Jump to content

cristi 57

Super Membru
  • Content Count

    2,686
  • Joined

  • Last visited

About cristi 57

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1982
  • Numar Moto
    B 44 VXW

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    MZ-125Simson 250Jawa 350Virago XV535Dnepr MT11

Recent Profile Visitors

2,999 profile views
  1. pune foto cu ce ai pentru identificare... altfel nu poti primi un raspuns care sa te ajute!
  2. Cel mai important detaliu este perpendicularitatea arcurilor de supapa si sfericitatea corecta a capetelor de la tije, restul este frectie... (asta daca vrei sa ai fiabilitate pe mii de km, fara sa stai zilnic sa faci jocuri termice) Ghidurile cu siemeringuri la nipra, nu sunt indicate, au ungere deficitara!
  3. In toate lucrarile de specialitate ABS-ul este prezentat ca dispozitiv ce impiedica ruperea aderentei in vederea pastrarii controlului traiectoriei in momentul franarii. Pentru asta a fost conceput! Sistemul ABS lucreaza usor diferit, functie de producator, sau la o franare violenta sunt situatii cand este dezactivat(fiecare producator are varianta lui) In schimb nu se specifica nicaieri ca scurteaza spatiul de franare. Punct. In reviste si reclame poti intalni tot felul de pareri aberante, logice sau micinoase, depinde de interesele vanzatorului(persoane atehnice in 99% don cazuri) P.S. Citeste, informeaza-te si nu ma acuza de "sarcasm"...
  4. Toate alarmele sunt china sau taiwan indiferent cine le comercializaeaza. Au aceleasi procesoare si aceiasi schema de baza. Pornirea motorului la auto din telecomanda este necesara iarna peentru a te urca intr-o masina calda iar vara intr-o masina racorita. In plus car starterul nu poate fi montat decat pe masini hidramate. La moto pornirea motorului din telecomanda este inutila, insa este necesara montatorului pentru a face teste la montaj. Evident alarmele mai scumpe contin procesoare cu functii suplimentare. M-am uitat si eu pe o schema de montaj alarma moto din curiozitate si avea informatie de turatie motor si de neutral(deci nu era jucarie). Asa cum am mai scris nu toate functiile unei alarme sunt utilizabile la orice motocicleta!
  5. ABS-ul, ESP-ul, ASR-ul, etc sunt dispozitive ce impiedica intrarea in derapaj si mentin controlul traiectoriei. ABS-ul mareste stabilitatea la franare impiedicand rasucirea pe sosea, asta nu inseamna ca scurteaza spatiul de franare cum in mod gresit se crede! La alarme nu prea gasesti prospectul tradus in limba romana din cauza comoditatii vanzatorilor. Insa in general alarmele sunt universale, iar functiile pe care le au sunt pentru o anumita configuratie. Pornirea din telecomanda este in principiu pentru testele de montaj, dar functional daca este activata aceasta functie, pornirea se face automat atunci cand curentul bateriei scade intr-o perioada mai lunga de stationare. Evident ca aceasta functie este pretabila la o motocicleta moderna pe injectie, nu si pe carburator. Orice motor pornit cu aceasta functie nu poate circula(atunci cand montajul este executat corect), accelerarea, frana sau alte comenzi dezactiveaza procesul instantaneu. Sarcasm!!! ...imi pare rau, nu asta a fost intentia.
  6. Argumentul tau este nefondat! Citeste macar un prospect de alarma inainte de a face afirmatii gratuite si neadevarate. Consumul este de cca 0.01A in monitorizare... toate functiile sunt facultative, nu obligatorii... pornirea motorului este o alta functie de monitorizare si mentenanta a bateriei care se poate face automat... restul nu mai conteaza. Rolul alarmei nu este de a inlesni furtul, ci de a impiedica acest lucru(evident ai fi stiut acest lucru daca te-ai fi documentat inainte). Citeste un prospect de alarma pentru a-ti forma propia parere. Altfel daca te iei dupa forum, ai sa ajungi sa crezi ca rolul ABS-ului este de a micsora distanta de franare!
  7. Niplu de spita de bicicleta, cureti filetul cu un spiral de 2.2, iar in cap sanfren cu spiral de 4 la 2 mm adancime. Dupa ce bagi cablul pe niplu indoi toate firele, apoi il tragi sa intre capetele indoite in sanfrenul niplului. Abea acum poti cositori capatul.
  8. Fisurile membranei afecteaza in primul rand raspunsul la accelerari, la trecerea din relanti la sarcina usoara sau mentinerea dificila a turatiei la un regim mediu(usor accelerat). Intreruperile la turatie mare si in sarcina sunt cauzate de un amestec prea sarac si in special de sistemul de aprindere(bujii, fise, bobina) care in anumite conditii nu poate initia debutul arderii. Fenomenul poate fi isotit si de pocnituri in carburator(rateuri). Deasemeni la simptomul descris de tine, poate fi generat de fisuri, crapaturi sau neetanseitate la galeria de admisie pe care ar fi bine sa o verifici cu atentie.
  9. Cu parbriz dinamica este mai buna(demostrat stiintific in tunele de vant) exact invers la ce crezi tu, iar la capitol vizibilitate nu pot decat sa cred ca a fost prost reglat sau nu a fost deloc! Reglajul se face functie de inaltimea pilotului, viteza si lungimea bratelor si este diferit pentru fiecare individ. Pe mine m-au invatat altii mai batrani... Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui.
  10. Apreciez ideea si ingeniozitatea ta! Intr-adevar simplitate si functionalitate, nimeni nu vrea mai mult. Pozele tale valoreaza mai mult decat doua pagini de cuvinte scrise. Multa bafta si tie!
  11. Asa-i... Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent. Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie!
  12. Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Te asteptam si cu intrebarile, acesta-i rolul unui forum...
  13. Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii!
  14. Evident ca discutam despre RT-125, desi puteam vorbi si despre drujbe, insa eu am facut referire la nr de senzori, la cele scrise de tine strict legat de o aprindere electronica originala, luata de pe un motor si adaptata pe altul... Nu vorbim de homemade sau alte facaturi... Astfel ai sa inalnesti acelasi sistem de aprindere si la 4T si la 2T(modele italienesti sau china) unde diferenta este doar tipul de bobina... restul sunt vorbe! PS. Cand ai motor asistat electronic(ECU, TCI, CDI & comp), delcoul a devenit inutil de multi ani, chiar daca ai 12 cilindrii. Urse, la tine merge orice, oricum... fara sa te chinui prea mult, ai demonstrat-o mereu.
×
×
  • Create New...