Sari la conținut

Kawasaki Ex250 / Ninja 250 - Cateva Intrebari !


iorgu
 Share

Postări Recomandate

Salut !

De curand am achizitionat un Kawasaki EX250, din 1990. Este prima mea motocicleta si sunt foarte incantat de aceasta noua jucarie. Am cateva intrebari pentru cei care au putina rabdare cu un incepator.

Well, chiar daca sunt foarte incantat de motocicleta, nu pot decat sa stramb din nas cand ma uit la designul "vechi" pe care il are partea frontala, si partea din spate.

Nu ma pricep absolut deloc la mecanica, ori la altceva care sa fie macar aproape de domeniul mecanicii...deci..va intreb pe voi, cei care stiti mai multe : exista modalitatea de a instala in locul carenei vechi altceva ?

Adica, mai simplu - se poate schimba botul unei EX250 cu unul de la alta motocicleta, de dimensiuni similare ? Exista ateliere care produc carene la comanda, cu o forma mai "exotica" ? Daca da, afecteaza cumva mersul, ori performantele ? Care sunt preturile ( ori macar, prin ce zona se invart preturile ) pentru asemenea operatii estetice ? :bigstar:

 

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.

 

Cu stima, Ionut

 

kawa.jpg

kawa1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am acelasi model, an 1999. S-a schimbat f. putin design-ul intre 94 si 2006, deci daca te uiti pe bikepics vei observa ca arata cam la fel. Intr-adevar modelul tau are farul frontal mai mare si pare mai vechi. Exista ateliere care fac astfel de carene - vezi la service si la publicitiate - si probabil ca poti schimba carenele. Mai important este sa mearga bine si sa inveti tu sa mergi pe ea, oricum cand esti pe ea nu te uiti la far :bigstar:

Intr-adevar modelul 2007-2008 e cu totul altceva, dar e si la alti bani.

 

Cat ai dat pe ea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bestial raspuns. Iti urez incalzire globala.

 

:bigstar: Buna replica, parol !!!

 

Mai ales ca incerca sa te moralizeze apropo de cilindree un posesor de... chinezarie de 50 cmc ! :bigstar:

 

Parerea mea: lasa motorul asa cum e, nu se merita sa dai un purcoi de $$$ pentru un moft (fiindca inevitabil o sa imprastii GPX-ul, macar de pe loc, la parcare). In orice caz, pentru un incepator e cea mai buna alegere!

 

Multi km fara probleme! :bigstar:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu si eu ca cel mai indicat ar fi sa nu ii faci nimic. Dar stiu ca emana aerul acela de motocicleta mai veche, de design obosit, si nu iti face placere sa te uiti la ea.

Ce vad eu ca solutii, pentru fata cel putin. Ai putea sa dai geamul ala mare de far jos si sa ii pui o masca aftermarket. De-astea gasesti pe undeva pe la 2 - 5 milioane. Nu stiu exact daca se potrivesc si la motociclete de viteza (stiu ca la enduro se poarta), s-ar putea sa trebuiasca sa ii dai carenele jos. Si atunci ai obtine cum zicea cineva mai sus un look streetfighter (naked + masca mai de doamne ajuta) ceea ce eu cred ca ar fi mai bine decat cum arata acum. + nu ai avea ce carene sa spargi cand o tavalesti.

 

Bafta.

P.S Are si incalzirea globala partile ei bune :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo fac si eu service-ul, par de treaba oamenii. Intr-adevar modelul e bun pentru incepatori. In loc sa modifici look-ul ti-as recomanda sa faci un curs serios pentru a invata franarea de urgenta si alte trucuri de genul asta. Eu asa voi face in aceasta primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...