cavalerr Postat Aprilie 10, 2005 Share Postat Aprilie 10, 2005 Suzuki GSX 550 anul 1985, Am fost plecat cu el in oras ma intorc eu in timp ce veneam opresc benzina si mai merg oleaca opresc motorul dau sa-l pornesc si nimic omoram la baterie ca nebunul, dau jos rezervorul curat robinetul il pun la loc si porneste iar opresc benzina din mers ,opresc motorul si iar nu mai poneste (demarorul merge,bateria OK) scot furtunul gros de alimentare si i dau putin la demaror ,benzina scuipa dar ce draq are de nu porneste motorul ,ce jiglere trebuie sa curat ?? ca la ETZ dadeam carburatorul jos si-l faceam cu ochii inchis dar la asta dupa ce ca are doua mai sunt si cat juma de motor.Deci ce draq are?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 10, 2005 Share Postat Aprilie 10, 2005 Nu mai opri benzina din mers.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Aprilie 10, 2005 Autor Share Postat Aprilie 10, 2005 (editat) Am mai invatat ceva, am demontat robinetul sa vad cu functioneaza are 3 poziti: RES (asta e rezerva) PRIN (asta e principalul i dau drumul curge benzina ca la robinet) ai mai e ON (asta am crezut ca e oprit dar defapt cand robinetul este in aceasta pozitie scuipa benzina,daca dai la automat,defapt robinetul este ca pompa de benzina la dacie are o membrana).Sunt doua furtune care intra in el unul mai gros duce in carburatoare (pe care iese benzina) si unul suptirer care (baga si trage aer) ationeaza membrana din robinet. MAMA daca aitea face un amarat de robinet din care dai drumul la benzina, pai mai jos spre carburatoare daca ma duc sa le invat ,cred ca mi-a o luna . P.S. Binenteles ca a pornit la prina dupa ce a stat o jumatate de ora linistita ,asta e am inecat-o. Dar intrebarea e inca valabila CUM CURAT UN PIC CARBURATOARELE CE JIGLERE TREBUIESC CURATATE? si mai ales DE CE SE INEACA???? care sunt motivele Editat Aprilie 10, 2005 de cavalerr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 11, 2005 Share Postat Aprilie 11, 2005 Daca opresti benzina in mers se golesc carburatoarele....si cred ca de-aia porneste greu, mai ales ca robinetul e cu membrana actionata vacumatic. Mergi cu el pe pozitia PRIN si vezi daca mai face la fel. Carburatoarele nu trebuiesc curatate daca merg, poate mai strici ceva prin ele. Nu e vina lor pentru problema cu pornitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cavalerr Postat Aprilie 11, 2005 Autor Share Postat Aprilie 11, 2005 Da cred ca ai dreptate,uite chiar ma gandeam saptamana asta sa-i fac consumul,cred ca o sa o las pe vineri (si asa o sa am niste drumuri de facu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 O problema asemanatoare e si la GS-urile simple, recunoscuta de multi utilizatori - toata invalmaseala aia de furtunase nu prea ajuta la alimentare si se poate intampla ca motorul sa ramana fara benzina si sa inceapa sa se scuture. Poti rezolva punand comutatorul pe PRI sau RES, dar ramai fara rezerva. Altii sugerau sa schimbi sistemul de furtunase cu unul simplu cu robinet/clapeta, ca la mobre sau mai stiu eu ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.