Rocker Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 Baterie Saito pe 12 amp., 90 ron, semeringurile aprox. 40 ron, uleiul încă nu Âştiu, până-n 15 euri.Toate din catalog Louis. Multam fain, numai bine Te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 anul trecut in vara am dat intro groapa si apoi imi curgea ulei pe la semeringuri.am schimbat doar uleiul cu unul hidraulic[ce am gasit mai bun] si a mers.am cumbarat ulei 30 lei litru MOBIL[sPUNETIM DACA E SCUMP SAU NU],FILTRU 28, SI BUJI10 LEI BUC.MAM FACUT TOBE NOI,[ACAS ].EU O DAU LA UN PRIETEN. E PREA MICA PT MINE VREAU O AFRICA SAU TRANSALP.PANA ATUNCI A TIN IN CASA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 anul trecut in vara am dat intro groapa si apoi imi curgea ulei pe la semeringuri.am schimbat doar uleiul cu unul hidraulic[ce am gasit mai bun] si a mers.am cumbarat ulei 30 lei litru MOBIL[sPUNETIM DACA E SCUMP SAU NU],FILTRU 28, SI BUJI10 LEI BUC.MAM FACUT TOBE NOI,[ACAS ].EU O DAU LA UN PRIETEN. E PREA MICA PT MINE VREAU O AFRICA SAU TRANSALP.PANA ATUNCI A TIN IN CASA Salut Marius, eu am dat pe litrul de ulei Mobil 1, 10W-40, am dat 24 lei, filtrul de ulei a costat tot 24 lei, iar pe o bujie am dat 13 lei. Parerea mea e ca nu a costat extraordinar de mult, se merita Te salut, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 3, 2008 Autor Share Postat Februarie 3, 2008 IN FINE 2 LEI IN PLUS NU PREA CONTEAZA.MA BUCUR CA AM CU CINE SCHIMBA PARERI DESPRE MOTORETE,IN FINE LUNI MA DUC DUPA TOBE,LEAM TRIMIS LA TIMISOARA SA LE VOPSESC ELECTROSTATIC[sPER CA O SA TINA].POATE PE VIITOR UN LANT NOU SI GATA.VA SALUT ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Martie 2, 2008 Autor Share Postat Martie 2, 2008 SALUT BAETZI.CE SA VA SPUN EU AM VANDUT MINZU ACU O SAPTAMANA.VA SALUT SI ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 SALUT BAETZI.CE SA VA SPUN EU AM VANDUT MINZU ACU O SAPTAMANA.VA SALUT SI ASFALT USCAT Salut Marius, ma bucur ca ai reusit sa vinzi CB-ul, sper sa ai bafta in achizitionarea noii tale motociclete ( probabil Transalp, cum iti doreai ) si sa parcurgi cati mai multi kilometrii cu ea, fara incidente Te salut cu respect si iti doresc numai bine Sper sa mai vorbim, sau de ce nu sa ne intalnim la vreo intrunire anul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 (editat) Editat Martie 5, 2008 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Baterie Saito pe 12 amp., 90 ron, semeringurile aprox. 40 ron, uleiul încă nu Âştiu, până-n 15 euri.Toate din catalog Louis. Cand schimbi semeringurile, schimbi si uleiul?? Ieftina bateria, super pret chiar. Eu m-am decis sa iau una din tara, tot pe la 90 ron bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 Da, trebuie, pt. că uleiul vechi îÂşi pierde proprietățile, la motoare mai vechi ar trebui ceva mai gros,15-20W, pt .că nici arcurile nu mai sunt la prima tinerețe.Am găsit în Arad Silkolene la 37 RON sau Putoline la 42RON. Scuze pt. absența de pe topic, pur Âşi simplu am uitat de el, mă uit doar la vânzări, unde e pace Âşi liniÂşte Apropo, caut un Dominator sau Tenere la schimb cu diferență... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat Mai 1, 2008 Share Postat Mai 1, 2008 (editat) Am schimbat si eu semeringurile si vreau sa schimb si garniturile anti-praf, dar nu stiu care cod sa comand din catalogul de la louis pagina 1033 in colt dreapta jos. Ma puteti ajuta cu un cod ? http://www.louis.de/_105782d221ce25762b28c...08/pdf/1033.pdf Editat Mai 1, 2008 de bogdano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Mai 2, 2008 Autor Share Postat Mai 2, 2008 salut radu.eu am luat tenere660,ce sati spun face mult racirea pe lichid,mere de rupe,in rest e ok.domi e mai mic,racire aer[vara nui prea place]e mai brutal dar nu aleargaca tenere.iti recomand tenere.salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Am schimbat si eu semeringurile si vreau sa schimb si garniturile anti-praf, dar nu stiu care cod sa comand din catalogul de la louis pagina 1033 in colt dreapta jos. Ma puteti ajuta cu un cod ? http://www.louis.de/_105782d221ce25762b28c...08/pdf/1033.pdf Dupa Louis, nici unul nu e bun. Intrebarea e tu nu ai ca la Cb400N, dust seals de-alea mari, ca un trunchi de con!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdano Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 Nu stiu cum sunt la CB400N dar atasez niste poze , in prima se vede profilu si in a doua "stricaciunea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 da, nu-s la fel. caut sa vad daca gasesc ceva pe ebay si las link. ps: fac si eu poza la mine sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 salut radu.eu am luat tenere660,ce sati spun face mult racirea pe lichid,mere de rupe,in rest e ok.domi e mai mic,racire aer[vara nui prea place]e mai brutal dar nu aleargaca tenere.iti recomand tenere.salut Mulțam de sfat, dacă nu reuÂşesc să o dau, îi pun un parbriz Âşi un top case mai mare Âşi la drum! Întrebare: cu consumul cum stați?La mine 5 afară, 7 în oraÂş, poate trebuie să curăț/sincronizez carburile, nu Âştiu.De mers, merge bine. Nu stiu cum sunt la CB400N dar atasez niste poze , in prima se vede profilu si in a doua "stricaciunea" Am catalogul Louis pe 2008 Âşi în josul paginii 1033 sunt aceste semeringuri-"staubkappen", dar sunt date pe dimensiuni Âşi nu prea înțeleg.Dacă îți comanzi semeringurile de furcă, cere-le Âşi pe cele de praf Âşi se rezolvă.Eu lu-am luat doar pe cele interioare. Să înțeleg că avem cele mai fiabile mobre? Nimeni nu are probleme cu ele? Hai că zic eu una:a mea cam bea ulei-cam la 1000 km. bag 150-200 ml.E normal?E mult?Fum nu scoate, motorul e curat.A doua ,consumul-cam 5 afară Âşi cam 7 în oraÂş...mi se pare un pic mult la cm. cubi Âşi puterea ei.Precizez că motorul sună bine Âşi trage sănătos.AÂş vrea să desfac Âşi să curăț carburile, dar văd că nu apuc ziua aia,deocamdată am băgat niÂşte soluție de poponeataățat carburi de la peco- Âşi motorul merge mult mai liniÂştit Âşi mai liniar.(scuze, am apăsat tasta ENTER Âşi am postat incomplet). Dacă aveți probleme mai ziceți Âşi voi, dacă nu, felicitări! ÂŞi o poză cu noi... Haideți, mai postați Âşi voi!Pa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Anormal atata ulei. La masini in carti scrie ca poate consuma pama pe la 100 ml la 1000 km, asta la motoare mari, de peste 1600 cmc. Il pierzi pe undeva sau chiar ti-l consuma si nu se vede. Primul vinovat, la consumuri mici, sunt semeringurile de la supape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Mulțam de sfat, dacă nu reuÂşesc să o dau, îi pun un parbriz Âşi un top case mai mare Âşi la drum!Întrebare: cu consumul cum stați?La mine 5 afară, 7 în oraÂş, poate trebuie să curăț/sincronizez carburile, nu Âştiu.De mers, merge bine. Am catalogul Louis pe 2008 Âşi în josul paginii 1033 sunt aceste semeringuri-"staubkappen", dar sunt date pe dimensiuni Âşi nu prea înțeleg.Dacă îți comanzi semeringurile de furcă, cere-le Âşi pe cele de praf Âşi se rezolvă.Eu lu-am luat doar pe cele interioare. Să înțeleg că avem cele mai fiabile mobre? Nimeni nu are probleme cu ele? Hai că zic eu una:a mea cam bea ulei-cam la 1000 km. bag 150-200 ml.E normal?E mult?Fum nu scoate, motorul e curat.A doua ,consumul-cam 5 afară Âşi cam 7 în oraÂş...mi se pare un pic mult la cm. cubi Âşi puterea ei.Precizez că motorul sună bine Âşi trage sănătos.AÂş vrea să desfac Âşi să curăț carburile, dar văd că nu apuc ziua aia,deocamdată am băgat niÂşte soluție de poponeataățat carburi de la peco- Âşi motorul merge mult mai liniÂştit Âşi mai liniar.(scuze, am apăsat tasta ENTER Âşi am postat incomplet). Dacă aveți probleme mai ziceți Âşi voi, dacă nu, felicitări! ÂŞi o poză cu noi... Haideți, mai postați Âşi voi!Pa! Salutare Radu, CB-ul meu are un consum de 3,5 - 4 la suta, i l-am calculat de mai multe ori si nu a sarit niciodata de 4 Iar cu ''papatul'' uleiului, ce sa zic am facut de Pasti o tura pe la manastirile din nordul Moldovei si Bucovina, au fost in total vreo 1400 de km si la intoarcere am masurat cantitatea uleuilui si e totul ok, nu am fost nevoit sa mai adaug ulei. Motorul il am de o jumatate de an, am parcurs cu el pana acum aproape 6000 de km fara sa am vreo problema cu el, merge si trage excelent; pot spune ca e un motor foarte fiabil. Uleiul pe care il folosesc e de la Mobil 1, 10W-40, e un ulei destul de bun si il schimb cam la 4000-4500 de km, nu mai mult Va salut cu respect, sa auzim numai de bine Anormal atata ulei. La masini in carti scrie ca poate consuma pama pe la 100 ml la 1000 km, asta la motoare mari, de peste 1600 cmc.Il pierzi pe undeva sau chiar ti-l consuma si nu se vede. Primul vinovat, la consumuri mici, sunt semeringurile de la supape! Editat Mai 16, 2008 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Al tău nu e cumva varianta de 27 cp.? Vreau Âşi eu consum de ăsta! TotuÂşi va trebui să desfac carburile... Oricum, mâine fac un drum de Moneasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Al tău nu e cumva varianta de 27 cp.?Vreau Âşi eu consum de ăsta! TotuÂşi va trebui să desfac carburile... Oricum, mâine fac un drum de Moneasa. Salut, in cartea CB-ului meu scrie ca are 32 de kw (adica vreo 46 cai, cred) si e varianta fabricata in oct. 1989 E foarte bine ca desfaci si cureti carburatoarele, ca sigur o sa simti o oarecare diferenta dupa ce le desfaci Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 Daca intrebai de cb-ul meu, da, e intr-adevar de 32kW adica cai. Consumul meu e inca pe la 6 si un pic ... mai am de reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Păi, cum vine asta, că nu pricep:unele iau 4,altele iau 6 Âşi toate sunt la 44 cp.(32 kw) Off topic:m-a prins azi o furtună cu grindină Âşi ploaie, de-am crezut că nu mai scapăm(me&my wife).Cu toate că aveam echipamentul complet, cam în 5 min. făceam baie în haine.Cu grindina e mai nasol, vorba aia:"un fleac, m-au ciuruit!"-"nu Âştiam că doare atât". În rest mobra Âşi-a făcut datoria Âşi ne-a adus acasă întregi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 intre timp mi-am dus motorul la schimbul de semeringuri la furca...asa ca am cautat pe net cum arata dust seals la cb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Am vândut mobra!Să văd pe ce topic mă mut acum... Salutare Âşi mulți km. cu motoarele voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Pana una-alta, zi-ne la ce te uiti ... pana cand nu-ti iei alt motor, chiar si ex cb450 ... tot aici stai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Nu se-ntreabă, nu se spune! :rolleyes Sper să-mi iasă figura c-un Diversion ÂŞi mi-a ieÂşit!!! Diversion din 93 ROÂŞIE la 32000 km.,azi i-am pus numere roÂşii Âşi m-am dat cu el-altă viață! Salutări Âşi numai bine! S-aveți grijă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.