jik_bm Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 ..deci.. Am un zx6r din 2001..care a avut probleme cu carterul (s-a deplasat axu de ambreiaj cu totu') asa ca m-am decis sa ii pun alt bloc motor..asadar mi-am luat un din '99 de pe acelas model..dupa mici "ajustari" l-am pus pe cadru si l-am pornit. Prima oara cand l-am pornit a scos destul de mult fum alb.. care mirosea a ulei ars (am pus ulei in cilinrii pt k sa-l invart de cateva ori inainte de a-l porni)..cam cat o dacie mai veche .. ledul de la ulei s-a aprins putin mai greu adica dupa vreo 3-4 min de mers, dar a pornit in final si merge bine acu.. L-am lasat sa mearga pana ce o ajuns apa la 100 de grade, l-am oprit pt vreo 5 min dupa care l-am pornit iar (nu o mai scos fum alb si nu au mai fost nici probleme cu indicatorul de presiune de ulei) si am mers cu el la o tura scurta (10-15min). Cand am ajuns inapoi la garaj si m-am uitat la ulei am vazut k s-o format condens la gemuletu unde se vede nivelul uleiului.. Urmatoarea zi am mers sa-l pornesc iar..a scos tot destul de mult fum la rece (in comparatie cu cel din 2001)..l-am lasat sa mearga pana ce o ajuns apa la 70 de grade dupa care iar m-am plimbat cu el..m-am uitat iar la ulei chiar dupa ce l-am oprit si nu s-o mai facut condens.. Tot am mers cu el asa, ba facea condens (cateodata chiar spuma de vreo 1mm in ulei) , ba nu facea nimic.. Dupa vreo 200 de km cu motoru din 99 mi-o scazut nivelu la apa cam vreo 50ml/100km in oras. Acum il las sa se incalzeasca pana pe la vreo 70 de grade (apa) si nu mai face condens, numai scade nivelul la apa putin cate putin.. Motorul din 99 a stat vreo 4-5 ani, si nu stiu in ce conditii..ma gandesc ca s-o fi adunat ceva apa in el..dar aia ar fi trebuit sa iasa destul de repede.. si ma gandesc ca dupa 200 de km nu mai suge apa din rezervor k nu s-o fi aerisit.. Intrebarea mea este: stie careva vreo metoda cu care as putea sa vad pe unde imi intra apa in ulei? si cat timp mai pot sa merg cu el asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo_zxr Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 io zic sa nuti faci probleme apa nu cred ca iti intra si mie imi scoate fum alb la rece si condens la gemulet da aia ii din cauza frigului si apa aia se evapora la temperatura mai mare sau se consuma cand intra in pistoane . Ca se poate intampla sa bagi si benzina mai diluata cu apa de la benzinari mai naspa si na iti mere mai naspa da nu se strica nimica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 ama avut aceasi problema, semeringul de la pompa de apa. sfat bun, verifica uleiul si uitate daca a capatat o culoare maronie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 ama avut aceasi problema, semeringul de la pompa de apa. sfat bun, verifica uleiul si uitate daca a capatat o culoare maronie. Culoarea maronie poate sa fie si de la pistoane si cilindri murdari...deh a stat motorul destul de mult timp. Apa iti va mai scadea, niciodata nu vei putea sa pui apa exact fix cat este nevoie...iti va mai scadea pana atinge nivelul ei si asta datorita faptului ca tu nu ai cum sa aerisesti asa de bine si in motor. 50ml este infim...vei mai completa la apa. Fum alb iti scoate ca e rece. Daca nu pute la toba a ulei atunci e bine si la mine cand e rece afara stau binisor pana se incalzeste. Stai flex ca nu-i bai. P.S. Ca sa grabesti curatarea motorului, baga in benzina aditiv cu agent curatator. Gasesti la orice benzinarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.