Sari la conținut

MotoRocker

Super Membru
  • Număr conținut

    3.952
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Hessen
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Cagiva RĂŁpitor
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Wasn't Born to Follow

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha Virago 535, Kawasaki Vulcan 800A, Suzuki Bandit 600N, Honda FireStorm

Vizitatori Recenți Profil

13.446 citiri profil

MotoRocker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Daca te apuci iti recomand sa inveti ceva gen Judas Priest asa... cred ca ti s-ar potrivi
  2. Salutare! Paderborn de un jumate si Bielefeld ca acolo lucrez. Calare pe o Africa Twin neagra cu numere de PB sau (foarte rar) pe o Cagiva Raptor albastra tot cu numere de PB. Inafara de turele prin Europa care in zilele astea sunt cam dificile spre imposibile, calarim prin Sauerland, zona Ruhr/Rhin sau NV Hessen. Daca mai e careva prin zona dati un semn. PS: stie careva vreun loc in apropiere unde sa fie permis offroadul? Nemtii astia unde nu au asfaltat au interzis accesul vehiculelor, chiar si pe banalele drumuri pietruite.
  3. Paderborn de un jumate si Bielefeld ca acolo lucrez. Calare pe o Africa Twin neagra cu numere de PB sau (foarte rar) pe o Cagiva Raptor albastra tot cu numere de PB. Inafara de turele prin Europa care in zilele astea sunt cam dificile spre imposibile, calarim prin Sauerland, zona Ruhr/Rhin sau NV Hessen. Daca mai e careva prin zona dati un semn. PS: stie careva vreun loc in apropiere unde sa fie permis offroadul? Nemtii astia unde nu au asfaltat au interzis accesul vehiculelor, chiar si pe banalele drumuri pietruite.
  4. Spor si baga mare...in cateva luni se vad si rezultatele
  5. As urmari un motovlogger d-asta daca ar fi un fel de varianta video a lui Mihai Barbu...altfel e pierdere de vreme. Am incercat sa-i vad pe astia "mai" primii gen Buctrafic, Banditu, Spitfire si Motosan sau cum era cu z750. Inafara de Buctrafic care e funny in draci, la restul am renuntat destul de repede.... incepatori, greseli de incepatori, subiecte moto care ii depasesc, sfaturi neavizate si plimbari plictisitoare Spitfire editeaza misto dar cam atat.... Motosan e cam libidinos si ipocrit si Banditu (care citeste pe aici) e atat de "ardelean" ca te ia somnu'. Acum vreo 10 ani ma mai uitam la M13 dar si de ala mi-a trecut in scurt timp +1 la bulgarul din Berlin, are continut bun
  6. Sa vedeti la Raptor (care-i un SV facut de 'talieni) ce greu porneste ventilatorul. (care e mai mare ca la SV) Initial am crezut ca nu merge, dar am lasat-o sa mearga pana a pornit...din pacate la cate grade nu stiu sa va zic...italienii astia nu au pus decat indicatoare de avertizare (ulei, temp, benzina) nu si de "situatie" Doar de 2 ori a pornit in traficul bucurestean la mers mult printtre conserve, si odata in Grecia vara la mers constant sub 50 km/h. Tind sa cred ca astia au facut-o pt clima din Italia si d-aia are racirea asa buna PS: Care vrea un SV cu frane, suspensie, ciclistica si confort mai bune ii recomand Raptorul!
  7. Cum sunt GPR300? Cum se compara cu Pilot Power? vreau sa iau pt Raptor, Pilot Power stiu cum sunt ca le-am tot folosit pana acum, eram curios daca merita sa incerc si altceva sau sa raman la ce stiu si imi place?
  8. UP! Acum ca am vandut VTR-ul, motocicleta de baza ramane Raptorul.... Tre' sa o scot de la "iernat" si sa ii schimb fac urmatoarele: - ulei - antigel - lichid de frana - gume Daca tot ii schimb gumele as vrea sa ii revopsesc jantele la culoarea originala (gri mai inchis) ca auriul asta nu-mi place mai deloc, sabalt+vopsea electrostatica, problema e ca tre' sa gasesc un service unde sa fac chestiile de mai sus + demontat/montat discuri si sa fie dispus sa mi-o tina cateva zile pe standere pana duc jantele la vopsit, le aduc inapoi sa monteze discurile, le duc la montat gume, le aduc inapoi la montat. Oare tre' sa scot si rulmentii la sablat/vopsit electrostatic?
  9. Am folosit 10W40 Motul 7100 timp de 4 ani si 40.000 km la Bandit, 3 ani jumate la VTR si 10.000 km si 6 ani si 25.000 km 0e CB500. Niciodata nicio problema. Ambreiajul aluneca de la altceva nu de la ulei decat daca folosesti ulei auto.
  10. Merci. Am gasit fixa orice marime la Badi ~ 25-35 de lei. Alea reglabile sunt mai scumpe. » Post actualizat in 25 May 2018 10:35 ) Metale @ faza cu Badi,
  11. Salutari draci motoristi. Am si eu o problema...vreau sa modific preload-ul la Rapitor dar nu am cheia de amortizor in trusa. Stiti cumva ce cheie se potriveste, de la ce alte modele si eventual unde gasesc una care sa nu ma coste un deget? Atasaz poza cu amortizorul, e tipul cu reglaj pe filet si "contra-piulita". Fara sugestii gen "ciocan si dalta si dai incet pana se slabeste", nu vreau romanisme, vreau cheie la purtator Dancheșon!
  12. Ce e misto la cursurile video ale lui Justin asta e ca le face interactive si impleteste teoria cu practica si inca din primele lectii inveti cantece (variante mai simplificate pe care le "cresti" in timp). Pe langa astea iti da si sugestii pt program de repetitii a.i. in cat mai putin timp sa inveti/repeti cat mai mult. Bafta! » Post actualizat in 30 May 2018 07:46 Up?
×
×
  • Creează nouă...