Sari la conținut

Gunoaie Si Rugina In Rezervor


Postări Recomandate

sunt un biet incepator care cere putin ajutor. Mai nou am descoperit in rezervor la un fazer 600 din 98 gunoaie si rugina. Poate cineva sa mi spuna cum sa scap de rugina care mi a infundat carburatoarele si filtru de benzina. Exista vreo solutie chimica sau de orice natura pentru indepartarea ruginii. Va multumesc mult si scuze daca deranjez pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt un biet incepator care cere putin ajutor. Mai nou am descoperit in rezervor la un fazer 600 din 98 gunoaie si rugina. Poate cineva sa mi spuna cum sa scap de rugina care mi a infundat carburatoarele si filtru de benzina. Exista vreo solutie chimica sau de orice natura pentru indepartarea ruginii. Va multumesc mult si scuze daca deranjez pe cineva.

vechea renumita si cea mai eficienta: - dai rezervorul jos, ii dai si caneua jos si astupi gaura ce ramane unde a fost caneaua cu ceva, apoi bagi cam juma de litru de motorina in el si un lant ... lant normal de vaca, de legat cainele cum vrei sa ii zici, cam 1 m, 1m junate ... inchizi bulonul si incepi sa il agiti bine si tare ca sa sara rugina aia, dar nu prea tare sa nu sara vopseaua o data cu rugina ... apoi il golesti si de motorina si de lant si il clatesti bine ... o data cu motorina si de vre-o 2 sau mai multe ori cu benzina(sa nu mai ramana gunoaie in el) ... montezi totul la loc si gata

ar mai fi varianta cu soda caustica diluata in procent de nuj cat la % cu apa si bagat in rezervor, aia mananca rugina si scapi de ea dar in acelasi timp ataca si metalul,adica zonele unde nu ti-a inflorit inca rugina in rezervor e posibil sa iti infloreasca dupa operatia asta cu soda ... alte variante sincer nu stiu

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...