don' juan Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Eh nu trebia sa pui bucata aia rupta...ar arata mai jale ...prima poza ce mi-ai trimis-o pe mess arata jalnic cu numarul framantat tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 [...] <small>--- Mesaj completat în 17 Feb 2008 00:15 -------------</small><br/>ce sa nu faceti la un scuter ... sunt multe lucruri ... 1 ar fi sa nu prea faceti whellie ... pt ca din cauza socurilor , si a miscarilor inainte si inapoi ... cup[lati si decuplati rapid ambreiajul si asa se duce rpd ... un sfat a scuterele cu racire pe aer ar fi sa nu prea faca burnout ... pt ca se incinge motorul ... dar mnah stiti cum se spune regulile sunt facute ca sa fie incalcate(unele) altfel care mai e farmecul La scuter ambreiajul decupleaza la turatia de relantiu sau cand franezi violent spatele cat sa blochezi pt 1 sec roata, altfel nu decupleaza de nicio culoare Deci nu se duce deloc mai repede ambreiajul cand faci wheelie. Se duc mai repede semeringurile la furca si se toceste prematur guma spate. In cazul lui @mdanut, se "toceste" si spatele daca incerci sa-l pui lumanare Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 deci nu stiu daca s`a mai spus ca nu am citit dar..am auzit ca din lipsa banilor pt modificare scuterelor multa lumea isi fac o gaura cu un burghiu fin la carburator pe acolo pe unde intra aeru cica mareste viteza cu 60% si consumul cu 200% insa eu va sfatuiesc sa nu faceti asa ceva ..si in caz ca ati facut puteti da comanda la alt carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AR77PAG Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 Ce gluma buna:)) ce prunc de 12 ani tio zis treaba asta, sau tio zis unu care vinde piese de scutere:)) Eu zic sa incerci , ca imi deschid afacere cu carburatoare:> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 5, 2008 Share Postat Martie 5, 2008 deci nu stiu daca s`a mai spus ca nu am citit dar..am auzit ca din lipsa banilor pt modificare scuterelor multa lumea isi fac o gaura cu un burghiu fin la carburator pe acolo pe unde intra aeru cica mareste viteza cu 60% si consumul cu 200% insa eu va sfatuiesc sa nu faceti asa ceva ..si in caz ca ati facut puteti da comanda la alt carburator Cine te-a mintit ma in halul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 simpatici vis mba...ce nu intelegeti ? vrei sa scriu mare ?? auzi`l si pe ala ca cine te`o mintit mai bine taceai ..iti aduk 15 pers care or facut treaba asta numa voi nu ca batman batman..nu`s curios ..ma refeream la faptul ca nu trebuie sa facem asta la scuter ca am obs....ca multi isi fac .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) da nu dau banii pe carburator dar dupa accea baga benzina in el cat ar costa 3 carburatoare bafta Editat Martie 6, 2008 de alby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 stie cineva ce anume sufera ambreiajul sau cureaua atunci cand tzii scuterul accelerat la blana cu frana spate trasa (adica roata spate nu se invarteste)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 (editat) hmmm....logic ar fi ca s-ar forta cureaua groaznic si daca ar fi de slaba calitate s-ar rupe,asta in situatia in care nu ar aluneca pe fulie...apoi.roata spate fiind blocata,transmisia secundara este blocata,sabotii ambreiajului ar cupla si s-ar freca de clopotul blocat...apoi,depinde de noroc si de calitatea pieselor respective...dar cred ca in nici o situatie viata prea buna nu ar avea....apropo,maryus,profit de raspuns sa te intreb ceva...la motowell magnet city care este dimensiunea boltului care se prinde de piston?de 10 sau de 12mm ?ca m-ar bate gandul sa pun un set de 70 dar nu stiu dimensiunea boltului,am sunat la voi la firma dar....... Editat Martie 8, 2008 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 9, 2008 Share Postat Martie 9, 2008 si eu am facut burnout cu a meu si mi s`o rupt cureaua & cand mi`am luat alta mi`o zis unu ca o curea te tine minim 10.000 de km maxim 15.000 ..poate sa te tine si 20.000 dak mergi frumos insa dak faci burnout o zis ca nu te tine nici 5.000 ....in cocluzie eu zik ca nu merita sa faci burnout si pe o roata si de`astea ca numa se strica , nu`i facut pt asa ceva..dak vrei sa faci de`astea i`ati ceva mai mare asfalt uscat si salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilulilu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut! Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.