betzigash Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 s-a ars statorul la noua jucarie - cbr 900 rr an 2000 - (de fapt asa am luat-o, dar asta e alta poveste.... ), si am facut rost de unul de la o cbr model 1996. se pare ca se potrivesc, singura problema fiind mufa, care e alt midel. toate cele 3 fire au culoarea galbena, ceea ca ma "ciudeaza" si nu stiu cum sa le potrivesc. daca stie cineva cum pot aranja firele pe mufa de la statorul carbonizat, pls apreciez enorm, ca ard de nerabdare si-mi e sa nu ma carbonizez ca statorul problematic. ms anticipat si atasez poza cu cele doua mufe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 ...problema este , de ce s-a ars vechiul stator , si abia dupa aia cum schimbi mufele... de schimbat e simplu, iei un aparat de masura , e ala de 20 de lei , de la rusi , masori iesirile de le cele trei faze, si folosesti pe cele de la nou stator in aceiasi pozitie....daca mufa nu se mai poate recupera , folosesti alt sistem de inbinare(recomandabil cleme cu surub...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Februarie 19, 2008 Autor Share Postat Februarie 19, 2008 vechiul stator s-a ars datorita vechiului propietar, care a avut releul bulit, si s-a ars si statorul la un momendat (sau invers) dupa care le-a schimbat. dar, mi-a zis asta dupa ce am cumparat-o si am dat de problema, statorul era un pic lovit (asa l-a luat) si drept urmare s-a ars. vreau sa-l pun pe asta "nou" care e ok, dar nu stou cum sa pun cablurile pe noua mufa. am aparat de masura, dar statorul e dat jos, cum si ce tre sa masor si unde le potrivesc dupa ce masor? pun statorul la loc dupa care o pornesc si masor asa? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 ...mai greu asa , epistolar... De obicei generatoarele astea au trei faze , adica trei sectiuni de infasurari... Nu stiu , la japoneze, daca punctul neutru este flotant sau este folosit in reglarea nivelului de tensiune... Dar tu trebuie sa identifici corect cele trei sectiuni de infasurari, si eventual borna lor comuna, si sa le legi in acelasi fel in care au fost legate cele de pe 'chestia' belita.. Infasurarile sant identice , si ar trebui sa aiba aceiasi impedantza...intre capetele a doua infasurari ar trebui sa gasesti o rezistentza dubla sau aproape, fata de ce ai masura intre punctul comun si capatul unei dintre infasurari... 'Chestia' decedata o poti autopsia ca sa vezi cum sant folosite infasurarile.... Gasesti cleme cu surub de calitate pe la magazinele de electro, chiar si cleme cu surub demontabile(prize mama/tata)... Trebuie sa faci contactele foarte solid pentru ca e vorba de curenti relativ mari si un contact prost iti va praji rapid si 'noul'.... In nici un caz nu folosi papuci auto! ...daca nu gasesti nimic care sa te satisfaca, cumpara papuci cu ochi , pe care ii cositoresti in locul mufelor, imbini capetele corespunzatoare cu surub si piulitza si izolezi cu ceva varnish care sa reziste la temperatura si la frecat de la vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
feri_kovacs2000 Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 daca vrei sa afli cumva scriemi si iti spun iesiri de 2 4 peste 12 v vati in ordine .... azi am desfactu sa l futa dracu...daca stii una maxum pe 100 deeuro mi ar trebui mes sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 vechiul stator s-a ars datorita vechiului propietar, care a avut releul bulit, si s-a ars si statorul la un momendat (sau invers) dupa care le-a schimbat. dar, mi-a zis asta dupa ce am cumparat-o si am dat de problema, statorul era un pic lovit (asa l-a luat) si drept urmare s-a ars. vreau sa-l pun pe asta "nou" care e ok, dar nu stou cum sa pun cablurile pe noua mufa. am aparat de masura, dar statorul e dat jos, cum si ce tre sa masor si unde le potrivesc dupa ce masor? pun statorul la loc dupa care o pornesc si masor asa? ms E f simplu de adaptat daca mecanic se potriveste, din stator ies 3 fire galbene care prin intermediul unei mufe ajung in releu, nu conteaza ordinea in care sunt legate cele 3 fire galbene, daca ar fi contat le-ar fi colorat diferit. Statorul e alcatuit din 3 bobine identice (defapt sunt mai multe dar sunt legate astfel incat formeaza 3) care au un punct comun izolat de masa, la care nu ai acces, celelalte 3 capete sunt legate la firele galbene care trebuie sa ajunga la puntea redresoare( care se afla in releu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.