myhay1208 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Salutare! Am avut si eu o problema mai demult cu motorul meu de la Zip ... aveam set de 80 cc ... dar din cauza unei probleme l-am schimbat ... acum am pus set de 50 cc ... dupa incercari si incarcari am reusit sa il fac sa mearga ... puneam putina benzina la piston , pornea cateva secunde si murea ... bujia era uda cand o scoteam ... acum am remediat acea problema ... porneste din prima ... se tureaza un pik si revine la normal ... cat timp il turez cand e pe cric .... face galagie si se invarte roata numai decat . ma urc pe el si il turez ... pleaca de pe loc ... prin ceva viteza si daca vreau sa il turez tare pana aproape de maxim incepe sa moara. il tin la relantiu un pik isi revine ... il turez un pik merge ... dar daca il turez brusc da semne k moare ... si scade turatia.cand e pe cric la maxim nu are nimic se tureaza. Se ineaca motorul ? sa fie segmentii de vina ? astept raspuns . Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 hmmm....incearca sa speli carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 nush ce sa zic daca ai carburatorul sport, special pt kitu ala de 80, poate intra prea multa benzina si il ineaca ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 Carburatoru e curat ... lam curatat exact inainte sa ii am probleme cu setul de 80. @cosminake Pai de ce mi-l ineaca numai knd sunt pe el si ma deplasez? . Daca il turez cand e pe cric nu moare ...mai ast sugestii ...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Ia vezi daca ai filtru de aer sport....sa nu ia prea mult aer. Eu am in zip fast rider si asha am patit si eu cand am schimbat filtru normal cu unu sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Regleazai carburator si ar trebui sa mearga brici .. nare nicio legatura cu segmenti bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 daca strang surubul nu mai ia aer mult nu ? Pai si ce se intampla atunci knd il turez? nu vine mai multa benzina ? ma ganesc ca daca vine mai multa benzina trebuie sa traga si mai mult aer nu ? sau daca am mai putin aer e mai bine ? ma scuzati daca pun intrebari aiurea ...dar nu ma pricep asa de bine ... vreau sa invatz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 daca strang surubul nu mai ia aer mult nu ? Pai si ce se intampla atunci knd il turez? nu vine mai multa benzina ? ma ganesc ca daca vine mai multa benzina trebuie sa traga si mai mult aer nu ? sau daca am mai putin aer e mai bine ? ma scuzati daca pun intrebari aiurea ...dar nu ma pricep asa de bine ... vreau sa invatz... de cat e carburatoru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 Mihai ... imi pare rau dar nu stiu ... e destul de mare .facea fata la setul de 80 ... cum pot sa aflu cat de mare e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Mihai ... imi pare rau dar nu stiu ... e destul de mare .facea fata la setul de 80 ... cum pot sa aflu cat de mare e ? Dai jos filtru de aer si ar trebui sa ai ceva in genu asta ... [poza] Unu stock ar trebui sa aive 12 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Mihai ... imi pare rau dar nu stiu ... e destul de mare .facea fata la setul de 80 ... cum pot sa aflu cat de mare e ? scrie pe el cati MM are...cam asta ar trebui sa fie...ai carbul prea mare,pt seturi mai mari uita-te si tu sa vezi poate scrie pe el ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminake Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) scrie pe el cati MM are...cam asta ar trebui sa fie...ai carbul prea mare,pt seturi mai mari uita-te si tu sa vezi poate scrie pe el ceva exact ce ziceam si eu ... iar legat de faza ca pe cric merge probabil nefiind supus fortelor la care face fata in mers normal(cu pasager adik tu) poate arde mai usor benzina suplimentara ... nu bag mana in foc insa e o ipoteza personala sper sa fie si logica Editat Februarie 7, 2008 de cosminake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 exact ce ziceam si eu ... iar legat de faza ca pe cric merge probabil nefiind supus fortelor la care face fata in mers normal(cu pasager adik tu) poate arde mai usor benzina suplimentara ... nu bag mana in foc insa e o ipoteza personala sper sa fie si logica sincer ... la asta ma gandeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 sincer ... la asta ma gandeam si eu mereu ne citesti gandurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Februarie 8, 2008 Autor Share Postat Februarie 8, 2008 Baieti am gasit problema si am rezolvat-o ... dimineatza l-am scos ... l-am pornit si am inceput sa umblu pe la carburator... dupa vreo 1 ora am zis sa-l incerc ... mtoru merge frumos. eu nu puneam insa filtrul de aer ... tragea aer direct de afara . knd il turam pe cric nu avea problema insa knd mergeam cu el murea ... bine ca azi mergea si fara filtru mult mai bine k ieri ... si knd il verificam a venit un vecin care are siel scuter si a zis k al lui nu sta decat la relantiu fara filtru . Am pus filtru si acum merge ok ... ma multumesc pt sugestii ...carbu cred ca e de 12 mm ... nu scrie pe el decat "PHVA 12" carburator del'orto si made in intaly ... atat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Motorul nu lucreaza in sarcina cand e pe cric si normal sa nu faca figuri. Doar afumi bujia si toba. Da, e de 12mm, stock. Bine ca ai reusit sa-l reglezi, dar asta faci numai cu filtrul de aer pus, era si logic sa nu traga fara Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.