bubaq Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) >am nevoie de o motocicleta care consuma putin si este rezistenta; deci, daca stiti vreun minsk sau mz de max 175 cc in stare cat mai buna si neaparat cu actele ok va rog sa dati un semn. Editat Februarie 1, 2008 de bubaq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Stiu un Minsk al unui prieten Pedro 0723172823, e din Bucuresti. Portocaliu cu acte, verificare cica 2009, saua retapitata dar pastrand buretele, cica merge bine si de aratat arata bine ca l-am vazut intr-o poza. Are ars releul de semnal. 12 negociabil, te intelegi la un 10 milioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 2, 2008 Autor Share Postat Februarie 2, 2008 >multumesc! am vorbit cu omul si o sa ma duc luni sa vad motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 (editat) sal! spune-mi si mie te rog cat trebuie sa fie de groasa garnutura dintre cindru si carburator, am folosit garnitura de 1 din clingherit si pornirea dupa cca 30 de minute este foarte grea probabil ca temperatura transmisa catre carburator face ca sa se evapore benzina (motor cald) din camera de nivel constant. Am incercat si cu soc: nimic... banuiesc ca vaporii formati ineaca motorul . Tu ce crezi? Momentan n-am bani de carburatoare japoneze, o sa ma mai chinui cu acestea.. Editat Februarie 3, 2008 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 4, 2008 Autor Share Postat Februarie 4, 2008 Nu cred ca este de la garnitura, nu m-am lovit niciodata de aceasta problema - sa fie garnitura prea subtire. Eu cred ca nivelul de benzina nu este adecvat, poate ca nu este suficienta cantittatea de benzina care intra in carburator si asa, usor usor in 30 minute se cam goleste camera de nivel constant, dar in cazul asta ar trebui sa para simptomele lipsei de carburant (functionare sacadata, cand accelerezi motorul da sa moara, explozii pe teva de esapament de la amestec sarac). Mai poate sa fie si o setare proasta la cuiul dozator, sau daca ai umblat in motor sa fi strans ceva prea tare si sa se incalveasca si sa fie prea mare dar in cazul asta ar trebui sa simti la picior cand apesi pe pedala de kick-start. Putina benzina poate sa vina si de la un tub de cauciuc abstruat, sau poate ai mizerie in decantorul de la canaua de la rezervor si e murdar filtrul si iese putina benzina. --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 09:15 -------------cand se opreste da bujia jos si baga, cu o seringa, putina benzina, daca porneste promt inseamna ca e de la lipsa de benzina. --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 14:03 ------------->am fost la Pedro astazi si i-am vazut minskul. era ok dar mie imi trebuie ceva mai frumos (motocicleta o iau pt nevasta) deci, topicul ramane deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.