc cu km multi .. E mult 15-18000km? Tu stii mai bine....merci oricum de sfat ! --- Mesaj completat în 06 Dec 2007 10:08 -------------dar ce sa-mi iau ? sa astept noul 530? Adica sa mai strang ceva banutzi si sa-mi iau 2008 sa nu am surprize? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) Vreau sa-mi iau unul dar am inteles ca 15000km e mult pt un exc si ca trebuie bagat in service cat de curand.....asa-i ? Facut revizie generala...chestii din astea? Cat ma costa astea? Ce mi puteti spune de un 525 EXC 2006 la km astia si 5700coco ultimul pret? Merci ! Editat Decembrie 6, 2007 de enduro4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 E mult 15-18000km? Tu stii mai bine....merci oricum de sfat ! <small>--- Mesaj completat în 06 Dec 2007 10:08 -------------</small><br/>dar ce sa-mi iau ? sa astept noul 530? Adica sa mai strang ceva banutzi si sa-mi iau 2008 sa nu am surprize? 530 a iesit deja pe piata....au deja o gramada din prietenii mei..eu personal dupa ce am vazut ce e de capul lui imi caut in germania sau austria tot 525..fiindca aste noi au probleme majore ..la 1000 de km la primul 530 i s-a rupt palaria de la o supapa si a facut totul praf in motor...nefiind in garantie o sa-l coste enorm,e defect de 2 luni si la reprezentanta tot de atunci si nu se poate repara din lipsa de nus ce piesa(poate intre timp a venit dar nu cred)...nu mai sunt pe culbutori clasici,au pastile de rodaj care cica la 1000 de km trebuiesc inlocuite...nu mersi...vezi de treaba..ori iti cumperi un 525 nou(care e la aproape aceiasi bani cu 530) ori iti cauti un model cat mai recent..oricum un ktm super ok tre sa aibe 2-4 mii de km rulati ca sa stai linistit....iar daca asta a avut ceva defect sigur proprietarul la remediat intre timp.. la 18.000 de km inseamna mult,in jur de 6-7 sezoane de exploatare,cand orice endurist vinde capra ptr una noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 1. Eu nu l-as cumpara. 2. Intrebarea "cat bani trebuie sa mai bag in el" este la fel cu intrebarea "cati ani o sa traiesc". Este mult, mult prea generala. Ca sa vezi ca nu sunt rau iti spun ca un filtru de ulei costa cam 25 lei si sunt doua, un litru de ulei 45 lei si... restul http://www.ktm.ro/power 3. Cred ca trebuie sa te hotarasti odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) 1. Eu nu l-as cumpara. 2. Intrebarea "cat bani trebuie sa mai bag in el" este la fel cu intrebarea "cati ani o sa traiesc". Este mult, mult prea generala. Ca sa vezi ca nu sunt rau iti spun ca un filtru de ulei costa cam 25 lei si sunt doua, un litru de ulei 45 lei si... restul http://www.ktm.ro/power 3. Cred ca trebuie sa te hotarasti odata. ps nu te crampona frate doar de ktm-ul asta cauta altul...este imposibil sa nu gasesti..(vezi sa nu te arda admin.. ca tot pui posturi noi cu aceeasi treaba) Editat Decembrie 6, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 530 a iesit deja pe piata....au deja o gramada din prietenii mei..eu personal dupa ce am vazut ce e de capul lui imi caut in germania sau austria tot 525..fiindca aste noi au probleme majore ..la 1000 de km la primul 530 i s-a rupt palaria de la o supapa si a facut totul praf in motor...nefiind in garantie o sa-l coste enorm,e defect de 2 luni si la reprezentanta tot de atunci si nu se poate repara din lipsa de nus ce piesa(poate intre timp a venit dar nu cred)...nu mai sunt pe culbutori clasici,au pastile de rodaj care cica la 1000 de km trebuiesc inlocuite...nu mersi...vezi de treaba..ori iti cumperi un 525 nou(care e la aproape aceiasi bani cu 530) ori iti cauti un model cat mai recent..oricum un ktm super ok tre sa aibe 2-4 mii de km rulati ca sa stai linistit....iar daca asta a avut ceva defect sigur proprietarul la remediat intre timp.. la 18.000 de km inseamna mult,in jur de 6-7 sezoane de exploatare,cand orice endurist vinde capra ptr una noua... De acord cu tine. Aaaaa.... dar am scris unde trebuia, sau trebuia sa scriu in celalalt topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) ok am gasit la Timisoara 525 2005 cu 1450km la 5500 coco e ok? Si apoi sa vezi poze pe aici......de ce sa ma arda admin ul ? Pt asta e site ul nu printre altele ?! Editat Decembrie 6, 2007 de enduro4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enduro4ever Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 Omul a mers 2 sezoane la greu nu 6 -7 intelegi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Omul a mers 2 sezoane la greu nu 6 -7 intelegi? oooffff..tu nu intelegi...un ktm din 2006 cu 18.000 de km e ca o masina din 2006 cu 600.000 de km... tu ai mai cumpara-o??????????? ala de la timisoara face banutu..dar verifica si tu motorul..repet plastice noi si motor curat nu inseamna ca motorul e impecabil..il iei si pleci cu sufletul impacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Bai baietzi, nu va mai bateti capul cu el. Daca nu vrea sa inteleaga nu aveti ce-i face. Omule, daca tu te-ai hotarat deja, de ce ne mai freci la icre? Ia-l p-ala la 18 000! Daca ala iti place, ia-l si nu ne mai stresa. Baietzii te invatza de bine si tu te contrazici cu ei(avand ca baza vasta ta experienta in enduro si in ktm 525). Nu mai am nimic de zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Bai baietzi, nu va mai bateti capul cu el. Daca nu vrea sa inteleaga nu aveti ce-i face. Omule, daca tu te-ai hotarat deja, de ce ne mai freci la icre? Ia-l p-ala la 18 000! Daca ala iti place, ia-l si nu ne mai stresa. Baietzii te invatza de bine si tu te contrazici cu ei(avand ca baza vasta ta experienta in enduro si in ktm 525). Nu mai am nimic de zis. uff in sfarsit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.