MotoRocker Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Salve. Am si eu 2 probleme. Prima ar fi la unul din telescoapele furcii; am obsrvat ca imi supureaza ulei pe langa un semering...am facut comanda de semeringuri si acum astept sa vina. Cine-mi recomanda un service(sau meserias) care sa faca treaba bine, de preferat 'pe loc'...ca nu prea imi vine sa las mobra peste noapte...(am auzit cazuri in care s-au luat diferite piese de la ele) ...si cam cat m-ar costa? cu tot cu uleiul de la ei? Si a-2-a problema ar fi la cardan. Am observat saptamana trecuta ca s-a scurs ulei de la cardan pe la bulonul din spate stanga...de pe butuc. Dupa mine au curs cam 2-3 capacele de sticla PET. Am inteles de la cineva cum ca din cazua frigului, ulei vascos din cardan face o oarecare presiune....si ca respectivul bulon ar fi o supapa de presiune si ca asta e rolul ei...cand presiune creste...sa mai scuipe pe acolo. De cand am sters scursura de pe butuc, n-a mai curs deloc...desi mai mai mers cu ea cam 100km. Bulonul respectiv...nu e surub...e chiar un bulon...cromat, nu se poate "invarti". Sa-mi fac griji sau chiar este o supapa de presiune si scursura aia este normala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 "bulonul" respectiv este de fapt un capac de ventilatie al carterului grupului conic. in mod normal nu ar trebui sa curga nimic pe acolo, dar se mai poate intampla accidental preturile la manopera pt schimbat uleiul din furca se invart in jurul la 150 lei (din cate mai stiu eu), iar uleiul pt furca e ~ 50 lei. cel mai bine e sa il cumperi tu, conform cu specificatiile din cartea motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 deci nu ar trebui sa-mi fac griji daca a curs o data (putin)ulei pe acolo, nu? mai ales ca in curand o sa schimb uleiul din cardan... ramane sa gasesc un service(sau meserias) pentru furca...ce recomandati? e prima oara cand schimb consumabile, la ulei de motor, filtre, placute etc ma pricep singur...dar la restu' mi-e cam frica sa nu-mi prind urechile. asa ca...help! un nr de tel/adresa/pagina web de service ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adya76 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 eu mi-am facut semeringurile anul trecut la KTM in Cotroceni....service-ul este pe iuliu maniu langa sala BGS sunt super buni baietii (Profesorul si Cartus) ...plus ca nu se arunca la pret....pe mine anul trecut m-a costat 2 mil cu semeringuri si ulei de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 deci nu ar trebui sa-mi fac griji daca a curs o data (putin)ulei pe acolo, nu? mai ales ca in curand o sa schimb uleiul din cardan....... Nu e problem ca a curs pe acolo,cu toate ca nu e normal pe acolo tre sa iasa numai vaporii eliminati de ulei in mers,posibil de la frig sau e f.vechi Verifica totusi nivelul uleiului sa nu fi ramas prea putin daca mai mergi pana il schimbi(daca vrei am eu ulei motul pt cardan ca am schimbat si eu si mie imi intra 200 ml,tie cred ca la fel si nu are rost sa cumperi un litru,e vreo 35-40 ron). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 salut. am un prieten cu vx 800 suzuki pe la inceputul lui decembrie a facut ultima plimbare si a bagato la iernat pana acum 2 saptamani. cand a bagato in garaj la inceputul iernii a verificat tot la ea si era ok. acum 2 saptamani a scoso la plimbare si cand a ajuns acasa hopaaaa pe la un semering pierdea ulei. a mai facut 1 tura doua si hop si celalalt nu asa mult dar totusi...;. si vreau sa intreb de la frig s-a format problema asta.? voi unde le ati tinut asta iarna. afecteaza cu ceva statul la temp negative? ma tem sa nu patesc si eu la fel. el asa zice ca de la frig sigur s-au dus semeringurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 salut. am un prieten cu vx 800 suzuki pe la inceputul lui decembrie a facut ultima plimbare si a bagato la iernat pana acum 2 saptamani. cand a bagato in garaj la inceputul iernii a verificat tot la ea si era ok. acum 2 saptamani a scoso la plimbare si cand a ajuns acasa hopaaaa pe la un semering pierdea ulei. a mai facut 1 tura doua si hop si celalalt nu asa mult dar totusi...;. si vreau sa intreb de la frig s-a format problema asta.? voi unde le ati tinut asta iarna. afecteaza cu ceva statul la temp negative? ma tem sa nu patesc si eu la fel. el asa zice ca de la frig sigur s-au dus semeringurile Daca sant deja vechi,frigul prelungit e bomboana de pe coliva pt tot ce inseamna simeringuri care lucreaza in exterior(nu pt cele din motor care stau in ulei),valabil si pt anvelope,burdufuri,etc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.