Redresor Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 Si eu trebuie sa-mi iau neaparat unul, dar pana acum am tot pasuit problema. Daca se gaseste aici la Cluj, am sa-mi cumpar si am sa si pun poza cu el sa-l vedeti si voi daca va intereseaza eventual... Poate gasesti ca orasul tau e mare si frumos, al meu e frumos ,dar e mic......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Februarie 9, 2008 Share Postat Februarie 9, 2008 PMS =punctul mort superior adica pistonul e sus nici nu urca nici nu coboara PMI=punctul mort inferior ..........................jos.......................................... 28grade e un arc de cerc dintrun cerc rotund! un cerc are 360 de grade,28 reprezinta o mica portiune care reprezinta exact momentul cand trebuie sa ai scanteie! cu cheia fixa de 13 se da inapoi cama aia excentrica! CROM-VANADIUM DE 13 deci dai in sens invers acelor de ceas cama cu ambelaj cu tot sa coboare pistonul . 28 de grade atat! deci va trebuie si un raportor! sant la magazinele de rechizite scolare . acuma intelegi JUDAS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Februarie 11, 2008 Autor Share Postat Februarie 11, 2008 Mai, Peter, zici tu ceva, poate incerc varianta, in comparatie cu tija gradata, imi gradez o tija ca deja m-am suparat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 PMS =punctul mort superior adica pistonul e sus nici nu urca nici nu coboara PMI=punctul mort inferior ..........................jos.......................................... 28grade e un arc de cerc dintrun cerc rotund! un cerc are 360 de grade,28 reprezinta o mica portiune care reprezinta exact momentul cand trebuie sa ai scanteie! cu cheia fixa de 13 se da inapoi cama aia excentrica! CROM-VANADIUM DE 13 deci dai in sens invers acelor de ceas cama cu ambelaj cu tot sa coboare pistonul . 28 de grade atat! deci va trebuie si un raportor! sant la magazinele de rechizite scolare . acuma intelegi JUDAS? Acuma am priceput catrane.... , ca mi-ai mai zis odata ,dar nu mi-ai desenat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Martie 9, 2008 Autor Share Postat Martie 9, 2008 pai sa va mai pove, am fost cu el la Dl. Crainic, si a fost scurta vizita mi-a zis da jos bujia capacul de la rotor-stator, are compresie acceptabila, dar a pus mana pe rotor si dezastru, se misca ca dreq, deci... rulmenti, simeringuri, poate un piston biela daca a facut probleme. Am facut comanda la Ocani am cerut ochelari, si nah trebuia sa precizez ca imi trebe pentru modelul clasic, infine nu se mai fabrica asa ceva... maneta soc, a trimis numai piesa aia fara suportul ei... a primit Sergiu in schimb cotul de toba si l-a montat, singur, i-am zis sa se uite in toba sa vada daca nu-i mizerie in ea, mi-a zis ca a ramas uimit cand s-a uitat ca a bagat degetul si abea daca s-a murdarit si cotul era curat, fata de ce a vazut el in coatele de la Jawa350 hahahahahaha..... Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 13, 2008 Autor Share Postat Aprilie 13, 2008 Colegul nu prea a facut poze, motorul este gata si a fost reparat in 3-4 zile, nu ca al meu in 4-5 luni... ideea este ca el a fost in Ungaria si si-a luat piesele, nu a asteptat dupa Ocani cum am facut eu... si eu am avut mai multe probleme decat el. O sa revin eu cu ceva poze, totusi, auma nu am cum sa pun ca scriu de la lucru. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Ma bucur ca l-ati reparat si pe asta. Cred ca prietenul tau a iesit mai ieftin cumparand piesele din Ungaria..... Si daca tot merge MZ-ul, trebuie sa i-l dea si unchiului sau bunicului la o proba. Pe cuvantul meu daca nu imi place la nebunie ce ai scris in primul post : "cablul de soc s-a blocat la mijloc undeva, are un intinzator si a ruginit, si bunica-su a tras de soc prea tare si a spart tot acolo,tot plasticul este spart si maneta aia este rupta, bordul s-a rupt dupa ce a cazut unchiu-su cu el, a spart si kilometrajul, ala ii tandari " Tare de tot felul de a povesti.......si imi imaginez foarte bine cum s-a intamplat.....desi sunt sigur ca nimeni nu a ras atunci,mai ales prietenul tau....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 asa interesant povestesc, zici... oricum ii bine ca merge trebe sa-si cumpere o bobina de inductie ca a lasat contactul pus si platina fiind inchisa a prajit bobina, acuma merge cu una dar asta vad ca-i distruge bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Colegul nu prea a facut poze, motorul este gata si a fost reparat in 3-4 zile, nu ca al meu in 4-5 luni... ideea este ca el a fost in Ungaria si si-a luat piesele, nu a asteptat dupa Ocani cum am facut eu... si eu am avut mai multe probleme decat el.O sa revin eu cu ceva poze, totusi, auma nu am cum sa pun ca scriu de la lucru. Sanatate! No fain ! Si mie acum 2 zile mi-a venit carburatorul nemtesc de 251 , tot din Ungaria , de la prietenii nostrii MZ-isti. E drept ca e un pic folosit , dar e in stare excelenta , si e nemtesc. Cu bine, prietene.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 cat ai platit pe carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cat ai platit pe carburator? 30 euro, si e modelul cu siguranta la pahar, din primele tipuri de 251 . Cica sunt mult mai bune decat cele ce au urmat.Whatever...., eu sunt foarte multumit de el cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 23, 2008 Autor Share Postat Aprilie 23, 2008 si cel vechi ce avea? in ce stare este? ca mie mi-e distrus surubul de reglaj al amestecului, acela din alama... si am probleme din cauza lui... poate ne intelegem cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 Daca ti s-a distrus surubul de reglaj al amestecului cumpara un kit de reparatie carburator de la Ocany. Are si jicloare si suruburile de reglaj...Nu are rost sa cumperi alt carburator doar pt ca ti s-a stricat surubul de amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) 30 euro, si e modelul cu siguranta la pahar, din primele tipuri de 251 . Cica sunt mult mai bune decat cele ce au urmat.Whatever...., eu sunt foarte multumit de el cum se comporta. 30/bucata sau ambele? la inceput din acesta(30N3) am avut pe ea...mai bine mia mers(puteai regla mai bine amestecul) dar avea un consum de mama(asa la calculele ochiometrice cam 6L/100 extern )!!!!!!!! are un joc(nu stiu cum se numeste...pistonul de la aceleratie..) de vreo 2mm+mi sa dus surubul de la amestec si nul puteam scoate nici cum.acuma am unul de 250(30N2).inca nu stiu cat consuma dar asa la ochi mia scazut... Editat Aprilie 24, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Aprilie 25, 2008 Autor Share Postat Aprilie 25, 2008 multumesc Augustin, asa am sa fac, pentru ca sunt doua carburatoare suferinde, asta si al meu, poate reusesc cu kit-ul de carb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 si cel vechi ce avea?in ce stare este? ca mie mi-e distrus surubul de reglaj al amestecului, acela din alama... si am probleme din cauza lui... poate ne intelegem cumva... Ala vechi e cam decalibrat deja, siberul tirie deja , iar kitul nu-i in stare prea grozava, dar de rezerva mai merge si asa...Nu dau nimic din el, pt. ca nu se stie niciodata ce se poate intampla cu celalalt, de aceea mai bine-l tin de rezerva. 30/bucata sau ambele?la inceput din acesta(30N3) am avut pe ea...mai bine mia mers(puteai regla mai bine amestecul) dar avea un consum de mama(asa la calculele ochiometrice cam 6L/100 extern )!!!!!!!! are un joc(nu stiu cum se numeste...pistonul de la aceleratie..) de vreo 2mm+mi sa dus surubul de la amestec si nul puteam scoate nici cum.acuma am unul de 250(30N2).inca nu stiu cat consuma dar asa la ochi mia scazut... Bucata : ala de 251. Ala nu are surub de reglaj al aerului,pt. ca asa e facut incat isi trage exact aerul necesar direct din filtru. are numai un surub de reglare a relantiului, si ala se afla in partea dreapta a motorului.de asemenea , jos la pahar nu are acele 3 surubele cu ce se prinde paharul, ci doar o siguranta mai mare care o impingi si tragi ori de cate ori tre curatat carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 (editat) la al meu(30N3-5) avea reglaj pt aer (2 suruburi avea) si pt pahar avea o siguranta cel fixa. chiar azi am vazut un carb cum ai tu!la un prieten pe motor avea doar 1 sg surub de leglare era: 30N3-1 Editat Aprilie 26, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 la al meu(30N3-5) avea reglaj pt aer (2 suruburi avea) si pt pahar avea o siguranta cel fixa. chiar azi am vazut un carb cum ai tu!la un prieten pe motor avea doar 1 sg surub de leglare era: 30N3-1 Exact ! Sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.