Sari la conținut

PLANURI PT MASA DE FACUT CADRURI


robychopper
 Share

Postări Recomandate

Stiti cumva vreo firma in Romania care poate confectiona cadre moto OMOLOGATE?

As vrea sa-mi fac un cadru, dar vreau apoi sa si circul cu viitoarea motoreta, si din cate am citit este cam problematic sa omologhezi un cadru confectionat "acasa".

daca te tine ti-l confectionezi, cumperi un set de pansoane,stantezi seriile din acte pe el si gata.

curios as fi daca cineva din RAR si-ar da seama la un control pe strada.....evident sa nu fie ceva extravagant, rake la 45 grade back-bone lungit,inaltat,roata de 300 spate, sa nu fei tipator ochilor

 

daca afli metoda legala te rog sa ne-o spui, in mod special mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te tine ti-l confectionezi, cumperi un set de pansoane,stantezi seriile din acte pe el si gata.

curios as fi daca cineva din RAR si-ar da seama la un control pe strada.....evident sa nu fie ceva extravagant, rake la 45 grade back-bone lungit,inaltat,roata de 300 spate, sa nu fei tipator ochilor

 

daca afli metoda legala te rog sa ne-o spui, in mod special mie.

 

 

Pe aceias idee merg si eu, sunt convins ca nimeni de la RAR nu si-ar da seama daca acel cadru confectionat acasa, daca nu sare prea mult in ochi, e altul decat cel original.

 

Ma gandesc doar in cazul unui impact si a unei verificari mai amanuntite sa nu fie probleme, dar hai ca-s prea pesimist.

 

Pansoane daca nu ai gasesti aici, eu mi le-am luat deja.

http://www.louis.de/_30de075951beec18dfa62f20690297380d/index.php?topic=search&searchterm=10003999&cmd.x=0&cmd.y=0

 

si placute sunt...............

http://www.louis.de/_30de075951beec18dfa62f20690297380d/index.php?topic=search&searchterm=10001700&cmd.x=0&cmd.y=0

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 centi ai mei:

 

Daca vrei sa construiesti un motor de la 0, cumpara de pe net un cadru cu serie cam in vecinatatea celui pe care il doresti si pui un customizator din Romania sa ti-l faca la fix.

 

Sau mai bine, te duci la Basty sa-ti faca unul de la 0 dupa cum crede el de cuviinta... si ce cuviinta mare are barbatul ala! Dupa care treci outlaw si bati tu seriile pe cadru.

 

Sau, propune-i la Oyama un pret si va intelegeti pe PM.

 

Dar daca vrei doar sa transformi un motor, e mai bine sa pornesti de la cadrul original pe care poti sa-l modifici pana la luna. De aici in functie de cat de evidente sunt transformarile pentru un ochi neantrenat, poti opta pentru un certificat de modificare.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te tine ti-l confectionezi, cumperi un set de pansoane,stantezi seriile din acte pe el si gata.

curios as fi daca cineva din RAR si-ar da seama la un control pe strada.....evident sa nu fie ceva extravagant, rake la 45 grade back-bone lungit,inaltat,roata de 300 spate, sa nu fei tipator ochilor

 

daca afli metoda legala te rog sa ne-o spui, in mod special mie.

:lol:

Deci cu inmatricularea am rezolvat-o... :ph34r:

Recunosc ca m-am gandit si la asta, dar acum ca vad ca mai gandesc si altii asa, nu mai mi se pare atat de deplasat. E ceva de luat in calcul.

 

Legal, stiu ca este foarte greu, si te costa foarte mult.

Si nu stiu ce e mai scump: sa te chinui aici sa inmatriculezi motocicleta, sau sa te duci in alta tara, sa o inmatriculezi acolo, si apoi sa o duci aici. Complicat...

 

mult mai simplu mi se pare sa folosesti gatul unei motociclete inmatriculate.

Da, dar daca nu-i acelasi material sau unghiul nu se potriveste?

 

Poate ca pare o tampenie, dar eu nu vreau ceva extravagant, vreau un cadru asemanator cu unul deja existent, doar ca mai mare, mult mai rezistent si mai usor. Asta pentru ca la dimensiunile mele ma inteleg bine cu foarte putine motociclete si ceva stock pe gusturile mele "ciudate" nu prea gasesc...

Deci ce vreau eu, sigur nu bate la ochi. Numai la "simturi". :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i cu rosu nu-i treaba ta, e treaba alora care-ti fac cadrul, binenteles ca nu poti folosi un gat din aluminiu pe un cadru de otel sau invers iar o data taiat si curatat binenteles ca unghiul nici macar nu mai exista.

 

celelalte culori nu prea au sens in aceeasi propozitie si am foarte mari dubii ca iti face cineva asa ceva in Romania (toate 3 la un loc )

 

am vazut ce inseamna cadru custom (mai ales low budget) si sincer nu as merge pe asa ceva decat prin curte, pur si simplu cine dispune de tehnica si cunostintele necesare pentru a face un cadru mai mare/usor/rezistent decat fabrica FACE ALTCEVA ,mult mai profitabil

mult mai mare si mai rezistent se poate, desigur nu vorbim de motoare de curse, sa fie, usor si eftin va fi mai greu.

 

pe git de regula seria e stantata pe o placuta, placuta care se poate da jos, ramane doar seria de pe cadru.

parerea mea! sa modifici un cadru de serie e mult mai periculos decat unu care-l faci de la 0, daca sti ce ai de facut.

in plus, avind originalul, in caz de doamne fereste, il ai ca plan de rezerva.

unde se taie in original ,"garage "factory" build-ul e continuu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...