ten Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Salutare tuturor, desi sunt motociclist de aproape un an e primul meu post pe forum deci, fi-ti blanzi Momentan am un Xt125 R, l-am purtat pe coclauri mai mult decat putea el sa duca, asa ca acu' e la odihna pt 3 saptamani pana vin piesele: ambreiaj, ghidon, carena fata, manete acceleratie si frana, semeringuri. Avand in vedere ca nu mai pot sa-l kinui pe micutz m-am hotarat sa-l las doar pt oras iar pt coclauri sa-mi iau ceva mai dedicat. Pe actualul motor cand merg pe scarita in picioare stau destul de cocosat, avand in vedere inaltimea mea: 1.96/70 kg. Din cate am vazut pozitia in picioare e esentiala in enduro si trebe 'executata' cat mai bine. De aceea am nevoie de un motor care sa aiba ghidonul mai inalt. Stiu ca sunt inaltatoare de ghidon dar is destul de mici (3-4 cm - sau cel putin asa mi s-a zis) ceea ce e insuficinet pt mine. Am citit pana acu de : DRZ-400E (daca e mi-l iau nou), KTM EXC (cel mult 400cc la mana a doua) , Husaberg (cel mult 450 - is destul de scumpi dar am citit numai lucruri bune de baietii de la mototech - poate au ceva SH). Vreau un enduro dedicat dar nu sa-mi smulga mainile, inca nu ma intereseaza concursurile, doar mocirla si distractia. In concluzie o intrebare: pt inaltimea mea ce motor sa-mi iau sau ce as putea sa-i fac sa pot sa stau in picioare corect. Numai bine, BT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Bine ai venit pe forum! Eu am 1.90 si am trecut si eu prin diverse dileme legate de inaltimea ghidonului. Am ktm 450 si acum merg cu inaltatoare de 2. Am avut pentru cateva weekenduri si inaltatoare de 4 dar, lasand la o parte ceva confort la mers in picioare pe drum forestier nu e nici o jmekerie. Cu cat ai inaltatoare mai mari cu atat mai greu vei manevra motocicleta. in plus eu am avut alta problema - imi amorteau antebratele; am revenit la cele de 2 si nu mi-au mai amortit. Plus ca pe urcari nasoale motorul tinde sa se dea pe spate mai repede (pentru ca nu poti sa te lasi asa de mult pe fata). Apoi am mai mers cu meseriasi care au insistat sa incerc sa-mi mentin o pozitie buna. Am vazut oameni foarte tehnici care nu mergeau cu nici un fel de inaltator. E important sa te inveti sa stai corect in scari, cu genunchii indoiti, coatele sus, cu greutatea cat mai spre mijlocul motocicletei si cu spatele drept (adica sa fii indoit numai de la juma'te, nu cocosat). Eu am invatzat dupa ureche si stau foarte prost pe motor daca nu ma concentrez. Daca inveti bine din prima si iti intra in sange te-ai scos. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ten Postat Februarie 15, 2008 Autor Share Postat Februarie 15, 2008 Multumesc de reply, inseamna ca problema e la mine inaltatoare de 2? inseamna 2 cm? niste preturi orientative? Numai bine, BT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Bine ai venit pe forum! Eu am 1.90 si am trecut si eu prin diverse dileme legate de inaltimea ghidonului. Am ktm 450 si acum merg cu inaltatoare de 2. Am avut pentru cateva weekenduri si inaltatoare de 4 dar, lasand la o parte ceva confort la mers in picioare pe drum forestier nu e nici o jmekerie. Cu cat ai inaltatoare mai mari cu atat mai greu vei manevra motocicleta. in plus eu am avut alta problema - imi amorteau antebratele; am revenit la cele de 2 si nu mi-au mai amortit. Plus ca pe urcari nasoale motorul tinde sa se dea pe spate mai repede (pentru ca nu poti sa te lasi asa de mult pe fata). Apoi am mai mers cu meseriasi care au insistat sa incerc sa-mi mentin o pozitie buna. Am vazut oameni foarte tehnici care nu mergeau cu nici un fel de inaltator. E important sa te inveti sa stai corect in scari, cu genunchii indoiti, coatele sus, cu greutatea cat mai spre mijlocul motocicletei si cu spatele drept (adica sa fii indoit numai de la juma'te, nu cocosat). Eu am invatzat dupa ureche si stau foarte prost pe motor daca nu ma concentrez. Daca inveti bine din prima si iti intra in sange te-ai scos. bafta! ma iau eu dupa vali de la motomania care mi-a zis ca merg cocosat in picioare pe motor si ma pune draq sa imi fac inaltatoare de ghidon de 5 cm(si clau si avo etc)..pai la pante pe care le fumam,aruncam cu poseta de nu stiam ce draq se intampla...iar condusul chiar este un chin pana te obisnuiesti..iar ptr cat merg in picioare pe forestier mai bine lipsa..le-am dat jos acolo in padure..si de atunci nu le-am mai montat..intre timp s-au convins si ceilalti de treaba cu inaltatoarele si le-au dat jos.. onn topic..daca iti iei drz sau ktm cu inaltatoare de 2 cm maxim e in regula..eu iti recomand totusi alea standard de 1 cm...si sa fixezi ghidonul la ultima gaura in interior..te poti sprijini mai bine cand esti obosit. ps ..eu am 1,98 m ca sa intelegi ca stiu despre ce vbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 inaltatoare de 2? inseamna 2 cm? niste preturi orientative? da, 2cm. La ktm sunt vreo 25 de euro parca. Acu depinde de model. Daca ai un mester bun iti poti face custom made. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 din ce material(otel,.....?) se pot face inaltatoare custom ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 din ce material(otel,.....?) Cred ca mai degraba din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Cred ca mai degraba din aluminiu. definitiv..sunt semnificativ mai usoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 OK.mersi!am sa vorbesc cu un meserias sa-mi faca sa vad cum e cu inaltatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 OK.mersi!am sa vorbesc cu un meserias sa-mi faca sa vad cum e cu inaltatoare. Cum e cu inaltatoare? Si eu as vrea sa-mi mai inalt ghidonul ca sa merg mai bine in picioare...eu merg mai mult pe drumuri forestiere decit pe coclauri... Imi puteti spune si mie unde gasesc inaltatoare? cred ca mi-ar trebui unele nu prea inalte pt ca altfel nu mai ajung cablurile...am un Suzuki DR 650 din 93...iar daca sint prea mici banuiesc ca nu o sa se simta diferenta... Lamuriti-ma si pe mine va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Cum e cu inaltatoare? Si eu as vrea sa-mi mai inalt ghidonul ca sa merg mai bine in picioare...eu merg mai mult pe drumuri forestiere decit pe coclauri... Imi puteti spune si mie unde gasesc inaltatoare? cred ca mi-ar trebui unele nu prea inalte pt ca altfel nu mai ajung cablurile...am un Suzuki DR 650 din 93...iar daca sint prea mici banuiesc ca nu o sa se simta diferenta... Lamuriti-ma si pe mine va rog... trebuie sa faci o gramada de artificii sa pui inaltatoare de 5 cm (aici ma refer la ktm)sa modifici pozitia cablurilor etc..dar pana la urma se poate..la dr nu stiu cum e cu cablurile(ce toleranta au la reglaje de genul asta)..cel mai bine te duci la un atelier de strungarie cu capra,arati la nenea ce vrei si ii spui sa ti le faca din aluminiu..mai departe stie nenea exact ce are de facut..bafta la modificari.. PS daca vrei totusi sa faci model copie dupa original cauta idei la firma NEKEN(sunt fabricanti de asa ceva)-www.firstracing.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.