Jump to content

ThunderByte

Super Membru
  • Content Count

    5,074
  • Joined

  • Last visited

About ThunderByte

  • Rank
    Sustinator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BE
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    RC36 II, SC44, NTV 650
  • Numar Moto
    '03

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simson 425, GPz55o, ZX-R4oo, CB 5oo, GSF4oo, SV65o, GS5oo, CB5oo, ZX6ooE

Recent Profile Visitors

2,668 profile views
  1. Din punctul meu de vedere generatia 98-01 e unul dintre cele mai reusite VFR-uri, imbina multe tehnologii bune, acum sa fiu sincer nu am mai urmarit modelele ultimilor ani. Despre ce puteau face Honda cu V4-ul de pe VFR ... sky is the limit, de ce nu au facut asta, beats me, le-a luato Aprilia inainte. VFR-ul de 400 am inteles ca e o mica bestiuta, nu am calarit niciodata unu dar daca se comporta cum e VFR-ul comparat cu un 750 4L, atunci
  2. Vrei sa fiu sincer sau pastram discutia la nivel ierarhic? P.S. Exista un topic dedicat Yamaha YZF 750? Caut de cateva minute si nimic, iar functia "Cauta" merge ... ca de obicei.
  3. Am observat ca esti peste tot in ultima vreme, la VFR, colo, colo ... Cu ce ai ajutat omu cand i-ai zis sec "IJ" ? Daca tii cont de poza pusa de el, mie imi lasa impresia ca e vorba de culori cand zice design, deci nu are neaparat importanta ce mobra e ... Ai prins ideea?
  4. L.U.V esti mai rau ca babele alea care stau la coltul strazii seara de seara de le numesc astia "Camere de luat vederi"
  5. Sant vreo 3 numai daca cauti pe google, in ultima vreme tot lauda lumea o scoala din Vidin parca, acu habar nu am ce si cum, o sa incerc sa aflu cum se numeste.
  6. Ok, nu am nimic in potriva sa le mai tin o vreme, atat sa nu fie 3 luni, deja ma tot impiedic de ele de 1 an si ceva ... Posibil sa mai am si alte acareturi ramase, tot de NTV, daca le vrea bine inteles, altfel stiu unde e gunoiul Daca vrei putem continua discutia in privat sau pe Fb - Ionut Popa.
  7. De ceva vreme ma tot impiedic de plastice si alte cateva elemente de NTV, ma gandeam sa le arunc pur si simplu, acum ma gandesc poate are cineva nevoie de ele. - codita - sa in stare buna - semnalizari fata, spate originale - maner pasager - plasticele laterale - undertail-ul(plasticul de sub codita) ne macalerit - stop pe frana in stare buna - semighidoane si capacul de la cutia de sigurante de pe jugul superior - carena aftermarket far - pinten aftermarket dar nu in cea mai buna stare. Piesele se afla in Belgia, se dau toate sau deloc, nu costa nimic dar doritorul o sa isi plateasca transportul(15-20 de euro) Daca nu se dau in cateva zile, o saptamana ajung la gunoi.
  8. Daca sincronizezi bine turatiile n-are nimic, atata timp cat nu smunceste sau scoate sunete metalice la schimbarea treptelor totul e ok.
  9. Capacul de plastic/metal blocheaza pe inelul exterior al rulmentului iar pe inelul central vine de cele mai multe ori cu o garnitura de cauciuc.
  10. Motivul ar fi altul, daca nu esti atent cand scoti capacul ii strici sigilul si nu mai e la fel de protejat de mediul exterior.
  11. Si uite asa se ajunge pe rubrica service sa se discute probleme legate de scriere si nu probleme legate de motorete.
  12. Mergi la service, posibil sa fi avut mizerie intarita pe pistonase si acum sa ai pistonasele semi-blocate, depinde si ce inseamna "nu se misca liber".
  13. Eu inteleg ca scula ta, pretul si garantia ta, dar chiar crezi ca o sa vina cineva cu 700 de euro in mana sau o sa iti faca transfer 700 de euro pentru garantie?!?! pretul in sine nu e mare, dar treaba cu garantia ... am inchiriat tot felul de vehicule, garantia nu a fost niciodata atat de mare, baza sta in contractul incheiat intre parti. » Post actualizat in 07 Oct 2018 09:18 Cine iti mai da tie ceva pe mana bre, eu nici bicicleta nu ti-as da-o
  14. Ei hai, nu e vorba de iertat, mi s-a parut foarte ciudat cand ai zis ca nu merge, apoi am luat in calcul posibilitatea ca kit-ul de reparatie sa fi fost montat gresit. Dupa aproape o saptamana, DONE, merge ...
×
×
  • Create New...